AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Det er veldig mange menn i dag, rundt 30-35 som nesten har ingen erfaring med kvinner. Noe som handler om at de aldri har fått sjansen til det, fordi damene ikke har hatt interesse av å bli kjent med dem. De holder seg til sosiale miljø der det er færre menn enn kvinner. Der det ofte blir en kamp om de samme karene, med intriger og sjalusi. At kvinner føler som de gjør, de kollektivt har null interesse for ganske mange karer. Det ødelegger selvfølelsen til disse karene. Det har en stor innvirkning på deres liv og gjør dem bare enda mindre attraktive. Så bygger kvinnene kollektivt opp noen menn ved å gå etter dem igjen og igjen. Menn kollektivt er mye mer realistiske og går etter hele befolkningen. Noe som er årsaken til at kvinner som aldri har hatt en partner er mye sjeldenere enn menn som aldri har hatt en partner. Så karene som har mange forhold de har vunnet gullotteriet ved å bli født i dagens samfunn. For i fortiden, når alle var monogame med en partner, var det en til alle. Nå er det mye vanskeligere for svært mange menn. En kan gjerne si at de upopulære burde tenke mer på helsen sin og livet sitt, slik at de fikk en partner. Svaret der er ja. Blant annet ved å få seg god utdanning, bli normalvektig, få høyere sosial kompetanse (ved å være mer sosial), slutte å onanere (testiklene veksler mellom å produsere sæd og testosteron, ved mye onanering prioriterer nervesystemet sæd og ikke testosteron) og å jobbe hardt. Men faktum er at en del helt fra fødsel aldri hadde en sjanse. Så da er spørsmålet hvorfor gidder disse karene å bry seg overhode om samfunnet eller sine medmennesker? Jeg har i alle fall kommet til det selv, at det bare er dem jeg kan få empati med og meg selv som betyr noe her i verden. Jeg ville aldri kjempet for Norge, det ser jeg ingen grunn til. Jeg ville ikke offret noe for samfunnet i fredstid eller noe annet positivt for andre. Dette er hvordan mennesker vil reagere når vi har et samfunn som vi har. Anonymkode: d494f...ec2 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Jeg er kvinne og menn er ikke interessert i meg, men jeg er da interessert i samfunnet og mine medmennesker likevel? Alt her i verden er ikke sex og partnerskap? Det finnes jo så mye annet livet har å by på. Anonymkode: ebb18...0ac 30 2 14
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er kvinne og menn er ikke interessert i meg, men jeg er da interessert i samfunnet og mine medmennesker likevel? Alt her i verden er ikke sex og partnerskap? Det finnes jo så mye annet livet har å by på. Anonymkode: ebb18...0ac Alle bør absolutt å noe å brenne for og som de liker. Det er viktig for livskvaliteten vår. Anonymkode: d494f...ec2 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Du snakker som om oppmerksomhet fra kvinner er noe man har krav på som mann. Sannheten er at det er noe du må gjøre deg fortjent til. Du må være en person kvinner ønsker å bli kjent med eller være sammen med. Både som partner og som venn. Og det at dere bruker ord som "friendzone" om de kvinnene dere bare vil i buksene på og ikke ser verdien i vennskap med, viser at dere ikke ser på kvinner som likeverdige. Og det er igjen en av grunnene til at kvinner skyr unna. Anonymkode: 0ffe1...514 23 8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 Menn må klare å bygge verdige liv uten kvinner. Menn må lære seg å snu ryggen til kvinner. Man kan ikke ønske at alle kvinner skal like en - det er jo helt absurd. Ja, man må drømme om familie og partner, og ja, det er liv p bli trist, får man ikke sjansen, men nei - man kan ikke gi opp livet fordi man ikke har det. Og ingen er dømt fra fødselen - akkurat det minner meg om hierarkiet i inceltabkegangen, det man innfinner seg med «sin skjebne», sin «posisjon på bunn av rangstigen». Anonymkode: b2c6e...3a1 6 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Hvordan ønsker du å løse problemet, TS? "Senke krava"? "Gi menn du ikke liker en sjanse"? Anonymkode: 2de1f...3ca 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du snakker som om oppmerksomhet fra kvinner er noe man har krav på som mann. Sannheten er at det er noe du må gjøre deg fortjent til. Du må være en person kvinner ønsker å bli kjent med eller være sammen med. Både som partner og som venn. Og det at dere bruker ord som "friendzone" om de kvinnene dere bare vil i buksene på og ikke ser verdien i vennskap med, viser at dere ikke ser på kvinner som likeverdige. Og det er igjen en av grunnene til at kvinner skyr unna. Anonymkode: 0ffe1...514 Er uenig med deg der og det er kanskje litt vanskelig for mange å sette seg inn i. Alle har et sterkt behov for en partner, et dypt iboende ønske. Når en ikke når sitt iboende mål vil delen av hodet som har ansvar for identiteten/selfølelsen vår bli usikker på hva som er feil med oss. Som igjen kvinner (og menn) er fryktelig gode til å lese av ansiktsutrykk og oppførsel. Som igjen gjør at flere kvinner avskriver dem som partner, fordi mannen selv er usikker på sin verdi. Det handler ikke om å se på noen som en ting. Det er et udekket behov og iboende mål som ikke blir oppfylt. Anonymkode: d494f...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 Herregud, enda en mann med stor offermentalitet. Ingen damer liker det. Er det ikke annet i livet enn å få seg dame??Nei, det er ikke synd på deg pga dette. Anonymkode: c0cdd...3e9 9 3
Veggdyret Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan ønsker du å løse problemet, TS? "Senke krava"? "Gi menn du ikke liker en sjanse"? Anonymkode: 2de1f...3ca Problemet er vel at i dagens samfunn så er det greit at kvinner HAR seksualitet, og ikke bare er sædmottagere og babymaskiner slik det ble forventet av dem for 100 år siden. 13 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Skrevet 16. mars 2023 2 minutter siden, Veggdyret said: Problemet er vel at i dagens samfunn så er det greit at kvinner HAR seksualitet, og ikke bare er sædmottagere og babymaskiner slik det ble forventet av dem for 100 år siden. Menn har jo alltids hverandre, hvis det blir for negativt med kvinner. Anonymkode: 2de1f...3ca 12 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #11 Skrevet 16. mars 2023 Problemet er at det er for få kvinner under 60 år. Og kjønnsubalansen blir bare verre og verre. Å få partner blir som stolleken. Noen må tape, det er ren matematikk. Kvinner vet de er en "begrenset ressurs". Derfor prøver de å få maksimal verdi ut av sin prviligerte situasjon. Det er naturlig. Taperne blir menn. Og det blir flere og flere av dem. Gutter må fra tidlig alder få innprentet at sjansen for å få dame og bygge familie er liten og stort sett forbeholdt den priviligerte klassen med menn. Resten må lære tidlig å finne andre meninger med livet. Det er eneste løsningen. Anonymkode: c48f2...703 1
Lovis Fenja Skrevet 16. mars 2023 #12 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er at det er for få kvinner under 60 år. Og kjønnsubalansen blir bare verre og verre. Å få partner blir som stolleken. Noen må tape, det er ren matematikk. Kvinner vet de er en "begrenset ressurs". Derfor prøver de å få maksimal verdi ut av sin prviligerte situasjon. Det er naturlig. Taperne blir menn. Og det blir flere og flere av dem. Gutter må fra tidlig alder få innprentet at sjansen for å få dame og bygge familie er liten og stort sett forbeholdt den priviligerte klassen med menn. Resten må lære tidlig å finne andre meninger med livet. Det er eneste løsningen. Anonymkode: c48f2...703 Vi er ikke Kina, da! 10
Rosakatt Skrevet 16. mars 2023 #13 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner vet de er en "begrenset ressurs". Derfor prøver de å få maksimal verdi ut av sin prviligerte situasjon. Det er naturlig. Eller prøver å nyte livet sitt, med menn de trives med? 10 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #14 Skrevet 16. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Gutter må fra tidlig alder få innprentet at sjansen for å få dame og bygge familie er liten og stort sett forbeholdt den priviligerte klassen med menn. Resten må lære tidlig å finne andre meninger med livet. Det er eneste løsningen. Anonymkode: c48f2...703 Nja - gutter bør nok fra "tidlig alder" (tenårene) få innprentet at dersom de ønsker familie på sikt, så er det en fordel å finne seg fast kjæreste og være trofast mot henne innen de er 25, istedenfor å satse på å pule rundt i mange år og så finne seg en yngre dame når de er ferdige med å "leve livet". Og at det er en fordel å få barn LENGE før man er 40. Anonymkode: 2ab7c...3a8 16 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #15 Skrevet 16. mars 2023 Ts har et lite poeng, men det blir veldig sutrete og lite konstruktiv. Anonymkode: 15c85...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #16 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet er at det er for få kvinner under 60 år. Og kjønnsubalansen blir bare verre og verre. Å få partner blir som stolleken. Noen må tape, det er ren matematikk. Kvinner vet de er en "begrenset ressurs". Derfor prøver de å få maksimal verdi ut av sin prviligerte situasjon. Det er naturlig. Taperne blir menn. Og det blir flere og flere av dem. Gutter må fra tidlig alder få innprentet at sjansen for å få dame og bygge familie er liten og stort sett forbeholdt den priviligerte klassen med menn. Resten må lære tidlig å finne andre meninger med livet. Det er eneste løsningen. Anonymkode: c48f2...703 Det er ikke en så stor kjønnsubalanse som du tenker. Det er vel, om alle var i par, rundt 5,6 prosent menn som ikke vil ha en partner. Innvandring står for trolig 1,6 prosent av disse. Fra fødsel er det rundt 5 prosent av menn det ikke finnes en kvinne for. Trolig ville det ikke eksistert ei kvinne for 4 prosent av menn uten høy innvandring. Anonymkode: d494f...ec2 3
Illuminatum Skrevet 16. mars 2023 #17 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er veldig mange menn i dag, rundt 30-35 som nesten har ingen erfaring med kvinner. Noe som handler om at de aldri har fått sjansen til det, fordi damene ikke har hatt interesse av å bli kjent med dem. De holder seg til sosiale miljø der det er færre menn enn kvinner. Der det ofte blir en kamp om de samme karene, med intriger og sjalusi. Dersom arenaen din er gutterommet og gaming forstår jeg at det ikke er så mye kvinner der. Dog er de på de fleste andre arenaer. AnonymBruker skrev (2 timer siden): At kvinner føler som de gjør, de kollektivt har null interesse for ganske mange karer. Det ødelegger selvfølelsen til disse karene. Det har en stor innvirkning på deres liv og gjør dem bare enda mindre attraktive. Så bygger kvinnene kollektivt opp noen menn ved å gå etter dem igjen og igjen. Hæ???? At kvinner har et større følelsesregister enn meg har da ikke ødelagt selvfølelsen min. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn kollektivt er mye mer realistiske og går etter hele befolkningen. Noe som er årsaken til at kvinner som aldri har hatt en partner er mye sjeldenere enn menn som aldri har hatt en partner. Må innrømme at jeg selv aldri har gått for andre kvinner enn de jeg var tiltrukket av. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så karene som har mange forhold de har vunnet gullotteriet ved å bli født i dagens samfunn. For i fortiden, når alle var monogame med en partner, var det en til alle. Nå er det mye vanskeligere for svært mange menn. En kan gjerne si at de upopulære burde tenke mer på helsen sin og livet sitt, slik at de fikk en partner. Svaret der er ja. Blant annet ved å få seg god utdanning, bli normalvektig, få høyere sosial kompetanse (ved å være mer sosial), slutte å onanere (testiklene veksler mellom å produsere sæd og testosteron, ved mye onanering prioriterer nervesystemet sæd og ikke testosteron) og å jobbe hardt. Men faktum er at en del helt fra fødsel aldri hadde en sjanse. Fysiologi er ikke din sterke side. Produksjonen av testosteron reduseres ikke på grunn av onanering. Flere studier viser imidlertid en viss kortvarig økning Endocrine effects of masturbation in men - PubMed (nih.gov). Manglende seksuell aktivitet kan redusere mengden testosteron Lack of sexual activity from erectile dysfunction is associated with a reversible reduction in serum testosterone - PubMed (nih.gov). Ja, det er riktig at det er lurt å få en god utdanning og være sosial. Dog er det ikke en forutsetning for å få seg ei dame. Det er mange med dårlige jobber, pappakropper og pussige skruer som også har fått seg dame. De er ikke rare skapninger som en ikke skjønner. En forutsetning for å få deg ei dame at du må tørre å prate med dem, Du må klare å kommunisere med dem som et vanlig menneske. Det er håp for de fleste men legg vekk troen på at du har "rett" til å få deg ei dame. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så da er spørsmålet hvorfor gidder disse karene å bry seg overhode om samfunnet eller sine medmennesker? Jeg har i alle fall kommet til det selv, at det bare er dem jeg kan få empati med og meg selv som betyr noe her i verden. Jeg ville aldri kjempet for Norge, det ser jeg ingen grunn til. Jeg ville ikke offret noe for samfunnet i fredstid eller noe annet positivt for andre. Dette er hvordan mennesker vil reagere når vi har et samfunn som vi har. Anonymkode: d494f...ec2 5 1
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #18 Skrevet 16. mars 2023 Kvinners seksuell frigjøring har gjort menns liv til en fest! 🤪🥳 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #19 Skrevet 16. mars 2023 Er det ingen dame som vil ha deg så er det personligheten din det er noe galt med. Ikke damene. Anonymkode: 195d8...bf4 11 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #20 Skrevet 16. mars 2023 Kvinner er ikke noe menn får. At du er så lite oppegående at du ikke greier å forholde deg til noen andre i samfunnet fordi damene ikke er interessert i deg er hovedgrunnen til at damene ikke er interessert. Ingen vil bygge et langvarig monogamt forhold og en familie med en mann som stiller seg selv på siden av samfunnet slik du gjør ved å si at du ikke føler for å delta. Det du sier er ikke at damene ikke er interessert, du sier at du ikke evner å ha noen form for tilknytning overhode. Ikke til egen familie, ikke til venner, kollegaer, kultur, bosted, arbeidsplass, hobbier eller noenting. Det er ikke sunnhetstegn. Anonymkode: f2ff8...84a 12 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå