Gå til innhold

Hvordan vasker, skrubber og smører du ryggen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan vasker, skrubber og smører du ryggen? Har en sånn lang ting jeg vasker og skrubber med, men å smøre blir bare noe styr.

Noen som har gode tips? :)

Anonymkode: c7811...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En rygg trenger vel ikke å vaskes? Det blir vel rent av at sjampo renner nedover fra hodet. 

Og smørebehovet blir kanskje borte hvis du lar være å tørke ut huden med skrubbing og vasking.. 

Anonymkode: acd50...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En rygg trenger vel ikke å vaskes? Det blir vel rent av at sjampo renner nedover fra hodet. 

Og smørebehovet blir kanskje borte hvis du lar være å tørke ut huden med skrubbing og vasking.. 

Øh nei.. 

Jeg har sånn frottehanske og er ganske myk så jeg vrir og vender på meg. Men har mest lyst til å gjøre slik jeg gjorde for hesten min, skru en børste på veggen så hun kan klø seg selv  

Anonymkode: bea53...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Øh nei.. 

Jeg har sånn frottehanske og er ganske myk så jeg vrir og vender på meg. Men har mest lyst til å gjøre slik jeg gjorde for hesten min, skru en børste på veggen så hun kan klø seg selv  

Jaja, lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jaja, lykke til 

Takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

La ryggen være i fred, særlig i vinterhalvåret. Det er sart hud der. Og når du skrubber blir den tørrere, krever mer krem, og så er det en ond sirkel. 

Vasker skuldre/nakke, og at dette renner ned ryggen er nok vask. Trenger altså aldri krem her. 

Anonymkode: 9f469...127

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min smører meg på ryggen, og jeg hans.

Anonymkode: a5e90...aa4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

La ryggen være i fred, særlig i vinterhalvåret. Det er sart hud der. Og når du skrubber blir den tørrere, krever mer krem, og så er det en ond sirkel. 

Vasker skuldre/nakke, og at dette renner ned ryggen er nok vask. Trenger altså aldri krem her. 

Jeg lar den egentlig være i fred, men føler jeg er så tørr og klør, så tenkte jeg skulle begynne og pleie den mer. Tørrheten kommer derfor ikke av overbehandling, tvert i mot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min smører meg på ryggen, og jeg hans.

Anonymkode: a5e90...aa4

Genialt. Der tror jeg det gikk et lys opp for TS  😜

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lar den egentlig være i fred, men føler jeg er så tørr og klør, så tenkte jeg skulle begynne og pleie den mer. Tørrheten kommer derfor ikke av overbehandling, tvert i mot.

Ikke unormalt at det klør på denne tiden. Har du badekar? Jeg liker å legge meg i badet med en god olje, føler det hjelper veldig på huden nå på tampen av sesongen. 

Ellers finnes jo slik fukt-spray for ansikt. Mulig det finnes tilsvarende for rygg. Når jeg er i sola og mannen/venninner ikke er i nærheten så bruker jeg slik sprayflaske med solkrem som kan holdes opp ned / sidelengs etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...