Gå til innhold

Voldsom orgasme på typen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en ny type en stund. Endte opp med sex forleden. Det var veldig bra, men han fikk de sykeste orgasmer. Helt annet enn hva jeg har erfart tidligere. Han 21 og jeg 27, kan alder spille inn? Aldri opplevd lingnende tidligere. Han faket ikke, spurte han om det, han sa han bruker knipeteknikker, pusteteknikker og øvd seg på å holde tilbake orgasmen i det det holder på å gå for han, og selve oppbyggingen til orgasme. Han sier han har hatt sånne orgasmer fra 17-18 års alder.

Mine orgasmer føltes som pingle orgasmer i forhold til hans. Jeg får sterke orgasmer ass.

Noen som erfart det samme eller hvor vanlig det er at gutta får så heftige orgasmer?

Anonymkode: ceb4d...d8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig er det ikke, men som han selv sier "knipeteknikker, pusteteknikker og øvelse" gjør at man får sterkere orgasmer.

Er ikke det bare fint da? Skjønner ikke helt hva du vil her TS? 

Anonymkode: b3334...fe5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vanlig er det ikke, men som han selv sier "knipeteknikker, pusteteknikker og øvelse" gjør at man får sterkere orgasmer.

Er ikke det bare fint da? Skjønner ikke helt hva du vil her TS? 

Anonymkode: b3334...fe5

Joda, veldig fint det. Var bare litt sjokkerende, aldri opplevd sånne orgasmer tidligere.

Var et spørsmål her, hvor vanlig er dette? Jeg har opplevd den mer stille og rolige typen, hvis du skjønner. Ikke noe galt i det heller. Det kom bare så uventet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd det, men heller aldri vært med noen som har (fortalt at de har) drevet med sånne øvelser. Vært med ca 30

Anonymkode: 7a7a0...5ba

AnonymBruker
Skrevet

Kan du få han til å lære oss mer "normale" denne teknikken? 🤩 Etter et langt, og av og til litt kjedelig samliv får jeg også "pingleorgasmer".

Anonymkode: af2e8...936

• Liker 1
Skrevet

Mannen her tar også knipeøvelser og får veldig sterke orgasmer. Vi har vært klar over at det har innvirkning på potens, men ikke tenkt at det har sammenheng med styrken på orgasmene. Han bruker ikke noen pusteteknikker, men de blir enda sterkere når vi edger flere ganger underveis (noe jeg regner med er likt for de fleste menn?). Putter jeg en finger, analdildo eller plugg i rompa hans samtidig får han helt sinnsyke orgasmer. Hele kroppen går i spenn og han får nesten spasmer. Elsker å være vitne til den nytelsen han får ved orgasme 🤤

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri opplevd det, men heller aldri vært med noen som har (fortalt at de har) drevet med sånne øvelser. Vært med ca 30

Anonymkode: 7a7a0...5ba

Det at han fortalte om det, var fordi jeg spurte rett ut etter at sexen var ferdig. Følte ikke at han faket, men spurte og sa rett ut at jeg aldri hadde opplevd det så heftig hos menn.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du få han til å lære oss mer "normale" denne teknikken? 🤩 Etter et langt, og av og til litt kjedelig samliv får jeg også "pingleorgasmer".

Klart jeg kan spørre mer inngående. Du er som jeg forstår mann?

Ts

Skrevet

En finger roterende på prostata mens jeg suger kjæresten, så blir det sånne orgasmer. Fint lite som tenner meg som når jeg ser og hører den orgasmen 😅 noe helt annet enn en vanlig orgasme. Ligger og skjelver lenge etterpå. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Frkego skrev (1 time siden):

Mannen her tar også knipeøvelser og får veldig sterke orgasmer. Vi har vært klar over at det har innvirkning på potens, men ikke tenkt at det har sammenheng med styrken på orgasmene. Han bruker ikke noen pusteteknikker, men de blir enda sterkere når vi edger flere ganger underveis (noe jeg regner med er likt for de fleste menn?). Putter jeg en finger, analdildo eller plugg i rompa hans samtidig får han helt sinnsyke orgasmer. Hele kroppen går i spenn og han får nesten spasmer. Elsker å være vitne til den nytelsen han får ved orgasme 🤤

Oi, høres nesten ut som ganske likt med typen. Har ikke brukt dildo eller finger i rumpa på han. Jeg har vært litt tradisjonell og hørt mye, om både deiligste opplevelser til helt crazy nasty opplevelser ved analpenitrering hos menn. Har hørt at det for noen menn, vistnok skal gi helt amazing orgasmer. Jeg har ikke introdusert typen her, men kanskje jeg burde hinte? Ganske usikker, vil ikke ødelegge noe som er så intenst og bra.

Hvordan introduserte dere det, han eller deg eller fortalte han om erfaringene til deg?

AnonymBruker
Skrevet
Siris skrev (3 minutter siden):

En finger roterende på prostata mens jeg suger kjæresten, så blir det sånne orgasmer. Fint lite som tenner meg som når jeg ser og hører den orgasmen 😅 noe helt annet enn en vanlig orgasme. Ligger og skjelver lenge etterpå. 

Oi, litt sånn som hun Frkego. Jeg har ikke introdusert typen til analpenitrering. Kanskje jeg burde det? Har hørt det skal være helt amazing for endel menn, men også helt motsatt for andre. Jeg vil ikke ødelegge noe så intenst og bra, men kanskje jeg burde hinte? Kanskje typen vil få enda sterkere orgasmer?

Hvordan introduserte dere, han eller du til analpenitrering?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Klart jeg kan spørre mer inngående. Du er som jeg forstår mann?

Ts

Riktig forstått 😁. Tusen takk.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Oi, høres nesten ut som ganske likt med typen. Har ikke brukt dildo eller finger i rumpa på han. Jeg har vært litt tradisjonell og hørt mye, om både deiligste opplevelser til helt crazy nasty opplevelser ved analpenitrering hos menn. Har hørt at det for noen menn, vistnok skal gi helt amazing orgasmer. Jeg har ikke introdusert typen her, men kanskje jeg burde hinte? Ganske usikker, vil ikke ødelegge noe som er så intenst og bra.

Hvordan introduserte dere det, han eller deg eller fortalte han om erfaringene til deg?

Han som ytret ønske om å prøve etter at vi hadde vært sammen en god stund. Han hadde aldri prøvd med noen tidligere og var ganske flau over fantasien, så han ventet lenge med å dele det med meg. Vi er begge glade for at han åpnet seg om det, for vi har hatt mye glede av det begge to! Elsker å være vitne til de orgasmene det gir. Vi startet med finger, så plugg, før vi etterhvert også forsøkte dildo og pegging. Er oftest finger eller plugg som blir brukt, men krydrer med dildo og pegging innimellom.

Vet mange menn tenner på tanken eller er nysgjerrige (evt. har positiv erfaring med det), men ikke tør å fortelle partner om det. Hvis han ikke har tatt det opp selv ville jeg ha spurt han rett ut om det er noe han ønsker å prøve. 

Har aldri opplevd noe «crazy nasty». Viktig med mye glidemiddel samt god oppvarming. 

Endret av Frkego
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oi, litt sånn som hun Frkego. Jeg har ikke introdusert typen til analpenitrering. Kanskje jeg burde det? Har hørt det skal være helt amazing for endel menn, men også helt motsatt for andre. Jeg vil ikke ødelegge noe så intenst og bra, men kanskje jeg burde hinte? Kanskje typen vil få enda sterkere orgasmer?

Hvordan introduserte dere, han eller du til analpenitrering?

Ts

Noen har vel ikke samme opplevelse av det ettersom jeg skjønner. Og noen har vel andre grunner som gjør at de ikke ønsker å prøve. Jeg prøvde forsiktig å massere på utsiden mens jeg sugde han. Vi hadde ikke pratet om det og han hadde ikke opplevd å bli massert på prostata før. Så jeg tok det bare rolig og tolket signalene underveis. Synd at mange går glipp av den typen orgasme som det gir 😊

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Siris skrev (2 timer siden):

Noen har vel ikke samme opplevelse av det ettersom jeg skjønner. Og noen har vel andre grunner som gjør at de ikke ønsker å prøve. Jeg prøvde forsiktig å massere på utsiden mens jeg sugde han. Vi hadde ikke pratet om det og han hadde ikke opplevd å bli massert på prostata før. Så jeg tok det bare rolig og tolket signalene underveis. Synd at mange går glipp av den typen orgasme som det gir 😊

Oi det hørtes ut til at dere har det fint og åpent sammen.😊 Var det sånn at du uten å snakket, lot fingeren gli inn i han med en gang, eller tok du utenpå og følte reaksjon hans, før du lot fingere gled inn i han? Viste du hvor prostata sitter og fant den med en gang? Reagerte han spontant, eller tok det tid før nytelsen kom? Kom orgasmen raskt eller måtte du holde på en stund? Hvordan reagerte han med kropp og lyd?

Føler typen er litt der, men kanskje han har enda mer i vente?

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Knipe øvelser og pusteteknikk og edging er noe alle bør implentere i livet. Det øker seksual kvaliteten SÅ mye. Etter et år med trening oppnår jeg de sykeste orgasmer, merket stor forskjell etter bare noen måneder med trening og alle menn jeg ligger med sier det er sykt deilig å se hvor mye jeg nyter og har kontakt med kroppen min. Jeg lærte det av en mann som hadde gjort knipeøvelser i flere år, første gang jeg lå med han tenkte jeg at det var veldig voldsomt der han lå med spasmer mens han kom, men nå tenker jeg om menn som omtrent ikke gir en lyd eller tegn på at de kommer at det er kjedelig 

Anonymkode: 6e833...a47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og forresten tror ikke det er så veldig uvanlig. Har ligget med rundt 15 stk og 3 menn har fortalt de trener med knipeøvelser og på å holde igjen orgasmen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og forresten tror ikke det er så veldig uvanlig. Har ligget med rundt 15 stk og 3 menn har fortalt de trener med knipeøvelser og på å holde igjen orgasmen 

Og muligens mange som gjør det uten å snakke om det også 

AnonymBruker
Skrevet
Frkego skrev (2 timer siden):

Han som ytret ønske om å prøve etter at vi hadde vært sammen en god stund. Han hadde aldri prøvd med noen tidligere og var ganske flau over fantasien, så han ventet lenge med å dele det med meg. Vi er begge glade for at han åpnet seg om det, for vi har hatt mye glede av det begge to! Elsker å være vitne til de orgasmene det gir. Vi startet med finger, så plugg, før vi etterhvert også forsøkte dildo og pegging. Er oftest finger eller plugg som blir brukt, men krydrer med dildo og pegging innimellom.

Vet mange menn tenner på tanken eller er nysgjerrige (evt. har positiv erfaring med det), men ikke tør å fortelle partner om det. Hvis han ikke har tatt det opp selv ville jeg ha spurt han rett ut om det er noe han ønsker å prøve. 

Har aldri opplevd noe «crazy nasty». Viktig med mye glidemiddel samt god oppvarming. 

Oi, takk for forklaring.😊 Vi er åpne men aldri snakket om analpenitrering på han. Kanskje jeg bør være i forkant og introdusere han litt? Kan begynne med små hint først, hvor deilig det er?

Høres ut til at dere har utviklet dette til nye høyder. Har dere anal på han hver gang dere har sex? Er dere unge eller? Er det forskjell på unge og eldre menn?

Hva skjedde første gang, fikk han helt amazing orgasme da, eller utviklet det seg og ble sterkere med tiden?

Hva er forskjellen på orgasmene, slik du opplever det? Er det annerledes med både kropp og lyd? Varer det lenger og kan han få flere orgasmer på rad?

Så bra at du ikke har crazy nasty opplevelse. Det er dette jeg er litt skremt for ved en introduksjon, spes siden vi egentlig har det utrolig deilig. Men skal hinte.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Oi det hørtes ut til at dere har det fint og åpent sammen.😊 Var det sånn at du uten å snakket, lot fingeren gli inn i han med en gang, eller tok du utenpå og følte reaksjon hans, før du lot fingere gled inn i han? Viste du hvor prostata sitter og fant den med en gang? Reagerte han spontant, eller tok det tid før nytelsen kom? Kom orgasmen raskt eller måtte du holde på en stund? Hvordan reagerte han med kropp og lyd?

Føler typen er litt der, men kanskje han har enda mer i vente?

Hørte på pust og bevegelser at det var innafor å putte inn en finger 😅 Visste hvor det var utfra tidligere erfaring og reaksjonen er umiddelbar. Ihvertfall på de jeg har prøvd på da.  Går veldig fort, så pleier å gjøre det som avslutningen på hyrdestunden 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...