AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Dette er i ansiktsolje jeg lurer på å prøve : Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus Seed Oil, C15-19 Alkane, Heptyl Undecylenate, Avena Sativa Kernel Oil, Canola Oil, Tocopheryl Acetate, Glycine Soja Oil, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Citric Acid. Jeg vet ikke hva noe av dette betyr. Noen som kan oversette for meg ? Anonymkode: c1c4c...10c
Roci Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 (endret) Ingredient name what-it-does irr., com. ID-Rating Caprylic/Capric Triglyceride Mykgjørende Helianthus Annuus Seed Oil Solsikkeolje, mykgjørende 0, 0 Goodie C15-19 Alkane Mykgjørende Heptyl Undecylenate Mykgjørende Avena Sativa Kernel Oil Havrekjerneole, mykgjørende, antioksidant, beroligende Canola Oil Rapsolje, mykgjørende Tocopheryl Acetate Vitamin E acetat, antioksidant 0, 0 Glycine Soja Oil Soyabønneolje, mykgjørende, duftstoff 0, 3 Goodie Tocopherol Vitamin E, antioksidant 0-3, 0-3 Goodie Beta-Sitosterol Plantebasert fettsyre. Fuktighetsbevarende og beroligende Squalene Hudidentisk, antioksdant, mykgjørende Goodie Citric Acid stabilisator, pH-regulerende Endret 17. mars 2023 av Roci 1
Roci Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Capazitet skrev (17 timer siden): Avena Sativa er havreolje, ikkje hveteolje Helt riktig, så ikke at jeg hadde skrevet feil der Takk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå