AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Oppgitt. Sønnens kjæreste er en søt å hyggelig jente, men vi har gang på gang funnet ut at hun lyver til oss. Hun har jugd meg rett opp i ansiktet både med alderen sin, skole, penger, jobb, og fortalt mye negativt om foreldrene sine som ikke stemmer. Hun har også sagt at det var samlivsbrudd hjemme hos hennes foreldre , noe som heller ikke stemte. Sønnen min bodde på hybel men har nå flyttet sammen med jenta. For oss virker det som at hun har jugd om at hun har det vanskelig hjemme, for at sønnen vår skal synes synd på henne og flytte sammen. (forholdet deres har vært svært ustabilt og han har jevnlig uttalt at han ikke tror han gidder å være sammen med henne fordi det er så mye rart) Han har nå snudd helt om og kan ikke engang ta seg en tur hjem uten at hun nå være med. Ringer vi han, setter han oss på høytaler. Virker som hun skal følge med på all dialog vi har med han. Merker også han er litt i opposisjon mot oss. Slik har han aldri vært før. Men vi har vært litt på ang økonomi,og uttrykt at vi er bekymret for han siden hun er ung og ikke har inntekt. Han har bare en liten deltidsjobb og er skoleelev. Vi har spart penger til han som han har tilgang på men som skulle gå til lappen/bil. Hun er freidig og vi har ikke lyktes i å få 2 ord med sønnen vår uten hennes tilstedeværelse på flere mnder. Han kom hjem nylig, da ble hun med og fotfulgte han huset rundt. Nesten så hun virket redd for at vi skal få prata litt med han på tomannshånd. Får en guffen følelse av dette. Hun vet at vi har oppdaget at hun har løyet om mye. Virker ikke å være brydd over det i det hele tatt. Hun har vært veldig på meg tidligere. når sønnen vår feks var hjemme i julen eller hun ikke har fått tak i han, tok hun flere ganger kontakt med meg og snakket bare negativt om han. Rett og slett baksnakking, men jeg tenkte at hun følte seg nok utrygg/usikker eller var sjalu eller noe om han ikke svarte henne. Men nå begynner jeg å lure på om vi har fått ei lita dramaqueen i familien. Kjenner ikke igjen sønnen lengere. Kan noen "se" noe i denne situasjonen? (Han er foresten 19,hun ble nettopp 16) Anonymkode: 307b2...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 . Anonymkode: 307b2...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Dytt🙂 Anonymkode: 307b2...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Del Skrevet 16. mars 2023 skjønner at du er i en vanskelig situasjon, men hvor mange tråd skal du opprette? Kan du bruke en hvor du "følger opp" situasjonen? Du får ikke gjort så mye, annet enn å advare sønnen. Hvis du presser han for mye, vil han tro at det er dere som er problemet. Han må kanskje lære av egne feil. Anonymkode: 3ecd8...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå