AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hei! Vi er i en litt krevende situasjon hvor det har gått opp for oss at det er noe med det ene barnet vårt vi ikke helt klarer å sette fingeren på. I den forbindelse prøver vi å notere ned ting vi opplever for å prøve å få hjelp fra lege. Men nå klarer vi ikke helt å ha en god systematisk måte å gjøre det på. Vi mistenker epilepsi og vil derfor kunne legge inn «dagboknotat» om hva vi ser og opplever når vi tror hen har anfall. Samtidig ønsker vi og å sette dette i perspektiv med for eks dagsform eller andre situasjoner/utageringer som skjer. Til nå har vi prøvd dagbok som følger barnet. Den er ofte feil sted når den trengs og det er ikke alltid enkelt å finne den frem, stoppe opp og notere når vi er på vei ut hjemme og vil notere noe. Vi har prøvd ulike rene notatapper men de er litt for generiske til tider. Noen som har vært ute for tilsvarende og kan komme med tips? Vi bruker iPhone. Anonymkode: 46578...729
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Jeg ønsker meg også det du etterspør, men løste det slik. Noterte kort i «notes” på mobilen: dag, tidspunkt og dato. Et par stikkord om hendelsen. På kveldene renskrev vi inn i skjema på pc. Excel funket fint. Greit å ha med til legen❤️ Lykke til og klem. Kanskje får du noen bedre og mer praktiske råd av andre😅 (og jeg, i samme slengen.) Anonymkode: b42a8...667
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Vi bruker epilepsy Journal ☺️ Anonymkode: 8e912...72b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi bruker epilepsy Journal ☺️ Anonymkode: 8e912...72b Takk for tipset! Skal sjekkes ut Anonymkode: 46578...729
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg ønsker meg også det du etterspør, men løste det slik. Noterte kort i «notes” på mobilen: dag, tidspunkt og dato. Et par stikkord om hendelsen. På kveldene renskrev vi inn i skjema på pc. Excel funket fint. Greit å ha med til legen❤️ Lykke til og klem. Kanskje får du noen bedre og mer praktiske råd av andre😅 (og jeg, i samme slengen.) Anonymkode: b42a8...667 Takk Ja notes har vært brukt og det er litt konglete. Og det er jo dette med å samkjøre info så legen får en bedre og tydeligere oversikt som er viktig ja. Anonymkode: 46578...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå