Gå til innhold

Svulst i spyttkjertel (parotis gland) Har noen hatt det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten klump i ørespyttkjertelen. Ultralyd viste at det trolig er en pleomorft adenom. 
På mitt lokale sykehus står det at de opererer alt som ikke er kreft. Men denne type svulst kan være kreft. Man vet ikke sikkert om det er kreft før den er ute.

Dette er jo en operasjon evt i ansiktet, og jeg kjenner jeg er bekymret for om de har god nok kunnskap og erfaring. 
Ønsker kun «de beste» når jeg skal opereres, og det faktum at om de ikke får ut hele risikeres det at det sprer seg eller kommer tilbake. 
Er vanskelig å finne informasjon om noe av dette i Norge. Er det virkelig så få som har dette? 
Takknemlig for ALL erfaring som deles ❤️

Anonymkode: b3658...9eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt på denne 😊

AnonymBruker
Skrevet

Siste forsøk ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Dytter for deg, men dette har jeg aldri hørt om. Google på nettet? Kanskje det dukker opp noe. God bedring og lykke til. ☺

Anonymkode: f65b9...d7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dytter for deg, men dette har jeg aldri hørt om. Google på nettet? Kanskje det dukker opp noe. God bedring og lykke til. ☺

Anonymkode: f65b9...d7b

Takk for dytten 😊. Det er visst ganske uvanlig begynner jeg å forstå. Så derfor det finnes lite informasjon på Norsk.

Og skulle du eller noen du kjenner få en liten kul på kinnet/kjeven (og sikkert hvor som helst). Ta kontakt med lege! Selv om det ikke er vondt på noen måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Eksen hadde en sånn svulst. Jeg har ikke så mye detaljer å tilføye, men hun endte opp med litt annen fasong på kinnet, og ble liksom litt skeivere i ansiktet. 

Anonymkode: ebc15...07f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eksen hadde en sånn svulst. Jeg har ikke så mye detaljer å tilføye, men hun endte opp med litt annen fasong på kinnet, og ble liksom litt skeivere i ansiktet. 

Anonymkode: ebc15...07f

Uff, det er jo ikke ønskelig ..

opererte hun i Oslo eller på et lokalt sykehus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...