AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Jeg er K50, i ferd med å bryte ut av et dødt forhold. Jeg orker ikke tanken på å leve i et forhold uten sex og følelser resten av livet, så da får jeg bare prøve på nytt. Er absolutt ikke redd for å være alene, men ønsker ikke å forbli singel resten av livet heller. Traff min snart-eks på Tinder for en del år siden. Er det fortsatt mulig å treffe noen som ønsker noe seriøst der? Jeg har jo en følelse at at alle de bra mennene på min alder er godt etablerte, men så er det jo en del ekteskap som ryker på vår alder og. Jeg vil anta at ikke alle de skilte er skilt fordi de ikke er bra menn, men helst pga forhold hvor man har vokst fra hverandre osv. Finner jeg de mennene på Tinder, eller hvor blir det av dem? Anonymkode: d2112...f79
exictence Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Ja, jeg synes en del der virker seriøse og er ute etter den siste kjæreste ❤️ Men det finnes og useriøse der, som ellers overalt 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 exictence skrev (2 timer siden): Men det finnes og useriøse der, som ellers overalt Hvis jeg/vi ikke vil stupe inn i et nytt forhold med en gang, så er vi useriøse altså ? Jeg nyter min nyblivne singeltilværelse, men vil gjerne ha ei dame å tilbringe litt fritid sammen med av og til. Det er jeg helt ærlig og åpen om, er jeg da "useriøs" ? Anonymkode: b148d...fa1
exictence Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis jeg/vi ikke vil stupe inn i et nytt forhold med en gang, så er vi useriøse altså ? Nei, over hode ikke. Men det fis useriøse som sier at de vil ha kjæreste, og at de er singel, så er de verken singel eller vil ha kjæreste. Men så lenge man er åpen og ærlig, så er man seriøse. Mange vil jo egentlig ha kjæreste, men likevel selvfølgelig bli kjent først og se om det føles riktig å utvikle noe videre. Det forstår vel alle. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg nyter min nyblivne singeltilværelse, men vil gjerne ha ei dame å tilbringe litt fritid sammen med av og til. Det er jeg helt ærlig og åpen om, er jeg da "useriøs" ? Anonymkode: b148d...fa1 Da er du ikke useriøs, nei. 2
Nordensparadis Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis jeg/vi ikke vil stupe inn i et nytt forhold med en gang, så er vi useriøse altså ? Jeg nyter min nyblivne singeltilværelse, men vil gjerne ha ei dame å tilbringe litt fritid sammen med av og til. Det er jeg helt ærlig og åpen om, er jeg da "useriøs" ? Anonymkode: b148d...fa1 Anser deg ikke for å være useriøs så lenge du er ærlig med daten om dine intensjoner 2 1
Engel Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Det finnes mange menn som ser etter et varig forhold i den alderen. Både på Tinder og andre plattformer. Det betyr likevel ikke at det er lett å finne kjærligheten, det skal tross alt en god del mer til enn at de bare ønsker det samme for at det skal bli full klaff. Så det kan absolutt ta tid. Men umulig er det ikke. Det er viktig å være tydelig på hva du ønsker deg da. Det er feks ikke alle som ønsker å bli samboere eller gift, men det betyr ikke at man ikke ønsker et varig forhold. Jeg hører til sistnevnte, og er glad jeg nå har møtt en mann med like ønsker der. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har vært singel i fire år, og er veldig klar for å finne et forhold. Jeg har ikke brukt tida på å hoppe rundt useriøst heller, men brukte uforholdsmessig mye av den, på å vente på en gift kvinne. Jeg er på Tinder og Match, men jeg synes det virker litt rolig nå. Vet ikke om det er årstiden? M53 Anonymkode: 092ba...f72 1
Hun2 Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært singel i fire år, og er veldig klar for å finne et forhold. Jeg har ikke brukt tida på å hoppe rundt useriøst heller, men brukte uforholdsmessig mye av den, på å vente på en gift kvinne. Jeg er på Tinder og Match, men jeg synes det virker litt rolig nå. Vet ikke om det er årstiden? M53 Anonymkode: 092ba...f72 Har vert singel noen år jeg også, men har desverre brukt dem til å vente på opptatt mann. Er mange seriøse rundt 50. Men vil anbefale TS, å se opp for menn som er «på vei ut av forhold» eller lever i «dødt forhold» Kriteriet MÅ være singel…. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 Jeg ville ha tenkt meg alvorlig om hvis jeg møtte en mann såpass oppe i åra som femti, og med et sånt fokus på sex. Et eller annet må jo ha gått alt i den alminnelige menneskelige modningsprosessen. Anonymkode: a35e0...4e2 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg ville ha tenkt meg alvorlig om hvis jeg møtte en mann såpass oppe i åra som femti, og med et sånt fokus på sex. Et eller annet må jo ha gått alt i den alminnelige menneskelige modningsprosessen. Anonymkode: a35e0...4e2 Svarer du i riktig tråd nå? Ts er kvinne, og ønsker seg tydelig også et seksualliv. Anonymkode: 092ba...f72
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #11 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært singel i fire år, og er veldig klar for å finne et forhold. Jeg har ikke brukt tida på å hoppe rundt useriøst heller, men brukte uforholdsmessig mye av den, på å vente på en gift kvinne. Jeg er på Tinder og Match, men jeg synes det virker litt rolig nå. Vet ikke om det er årstiden? M53 Anonymkode: 092ba...f72 Hvorfor sluttet du å vente på denne kvinnen? Anonymkode: 99379...e9a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #12 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg ville ha tenkt meg alvorlig om hvis jeg møtte en mann såpass oppe i åra som femti, og med et sånt fokus på sex. Et eller annet må jo ha gått alt i den alminnelige menneskelige modningsprosessen. Anonymkode: a35e0...4e2 Skal ikke folk på 50+ ha et sexliv? Anonymkode: 49845...412 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #13 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor sluttet du å vente på denne kvinnen? Anonymkode: 99379...e9a Det fadet ut. Problem med å finne bolig, og kanskje ble hun lei av meg? Hun bor fremdeles med mannen. Anonymkode: 092ba...f72
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #14 Skrevet 16. mars 2023 Jeg er K53 og min opplevelse er at menn ikke er interessert i å ha noe forpliktende. De har sine erfaringer, og vet hva de ikke vil ha, har grei jobb og inntekt, klarer seg fint, og ønsker ikke å endre på det. Være fri til å gjøre som man ønsker. Jeg kunne jo skrevet det samme om meg, forskjellen er bare at jeg hadde syntes det var fint med monogamt forhold med en som velger å dele livet med meg hadde vært fint. Anonymkode: 70fd4...f57 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #15 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er K53 og min opplevelse er at menn ikke er interessert i å ha noe forpliktende. De har sine erfaringer, og vet hva de ikke vil ha, har grei jobb og inntekt, klarer seg fint, og ønsker ikke å endre på det. Være fri til å gjøre som man ønsker. Jeg kunne jo skrevet det samme om meg, forskjellen er bare at jeg hadde syntes det var fint med monogamt forhold med en som velger å dele livet med meg hadde vært fint. Anonymkode: 70fd4...f57 Det er min erfaring også, jeg har holdt på med en mann på 52 år i snart 2 år, ingenting skjer videre, han vet jeg vil mer, han har sagt og gjort ting som får meg til å tro at han vil mer, men det er bare tomme ord.. Han vil tydeligvis være fri og frank å gjøre det som passer han, samtidig som han vil ha kjærestefordeler fra meg. Jeg er foresten 16 år yngre enn han. Anonymkode: 6b1b3...881
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #16 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er K53 og min opplevelse er at menn ikke er interessert i å ha noe forpliktende. De har sine erfaringer, og vet hva de ikke vil ha, har grei jobb og inntekt, klarer seg fint, og ønsker ikke å endre på det. Være fri til å gjøre som man ønsker. Mulig jeg er en atypisk mann, eller at du har et ganske lite tallmateriale å basere deg på. Jeg har ikke tenkt å kvitte meg med jobb, inntekt, hobbyer etc, og den friheten det er å flørte eller ligge med hvem jeg vil, bytter jeg gjerne mot det å ha en fast partner å forholde meg til. Jeg kjenner ganske mange menn som har funnet seg nye kjærester. Stort sett som særboere, og de tilbringer tid sammen som en plussaktivitet, når begge har overskudd og glede av det. Det var gjerne driften av familien, og hverdagslivet, som tok luven av det forrige langvarige forholdet. Et nytt forhold, som godt voksne kan ikke baseres på hvordan ting surnet over 20 år. Anonymkode: 092ba...f72 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #17 Skrevet 16. mars 2023 Må da også være en del enkemenn i den alderen. Det fine er jo også at ungene forlengst er ute av rede, og uavhengige, når en er 50+, selv om en kanskje må stille som barnevakt noen ganger hvis de bor på samme sted. Anonymkode: 32548...820
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #18 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er K53 og min opplevelse er at menn ikke er interessert i å ha noe forpliktende. De har sine erfaringer, og vet hva de ikke vil ha, har grei jobb og inntekt, klarer seg fint, og ønsker ikke å endre på det. Være fri til å gjøre som man ønsker. Det kan du ha mye rett i. Det sies jo hele tiden at menn ikke klare seg alene sånn som kvinner, men jeg vet ikke jeg. For min del er det kun særboer som er aktuelt, og da med litt avstand. Må ha litt "luft i mellom". Orker ikke noe mas om "hva har du gjort i dag....bla bla bla" . Må være en sterk og selvstendig person som meg selv. Anonymkode: b148d...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #19 Skrevet 17. mars 2023 Jeg datet en del menn på 50+ da jeg sist var singel, jeg var da 35. Møtte dem på Match, Møteplassen og Tinder. Erfaringen min ble at de fleste ville veldig fort inn i et monogamt forhold med meg, selv om jeg hadde barn annenhver uke. Det ble fort snakk om felles bolig og hvordan vi kunne løse slikt, på mannfolkas initiativ. Forståelsen min for disse mennene var at de anså seg selv som for "bra" for damer på samme alder. De mente at damer på 50+ var kjerringer, og derfor gikk disse mennene på langt yngre kvinner. Jeg kunne selvsagt latt meg sjarmere av noe slikt, men sannheten var at det var skikkelig turn off for meg med slike holdninger. Disse mennene var ikke akkurat det beste av det beste selv, de hadde feil og lyter og issues etter lange ekteskap og kjipe skilsmisser. Jeg har latt meg forbløffe gang på gang hvor berettiget mange menn på 50+ tror de er. Anonymkode: 1c22c...e62 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #20 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): eg datet en del menn på 50+ da jeg sist var singel, jeg var da 35. Møtte dem på Match, Møteplassen og Tinder. Erfaringen min ble at de fleste ville veldig fort inn i et monogamt forhold med meg, selv om jeg hadde barn annenhver uke. Det ble fort snakk om felles bolig og hvordan vi kunne løse slikt, på mannfolkas initiativ. Forståelsen min for disse mennene var at de anså seg selv som for "bra" for damer på samme alder. De mente at damer på 50+ var kjerringer, og derfor gikk disse mennene på langt yngre kvinner. Jeg kunne selvsagt latt meg sjarmere av noe slikt, men sannheten var at det var skikkelig turn off for meg med slike holdninger. Disse mennene var ikke akkurat det beste av det beste selv, de hadde feil og lyter og issues etter lange ekteskap og kjipe skilsmisser. Jeg har latt meg forbløffe gang på gang hvor berettiget mange menn på 50+ tror de er. Ikke rart at du treffer på rare menn på 50+ når du pappa-issues. Anonymkode: 0e73e...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå