reiseglad Skrevet 16. mars 2023 #21 Del Skrevet 16. mars 2023 Om noen år er flytoget borte, så da slipper vi denne diskusjonen, vil jeg tro… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #22 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette er bare tull! Det som er ran er flytoget tar dobbelt så mye for samme strekning og tar like lang tid. Jeg har alltid reist med VYTOGET og med verdisaker uten at jeg har blitt frastjålet noe. Jeg har til og med glemt igjen kofferten min med mye verdisaker og det tok 15 minutter fra jeg oppdaget at jeg glemte kofferten til en hyggelig konduktør ringte og lurte på om jeg savnet noe. Avtalte møtested og vips var jeg gjenforent med kofferten min. Anonymkode: d4605...928 Ble autocorrected. Mente selvsagt at jeg alltid har reist med Vy og aldri blitt ranet eller frastjålet noe. Anonymkode: d4605...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 16. mars 2023 #23 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dette er bare tull! Det som er ran er flytoget tar dobbelt så mye for samme strekning og tar like lang tid. Jeg har alltid reist med flytoget og med verdisaker uten at jeg har blitt frastjålet noe. Jeg har til og med glemt igjen kofferten min med mye verdisaker og det tok 15 minutter fra jeg oppdaget at jeg glemte kofferten til en hyggelig konduktør ringte og lurte på om jeg savnet noe. Avtalte møtested og vips var jeg gjenforent med kofferten min. Anonymkode: d4605...928 Jeg har også glemt kofferten på Vy mellom OSL og Oslo S, og den dukket opp på hittegods dager etterpå👍 Så ingen grunn til å tro at det er så mange flere uærlig reisende der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå