AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Skrevet 16. mars 2023 Hei damer, har dere noen sex-tips for en som skal på første date på mange år? Det er årevis siden jeg har hatt sex med noen andre enn eks-kona og hvis daten går bra så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er litt redd så forsiktige tips er vel det jeg spør etter. Hva ville dere likt fra en rolig og forsiktig fyr første gang? Anonymkode: 038dd...006
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 Hvis daten går bra så ber du hun ut på ny date. Hvis den går bra spør du om hun vil møtes igjen. Hvis det går bra så møtes dere igjen og igjen. Ikke gjør noen seksuelle moves før dere har møttes mange ganger. Med mindre du vil spolere alt da Anonymkode: e406f...e0b 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis daten går bra så ber du hun ut på ny date. Hvis den går bra spør du om hun vil møtes igjen. Hvis det går bra så møtes dere igjen og igjen. Ikke gjør noen seksuelle moves før dere har møttes mange ganger. Med mindre du vil spolere alt da Anonymkode: e406f...e0b Jeg har da ikke tenkt til å spolere noen ting og jeg skal ikke si eller gjøre noe som har seksuell betydning Men jeg er bare skikkelig nervøs. Jeg skal ikke prøve meg på noe. Men hva hvis hun ønsker sex tidlig? Jeg overtenker det sikkert, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når/hvis vi kommer til det stadiet. Anonymkode: 038dd...006
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Skjønner ikke hvorfor du tenker på sex allerede når du ikke engang har møtt henne og vet om dere har bra kjemi, eller om hun i det hele tatt liker deg. Er veldig kjipt å gå på date med menn som bare ser oss som sexobjekter. Bruk heller tid på å bli kjent med henne som person først! Så med tiden kan det hende ting utvikler seg naturlig og da er dere begge ledende i et samspill som også blir naturlig å følge. Du kan ikke planlegge sånt, det blir unaturlig. Anonymkode: e406f...e0b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har da ikke tenkt til å spolere noen ting og jeg skal ikke si eller gjøre noe som har seksuell betydning Men jeg er bare skikkelig nervøs. Jeg skal ikke prøve meg på noe. Men hva hvis hun ønsker sex tidlig? Jeg overtenker det sikkert, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når/hvis vi kommer til det stadiet. Anonymkode: 038dd...006 Hvorfor spør du her om sextips da hvis di ikke har tenkt til å si eller gjøre noe av seksuell betydning? Forståelig at du er nervøs etter mange år ute av datingscenen, men menneskelig samspill er som det alltid har vært. Om hun ønsker sex tidlig? Ønsker du sex tidlig? Om begge ønsker sex tidlig så er det bare å lese hverandre og gjøre det som føles naturlig der og da, go with the flow Anonymkode: e406f...e0b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Jeg er bare skikkelig nervøs. Hva gjør jeg hvis det ender sånn eller sånn? Jeg har nok ordlagt meg veldig dårlig. Jeg vet ikke hva jeg går til engang, det er så lenge siden jeg har møtt noen ny. Anonymkode: 038dd...006
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 Det kommer veldig an på viben hennes, men på meg hadde dette funka: - Vær trygg og høflig, hvis det ligger i korta at dere skal ha sex, vær på tilbudssiden og vis interesse. Generelt sett synes jeg det er veldig fint å bare sitte i sofaen sammen og se på en film og kose og ta ting derfra. - Spør underveis om det er noe hun liker ekstra godt! - Hvis du er nervøs, si det. Et smil og en "du er så fin at du gjør meg litt nervøs" er i mine øyne veldig sjarmerende. Det er greit å forberede seg mentalt hvis det er lenge siden sist, da slipper man å gå glipp av nytelsen fordi man er stressa. Det skal være en skikkelig bra opplevelse for dere begge Anonymkode: 26056...257 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 Jeg sier tusen takk for tips og råd Men spørsmålet mitt var hva jeg skulle gjøre hvis det ble sex. Kanskje jeg ikke beskrev det klart nok. Om det skulle bli etter første, andre eller sjette date har ikke noe å si. Jeg vil bare gjøre det riktig og gi et godt førsteinntrykk hvis det skulle skje, og siden det er lenge siden jeg har gjort det med noen andre enn eks-kona så spør jeg dere om råd. Anonymkode: 038dd...006 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sier tusen takk for tips og råd Men spørsmålet mitt var hva jeg skulle gjøre hvis det ble sex. Kanskje jeg ikke beskrev det klart nok. Om det skulle bli etter første, andre eller sjette date har ikke noe å si. Jeg vil bare gjøre det riktig og gi et godt førsteinntrykk hvis det skulle skje, og siden det er lenge siden jeg har gjort det med noen andre enn eks-kona så spør jeg dere om råd. Anonymkode: 038dd...006 Det som er greit med sex er at begge to skal føle seg lysten og klar for det. Det er også ok at mannen trenger tid for å bli klar for sex. Det er faktisk ikke slik at dersom kvinnen ønsker sex før du føler deg klar for det så må du bare trå til og prestere. Det skal føles riktig og naturlig for dere begge, og når dere begge kommer til at det føles riktig og naturlig da er det som regel noe som går naturlig. Så mitt råd er å være ærlig om hun går for fort frem, og å ikke gå for fort frem for henne. Så går det nok bra. Når begge er klare for det vil det gå greit. Anonymkode: 53d40...f3b
Frkego Skrevet 16. mars 2023 #10 Skrevet 16. mars 2023 Som nevnt over, ikke ta initiativ til noe seksuelt, men hvis hun initierer til sex, så hadde det beste for meg (som kvinne) vært at du hadde vært åpen om nervøsiteten. Si det som det er, at du ikke har vært med noen andre siden skilsmissen og at du derfor er litt nervøs. Hadde ikke vært turnoff om en mann hadde vært ærlig om dette. Hadde derimot vært turnoff om han ikke hadde sagt noe også hadde det hele bare blitt en klein økt som følge av nervøsiteten. Hadde en mann sagt dette til meg hadde jeg rolig tatt styringen i starten og latt ham bare nyte. Gjort ham trygg og "varm i trøya".
Blåjojo Skrevet 16. mars 2023 #11 Skrevet 16. mars 2023 Enig med de over her. Helt greit å innrømme at man er nervøs. Om det skulle ende med sex tenker jeg at du må lese hennes kroppsspråk. Ta ting rolig og bruk god tid på oppvarming. Det er også lov å si at hun må gjerne fortelle deg hva hun liker. Det jeg synes er mest avtennende er menn som hopper rett fra klining til to fingre i fitta for å sjekke at den er våt, og deretter går rett på penetrering. Og som hopper ut av senga og drar på seg klærne like etterpå. Stimuler erogene soner. Nakke, kravebein, bryst… Og bruk god tid! Noen kvinner foretrekker mer rett på sak, men du vil nok finne ut av det relativt enkelt om du bare leser kroppsspråket hennes.
Majer Skrevet 16. mars 2023 #12 Skrevet 16. mars 2023 Pleier å vente minst seks dater før sex. Lar det fjerne gå lenger. Lek og ha det gøy. De færreste kvinner får orgasme ved første samleie med en ny person så bruk heller tid på å bli kjent med henne seksuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå