Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel. Jeg hadde temmelig slitt hår etter mye bleking, men trives best som blondine. Og har vært det i mange år.

Så fant jeg ut at håret mitt var så slitt at det måtte klippes ordentlig, så det ikke var halvlangt en gang lenger. Og med det samme så farget jeg det mørkt. Nokså mørkt.

Og jeg angrer...

Eller, angrer blir vel feil å si, for jeg angrer ikke på klippen, men skulle ønske jeg kunne ha det lyst enda. Men frisøren sa at det ikke kom til å bli fint.

Æsj. Vil være blond.

Lurer på hvor lang tid det tar før jeg kan bli mitt sanne jeg igjen. Blondine. Gjerne med kort hår, men blond. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er finere med brunt hår enn blondt, jeg da, men bare min mening. :)

Skrevet
Synes det er finere med brunt hår enn blondt, jeg da, men bare min mening. :)

Takk for det. Kanskje det bare er abstinenser. ;)

Skrevet

Jeg har akkurat gått fra mange år som "blond" tilbake til mitt sanne jeg: brunette.

Det var utrolig uvant de første dagene, men nå er jeg storfornøyd. Masse komplimeneter har jeg også fått.

Skrevet

Og jeg som alltid har tenkt på deg med lilla hår...

Jaja. Og så var du jukse-blond :sur:

;)

Skrevet
Og jeg som alltid har tenkt på deg med lilla hår...

Jaja. Og så var du jukse-blond :sur:

;)

:ler: Det er et stykke igjen til lilla enda. Kanskje neste gang?

Skrevet
Takk for det. Kanskje det bare er abstinenser. ;)

Jeg kjenner meg så igjen :sjenert:

Jeg farget nettopp håret mørk etter mange år som blondine. Må si jeg savner det en del, men har funnet ut at jeg venter til sommeren til å bli lys igjen :)

Skrevet

Jeg er naturlig blondine/mørke blond, men likte det aldri spesielt godt. Har alltid hatt lyst på mørkt bølgete hår. For et års tid siden bestemte jeg meg for å farge håret mørkt, og jeg ble storfornøyd. Nå kunne jeg aldri tenke meg å bli blondine igjen. Det blir en vanesak ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har alltid vært blond!! Frem til jeg var 16 år var jeg platina fra naturens side, men etter det fikk jeg mellomblond, ganske kjipt og litt mørk blondfarge.. så helt siden det har jeg stripa det - og vært lys! Bare en gang var jeg brun en kort periode. men nå i høst ble jeg så lei. lei av ettervekst, lei av at fargen alltid ble misfarga etter en stund og lei av at håret mitt aldri var glansfullt. Så jeg farga det lys gyldenbrunt... Var egentlig ganske fint! Men jeg føler meg mye "kjipere" på en måte, og føler at det ikke er meg... i tillegg har håret blitt så sunt at det nesten er for glatt. ikke mer rufsehode :) litt usikker på hva jeg skal gjøre nå egentlig...

Men sist jeg farga det brunt, så venta jeg i noen mnd til fargen ble blass og jævlig og så gikk jeg til frisøren og tok tett i tett med helt lyse striper. vips, så var jeg blond igjen. var ikke verre enn det :) men opprinnelig så synes jeg brunt hår er penere enn blondt, får det bare ikke til å bli det på meg selv...

Skrevet

egentlig blondine, men trives best med rødt hår jeg

Skrevet
Jeg kjenner meg så igjen  :sjenert:

Jeg farget nettopp håret mørk etter mange år som blondine. Må si jeg savner det en del, men har funnet ut at jeg venter til sommeren til å bli lys igjen :)

Jeg kommer nok også til å bli lys igjen om en stund, noen måneder kanskje. Men håret mitt har jo godt av en pause fra bleking uansett. Men det ble nokså mørkt. Håper ikke det blir problemer med å få det lyst igjen da...

Skrevet

Striper!

Fra mørkt til lyst er vanskeligere (å få pent resultat) enn fra lyst til mørkt.

Skrevet
Striper!

Fra mørkt til lyst er vanskeligere (å få pent resultat) enn fra lyst til mørkt.

Ja det blir i hvert fall striper ved neste frisørbesøk. Bare det ikke blir oransje... :ler:

Skrevet

Jeg har hatt alle farger under regnbuen, UNNTATT platinablond. Ja, til og med knall lilla. Men på en eller annen måte trives jeg aller best som svarthåret, eller i hvertfall mørk brun (jeg har mørkt kommunefarget hår fra naturens side).

Min trøst: det er veldig lite som ikke lar seg fikse på, men ikke alt er lurt å prøve selv. Gå til frisør, så får h*n det sikkert blondt igjen til deg.

Gjest Gjesten over
Skrevet

Jeg har også vært regnbue, Elphaba... :ler:

Nå foretrekker jeg min egen hårfarge, MED noen grå hår...

Snakk om fra den ene ytterlighet til den andre! Ikke er jeg så "eldre" heller...

• 4 uker senere...
Skrevet

Blond ja.. usj...

Blond virker så billig. Kjenner mange gutter som forhåndsdømmer blonde jenter slik.

Jeg trives iallfall med mitt nåværende hår. Halve svart og halve neon-rosa. Neste måned skifter jeg det rosa ut med rødt.

Gother for livet:D

Skrevet

Ja... for ingen forhåndsdømmer halvt svart og halvt neonrosa eller rødt nei....

Gi det noen dager, Violetta, så venner du deg kanskje til det. Ellers så vaskes jo alltids farge ut med tiden og håret vokser ut igjen, og frisøren kan ordne såmangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...