AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Dette høres kanskje dumt eller fordomsfullt ut, men kan noen bli veldig forelska etter 60? Spør fordi kjæresten min er 62, og jeg bekymrer meg iblant for at han kanskje bare sier han er forelska? Han har hatt mange kjærester før, og kanskje han egentlig tenker at han har opplevd "alt" ? At han har vært forelska så mange ganger før, og nå vil han bare ha meg fordi jeg er forelska i ham, er yngre og at det føles godt å bli beundret og elsket av noen? Jeg er 40, og er veldig forelska i ham. Har vært sammen i ca tre år. Men når man er over 60, kan man bli like forelska som da man var yngre? Kan en mann på 62 bli skikkelig forelska, og tenke at nå har han endelig møtt den store kjærligheten, eller er/var det mest sannsynlig en av de damene han møtte for flere tiår siden? Anonymkode: 75c1b...63c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Min mor på 85 år er stormende nyforelsket. Anonymkode: a3885...625 7 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min mor på 85 år er stormende nyforelsket. Anonymkode: a3885...625 Så søtt! Gir håp for alderdommen det. Anonymkode: 75c1b...63c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Jeg både håper og tror man kan bli forelsket i alle aldre :). Selv er jeg 50, og var skikkelig nyforelsket for et par år siden. Men det skal sies - selv om vi innledet et forhold, så følte jeg aldri at han var min store kjærlighet. Det var det eksen som var. Jeg valgte å avslutte etter hvert pga for store forskjeller mellom oss, men forelskelsen var definitivt som den har vært i alle år. Nå gleder jeg meg bare til neste forelskelse, og jeg er absolutt åpen for at en evnt nestemann kan være den store kjærligheten Anonymkode: 4bbe9...384 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 Selvfølgelig! Mamma er stormende forelsket, hun sa det kilte i hele kroppen! Mannen hun har funnet sier at hun er hans store kjærlighet og er like tussete. De er begge over 75 og lever livets glade dager, hvilket er helt fantastisk for oss som var redd hun ville bli ensom etter at pappa døde. De hadde vært lykkelig gift i over 50 år. Vi så ikke denne komme, hverken mamma eller oss barna😄 Så det kan du ta helt med ro! ❤️ Anonymkode: 965a0...78d 2 7
Mrs.Under Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Åja! De følelsene som kommer av forelskelse er like sterke når du har passert 60 og 70 og 80 som når du var 19. Dere skulle ha sett svigermoren min på 82 når hun hadde truffet nåværende kjæreste. Hjelpes altså- det var så mye sms og ringing og rødming at jeg blei helt satt ut! Og jeg har ikke troen på at det finnes EN rett i løpet av livet, det kan finnes mange rette, hver til sin tid. Stol på kjæresten din når han sier at han er forelska! 1 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 M54 her. Jeg har vel egentlig ikke vært skikkelig forelsket, men jeg håper å få oppleve det. De kvinnene jeg har datet i det siste, har på forskjellige måter vært utilgjengelige. Men kanskje dukker det opp noen, der det klaffer slik at begge kan åpne opp for det. Å snakke for alle menn over 60, er nok umulig. Noen har det, og andre ikke. Anonymkode: eb192...72e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 Selvfølgelig kan menn over 60 bli forelsket. Men det er ikke dermed sagt at din kjæreste er forelsket i deg. Om du lurer på om han er det, så er han kanskje ikke det? Men det vet ikke vi på kg noe om. Vi har ikke møtt dere. Anonymkode: 26ea1...8eb 2
Ulla Ullsokk Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig kan menn over 60 bli forelsket. Men det er ikke dermed sagt at din kjæreste er forelsket i deg. Om du lurer på om han er det, så er han kanskje ikke det? Men det vet ikke vi på kg noe om. Vi har ikke møtt dere. Anonymkode: 26ea1...8eb Han sier jo at han er det! Da bør hun jo ta hans ord for det!❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #11 Skrevet 16. mars 2023 Av det jeg har lært om meg selv, og av andre, så skal det en del mer til for å bli forelsket når en blir eldre. Selv om det kan skje som lyn fra klar himmel, også i høyere alder. Og det du forelsker deg i omfatter ofte flere sider ved en person, enn da du var yngre. Men når en først blir forelsket, så er det med nøyaktig like sterke følelser som det alltid har vært, også seksuelle. Livet blir snudd opp ned, og alt handler om den du elsker. En er flinkere til å holde igjen, men det brister til slutt likevel. Akkurat som da jeg var 20. Evnen til å forelskelse seg forandrer seg, men den er der alltid, dersom du hadde den som ung. Jeg tror at for mange er denne egenskapen et instinkt på linje med viljen til å overleve. Den dør ikke ut for det hele er over. Anonymkode: 25d76...e10 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #12 Skrevet 16. mars 2023 Ulla Ullsokk skrev (40 minutter siden): Han sier jo at han er det! Da bør hun jo ta hans ord for det!❤️ Men det er vel ikke sånn man sier akkurat? Tror aldri jeg har sagt til noen at jeg er forelsket i dem, for det er jo så åpenbart på måten man oppfører seg på. Man må heller ikke ha vært stormende forelsket for å elske noen. Tiltrekning, tenning og respekt kan gi en minst like god basis for et langvarig kjæresteforhold som vill forelskelse. Til TS - ikke grav og spør om hvor forelsket han er. Elsker han deg og sier det uoppfordret? Oppfører han seg som om du er den viktigste i verden? Det er det som teller, ikke hvor mye sommerfugler i magen han har. Anonymkode: 63693...972 1
Ulla Ullsokk Skrevet 16. mars 2023 #13 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er vel ikke sånn man sier akkurat? Tror aldri jeg har sagt til noen at jeg er forelsket i dem, for det er jo så åpenbart på måten man oppfører seg på. Man må heller ikke ha vært stormende forelsket for å elske noen. Tiltrekning, tenning og respekt kan gi en minst like god basis for et langvarig kjæresteforhold som vill forelskelse. Til TS - ikke grav og spør om hvor forelsket han er. Elsker han deg og sier det uoppfordret? Oppfører han seg som om du er den viktigste i verden? Det er det som teller, ikke hvor mye sommerfugler i magen han har. Anonymkode: 63693...972 Kjæresten til TS sier det jo! Jeg sier det også til min kjæreste! Det er nok mange som er forelska og ikke sier det med ord, men når man gjør det, så mener man det! Denne mannen sier det rett ut! Han er forelska, punktum! Forelskelse handler ikke om alder, det er en utrolig merkelig grunn til å tvile! Hvis han skulle vise seg å IKKE være forelska, så må han være en svindler eller ha en eller annen syk grunn for å juge. Det KAN jo hende, men sjangsen er nok vanvittig mye større for at han rett og slett er forelska. ❤️
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #14 Skrevet 16. mars 2023 Ulla Ullsokk skrev (1 time siden): Kjæresten til TS sier det jo! Jeg sier det også til min kjæreste! Det er nok mange som er forelska og ikke sier det med ord, men når man gjør det, så mener man det! Denne mannen sier det rett ut! Han er forelska, punktum! Forelskelse handler ikke om alder, det er en utrolig merkelig grunn til å tvile! Hvis han skulle vise seg å IKKE være forelska, så må han være en svindler eller ha en eller annen syk grunn for å juge. Det KAN jo hende, men sjangsen er nok vanvittig mye større for at han rett og slett er forelska. ❤️ Takk. Han er definitivt ikke noen svindler. Vi har separat økonomi og er heller han som spanderer ting på meg, og han har aldri spurt om å hverken få eller låne penger. Det er bare litt vanskelig å tro på det, siden han er en veldig flott mann og når han er passert 60 er jeg jo litt redd for at jeg kanskje ikke er den store kjærligheten for han sånn som han er for meg, fordi han kanskje har noen i fortiden som er/var det. Anonymkode: 75c1b...63c
Engel Skrevet 16. mars 2023 #15 Skrevet 16. mars 2023 Man kan bli forelsket hele livet tenker jeg. Han er nok forelsket om han sier det, men han har helt sikker vært forelsket tidligere også. Forelskelser går jo litt over med tiden og gir rom for kjærlighet, eller evt ingen følelser. Det kan jo alltid slå begge veier. Noen blir lett forelsket, andre sjeldent. Hva man legger i en forelskelse kan også være ulikt. De færreste er stormende forelsket så lenge som 3 år da, så jeg er mektig imponert hvis dere begge fortsatt er det. Jeg ble selv litt overrasket når jeg nå i en alder av 46 opplevde å bli stormende forelsket med sommerfugler og full pakke, følte meg som en tenåring. Overrasket fordi det er veldig lenge siden jeg har kjent på slike følelser. Nå legger jeg ikke så mye i de følelsene, det er mye mer viktig hva som gror frem etter hvert. Men deilig er det jo🥰 Og i motsetning til deg er jeg ikke det minste i tvil om at følelsene er gjengjeldt, det både sier og viser han. Har vel aldri møtt noen jeg føler meg så trygg på før. Og det selv om vi bare har kjent hverandre noen få måneder. Jeg tenker at du kanskje bør se på hva som er årsak til tvilen din. Hvorfor tror du ikke på han? Er det noe han gjør som får det til å skurre?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #16 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk. Han er definitivt ikke noen svindler. Vi har separat økonomi og er heller han som spanderer ting på meg, og han har aldri spurt om å hverken få eller låne penger. Det er bare litt vanskelig å tro på det, siden han er en veldig flott mann og når han er passert 60 er jeg jo litt redd for at jeg kanskje ikke er den store kjærligheten for han sånn som han er for meg, fordi han kanskje har noen i fortiden som er/var det. Anonymkode: 75c1b...63c Slutt med analysering og overtenking, nyt livet og dagene ❤️ Alle som er litt oppe i åra har en fortid, det må du akseptere. Ikke snok eller tenk på "gamle dager", de har vært og det er dagene foran deg som er viktige! Anonymkode: e1352...a0b 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #17 Skrevet 16. mars 2023 Engel skrev (32 minutter siden): Man kan bli forelsket hele livet tenker jeg. Han er nok forelsket om han sier det, men han har helt sikker vært forelsket tidligere også. Forelskelser går jo litt over med tiden og gir rom for kjærlighet, eller evt ingen følelser. Det kan jo alltid slå begge veier. Noen blir lett forelsket, andre sjeldent. Hva man legger i en forelskelse kan også være ulikt. De færreste er stormende forelsket så lenge som 3 år da, så jeg er mektig imponert hvis dere begge fortsatt er det. Jeg ble selv litt overrasket når jeg nå i en alder av 46 opplevde å bli stormende forelsket med sommerfugler og full pakke, følte meg som en tenåring. Overrasket fordi det er veldig lenge siden jeg har kjent på slike følelser. Nå legger jeg ikke så mye i de følelsene, det er mye mer viktig hva som gror frem etter hvert. Men deilig er det jo🥰 Og i motsetning til deg er jeg ikke det minste i tvil om at følelsene er gjengjeldt, det både sier og viser han. Har vel aldri møtt noen jeg føler meg så trygg på før. Og det selv om vi bare har kjent hverandre noen få måneder. Jeg tenker at du kanskje bør se på hva som er årsak til tvilen din. Hvorfor tror du ikke på han? Er det noe han gjør som får det til å skurre? Det er fordi at han er en veldig flott, deilig og intelligent mann. Føler han er mange hakk over min "liga" kan du si. Det virker bare for godt til å være sant. Jeg er ikke noe spesielt liksom, så hvorfor meg? Anonymkode: 75c1b...63c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #18 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er fordi at han er en veldig flott, deilig og intelligent mann. Føler han er mange hakk over min "liga" kan du si. Det virker bare for godt til å være sant. Jeg er ikke noe spesielt liksom, så hvorfor meg? Anonymkode: 75c1b...63c For ham er du nok noe veldig spesielt. Derfor deg ❤️ Anonymkode: fb514...721 3
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #19 Skrevet 16. mars 2023 Jeg nærmer meg 60 med stormskritt og er fjollete forelsket på nesten tiende året. Det er ikke det at jeg ikke har vært forelsket før, jeg har opplevd mange typer kjærlighet. Jeg tror bare følelsen er klarere og tydeligere. Jeg skal ikke få barn eller bygge rede eller etablere en karriere med partneren min, jeg skal bare elske henne. Ikke bare er jeg blitt flinkere til å identifisere følelsen, jeg er også tryggere i meg selv og tør å omslutte meg med kjærligheten jeg både gir og mottar. TS kan bare ta det med ro. Man vokser ikke fra romantikk, det er heller tvert imot. 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #20 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette høres kanskje dumt eller fordomsfullt ut, men kan noen bli veldig forelska etter 60? Spør fordi kjæresten min er 62, og jeg bekymrer meg iblant for at han kanskje bare sier han er forelska? Han har hatt mange kjærester før, og kanskje han egentlig tenker at han har opplevd "alt" ? At han har vært forelska så mange ganger før, og nå vil han bare ha meg fordi jeg er forelska i ham, er yngre og at det føles godt å bli beundret og elsket av noen? Jeg er 40, og er veldig forelska i ham. Har vært sammen i ca tre år. Men når man er over 60, kan man bli like forelska som da man var yngre? Kan en mann på 62 bli skikkelig forelska, og tenke at nå har han endelig møtt den store kjærligheten, eller er/var det mest sannsynlig en av de damene han møtte for flere tiår siden? Anonymkode: 75c1b...63c Jeg er selv 89 og stormforelsket i eks prinsesse Martha. Anonymkode: 45103...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå