AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Hvordan vasker, skrubber og smører du ryggen? Har en sånn lang ting jeg vasker og skrubber med, men å smøre blir bare noe styr. Noen som har gode tips? Anonymkode: c7811...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 En rygg trenger vel ikke å vaskes? Det blir vel rent av at sjampo renner nedover fra hodet. Og smørebehovet blir kanskje borte hvis du lar være å tørke ut huden med skrubbing og vasking.. Anonymkode: acd50...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En rygg trenger vel ikke å vaskes? Det blir vel rent av at sjampo renner nedover fra hodet. Og smørebehovet blir kanskje borte hvis du lar være å tørke ut huden med skrubbing og vasking.. Anonymkode: acd50...f1f Øh nei.. Jeg har sånn frottehanske og er ganske myk så jeg vrir og vender på meg. Men har mest lyst til å gjøre slik jeg gjorde for hesten min, skru en børste på veggen så hun kan klø seg selv Anonymkode: bea53...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Del Skrevet 16. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Øh nei.. Jeg har sånn frottehanske og er ganske myk så jeg vrir og vender på meg. Men har mest lyst til å gjøre slik jeg gjorde for hesten min, skru en børste på veggen så hun kan klø seg selv Anonymkode: bea53...56b Jaja, lykke til Anonymkode: acd50...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jaja, lykke til Anonymkode: acd50...f1f Takk Anonymkode: bea53...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Del Skrevet 16. mars 2023 En sånn en, kanskje? https://enklereliv.no/velvaere/vitility-kremsmorer-2/?gclid=EAIaIQobChMIjdz3xZDg_QIVHwcGAB3hpgtcEAYYASABEgIb4_D_BwE Anonymkode: 9cb4b...07a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Del Skrevet 16. mars 2023 La ryggen være i fred, særlig i vinterhalvåret. Det er sart hud der. Og når du skrubber blir den tørrere, krever mer krem, og så er det en ond sirkel. Vasker skuldre/nakke, og at dette renner ned ryggen er nok vask. Trenger altså aldri krem her. Anonymkode: 9f469...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Del Skrevet 16. mars 2023 Mannen min smører meg på ryggen, og jeg hans. Anonymkode: a5e90...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): La ryggen være i fred, særlig i vinterhalvåret. Det er sart hud der. Og når du skrubber blir den tørrere, krever mer krem, og så er det en ond sirkel. Vasker skuldre/nakke, og at dette renner ned ryggen er nok vask. Trenger altså aldri krem her. Anonymkode: 9f469...127 Jeg lar den egentlig være i fred, men føler jeg er så tørr og klør, så tenkte jeg skulle begynne og pleie den mer. Tørrheten kommer derfor ikke av overbehandling, tvert i mot. Anonymkode: c7811...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min smører meg på ryggen, og jeg hans. Anonymkode: a5e90...aa4 Genialt. Der tror jeg det gikk et lys opp for TS 😜 Anonymkode: 9f469...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #11 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lar den egentlig være i fred, men føler jeg er så tørr og klør, så tenkte jeg skulle begynne og pleie den mer. Tørrheten kommer derfor ikke av overbehandling, tvert i mot. Anonymkode: c7811...110 Ikke unormalt at det klør på denne tiden. Har du badekar? Jeg liker å legge meg i badet med en god olje, føler det hjelper veldig på huden nå på tampen av sesongen. Ellers finnes jo slik fukt-spray for ansikt. Mulig det finnes tilsvarende for rygg. Når jeg er i sola og mannen/venninner ikke er i nærheten så bruker jeg slik sprayflaske med solkrem som kan holdes opp ned / sidelengs etc. Anonymkode: 9f469...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå