Nysgjerrig jenta Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Hvorfor skal menn tvinge seg på sex på førte date når dama ikke vil , hvorfor er det så vanskelig og respektere det? Eller vis dama ikke vil ha med noen hjem . Vis man ikke vil burde det respekteres uten og måtte diskutere det 1
Andro Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 De som oppfører seg slik liker ikke kvinner, og er sannsynligvis lei seg for å være heterofile. Sex er deres eneste grunn til å omgås deg, og hvis det ikke er i pakken så tror de at de har blitt lurt på et vis. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Fordi sex er det man i utgangspunktet ønsker med dama, som oftest. Anonymkode: 2d522...21f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi sex er det man i utgangspunktet ønsker med dama, som oftest. Anonymkode: 2d522...21f Så vis man skal på date så må man ha sex? Anonymkode: ae483...f5d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Nysgjerrig jenta skrev (23 minutter siden): Hvorfor skal menn tvinge seg på sex på førte date når dama ikke vil , hvorfor er det så vanskelig og respektere det? Eller vis dama ikke vil ha med noen hjem . Vis man ikke vil burde det respekteres uten og måtte diskutere det Hvis man tvinger seg på sex, mot den andres vilje, er det voldtekt. Menn som tvinger seg på, maser, og ikke respektere grenser er så himla kvalmt, og er virkelig ikke noe å satse på. De graver sin egen grav for å si det sånn. Anonymkode: 8c1a0...602 3
GrønnNellik68 Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 Det høres fornuftig ut det om at noen mannfolk ikke evner å koble seg på en dame emosjonelt og liker å henge med menn. Jeg vil si at de fleste menn jeg treffer liker å henge med kompisene sine og der er det sjelden plass til en dame. Skal damer ha plass er det som regel flere enn ei som får medlem i det ekslusive klubben dem i mellom. Og noen ganger er det helt stengt for oss damer selv om vi kunne ønske å bli med på moroa de driver med. For mannfolk gjør faan meg så mye mer morsomme ting enn damer gjør. Man føler at her er det ikke plass for andre enn mannfolk. Man blir heller ikke spurt så man skjønner jo tegninga. Men ellers er jeg enig at det er en uting det der at man er nødt til å diskutere med folk man aldri har truffet når de ber seg hjem til deg på netflix og chill...eller ønsker å absolutt sitte i bilen sammen med meg.. nei nei nei.. skriker det inni meg. Skjønner de ikke at man vil møtes offentlig og bli kjent først før man bestemmer seg for verken det ene eller andre??? Det er så mange mannfolk som er der. Og som noen sier..de graver sin egen grav til mange de kunne fått sjans på. Men de gjør det vel for at de kan...spør de mange nok så er det alltids en eller annen som går med på idiot forslaget dems og de får det som de vil. Det betyr at den dama betyr veldig lite for dem. Taktikken funket og de starter på'n igjen på neste dame. Mens hun som ramla utpå da og dro han med hjem eller hadde sex på første date, noen ganger likte fyren og kunne tenkt seg å møtt han igjen men da har hun ødelagt for seg selv. Så denne dating opplegget er vanskelig en skal holde tunga rett i munnen når en navigerer rundt menn.
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 For å svare på HI (som alle synes å ha glemt): Dersom jeg opplever en seksuell tenning, vil jeg gjerne ha sex på første date. Jeg ser ingen grunn til å spare på det som er mest morsomt. Men som en mann som respekterer og ønsker likeverdige partnere, så respekterer jeg også et nei uten sutring, press eller protester, og jeg takker selvsagt ja til en date nummer to. Motsatt: Dersom jeg IKKE oppleber en seksuell tenning vil jeg takke nei til en invitasjon til sex og ønske daten lykke til i jakten på en sexvenn/partner som dessverre ikke blir meg. 2
Perelandra Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 Tråden er ryddet for krenkende innhold, gjengivelse av innhold fra ekstern kilde og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Skrevet 16. mars 2023 Jeg pleier å be de på date langt unna huset mitt. Og hvis han ber meg hjem, sier jeg at jeg har planer. Pleier å si ifra på forhånd at jeg har et sted jeg skal etterpå. Slik kan han ikke pushe meg til noe som helst. Anonymkode: f5022...344 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Skrevet 17. mars 2023 Ingenting er bedre enn gjensidig begjær. Noen møter man bare hvor alt klaffer. Anonymkode: ca050...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå