Gå til innhold

Når ga du opp sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved overgangsalder, or still going strong? Eller før?

Anonymkode: 91c28...116

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gitt opp, 60 i mai då.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle man gi opp det?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga opp sex når jeg var i 20-årene. Hadde sex med tre jenter i løpet av den tiden. Alle luktet ekkelt i underlivet. Siden har jeg fått litt aversjon og vegrer meg. Tipper jeg har bare vært veldig uheldig?

Anonymkode: 2495f...18f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ga opp sex når jeg var i 20-årene. Hadde sex med tre jenter i løpet av den tiden. Alle luktet ekkelt i underlivet. Siden har jeg fått litt aversjon og vegrer meg. Tipper jeg har bare vært veldig uheldig?

Det skal ikke lukt noe særlig

Anonymkode: 91c28...116

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og nå er du 31?

Endret av Einus
AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (2 minutter siden):

Og nå er du 31?

40. 

• Liker 1
Skrevet

Dævven da har du gått glipp av mye deilig mus i livet ditt 🙈På den tiden i mitt liv hadde jeg pult langt over 150-200 stk…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det har du nok, eller så har du aversjon mot kjønnslukt. Kjønn lukter jo uansett kjønn. Dårlig hygiene eller infeksjoner gir selvfølgelig dårlig lukt utover det.

Anonymkode: 2b365...822

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha gitt opp sex, men min mann er ikke enig. Så vi har sex ca 1-2 ggr per uke. Vi er begge 60 år. 

Du lurer nok på når jeg mistet sexlysta. Det var ved overgangsalderen, da jeg var 52 år. Evnen til orgasme har jeg beholdt, men sexlysten er ikkeeksisterende.

Anonymkode: 47117...776

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle gjerne ha gitt opp sex, men min mann er ikke enig. Så vi har sex ca 1-2 ggr per uke. Vi er begge 60 år. 

Du lurer nok på når jeg mistet sexlysta. Det var ved overgangsalderen, da jeg var 52 år. Evnen til orgasme har jeg beholdt, men sexlysten er ikkeeksisterende.

Anonymkode: 47117...776

Tråkig for deg 😟

AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (13 minutter siden):

Dævven da har du gått glipp av mye deilig mus i livet ditt 🙈På den tiden i mitt liv hadde jeg pult langt over 150-200 stk…

Jeg har pult siden. Men ikke vært interessert i å bevege nesa mi nær underlivet. Det har naturligvis lagt en demper på hele greia. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å forsøke igjen, det er nemlig slik at enkelte har lukt. Men det er svært få hvor det lukter veldig sterkt. Som skrevet jeg har hatt en del damer og har kanskje opplevet det 2-3 ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt det.

Anonymkode: acad3...149

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (19 timer siden):

Hvorfor i all verden skulle man gi opp det?

Voldtekt f eks 

Anonymkode: 9a5c2...9d3

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

12 år sia 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Da er du nok homo. Kvinnelige kjønnssafyer inneholder nemlig spesielle duftferomoner som kun eksisterer for å tenne menn. Om du ikke likte lukten så kan du ikke være heterofil for disse lukt feromonene eksisterer altså kun med den hensikt å tenne heterofile menn 

Anonymkode: dfd29...7f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnelige kjønnssafter*

Anonymkode: dfd29...7f9

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde blitt gravid med barn nummer 2 (var 35 år). Følte jeg hadde gjort mitt da.

Anonymkode: 59c1e...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da jeg hadde blitt gravid med barn nummer 2 (var 35 år). Følte jeg hadde gjort mitt da.

Anonymkode: 59c1e...ce9

35 år er en grei alder å gi seg

Anonymkode: 9851d...017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...