AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg begynte på zoloft rett før jul. Føler det hjelper masse. Er ikke like stresset, ikke angst og føler mye på takknemlighet og lykke. Men de rundt meg ser bare en likegyldig og flat person. Mens inni meg har jeg det veldig bra og trodde det syntes. Har noen erfaringer med dette? Anonymkode: cd39d...856
flusa Skrevet 16. mars 2023 #2 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg begynte på zoloft rett før jul. Føler det hjelper masse. Er ikke like stresset, ikke angst og føler mye på takknemlighet og lykke. Men de rundt meg ser bare en likegyldig og flat person. Mens inni meg har jeg det veldig bra og trodde det syntes. Har noen erfaringer med dette? Anonymkode: cd39d...856 Man blir ofte litt 'flat' og likegyldig som du sier,når man starter opp på angstmedisiner. For min egen del,er dette noe som stadig går igjen.. Har brukt angst dempende medisiner i mange år,og føler meg ofte slik du beskriver. Men har det så mye bedre enn uten medisinene.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 flusa skrev (1 time siden): Man blir ofte litt 'flat' og likegyldig som du sier,når man starter opp på angstmedisiner. For min egen del,er dette noe som stadig går igjen.. Har brukt angst dempende medisiner i mange år,og føler meg ofte slik du beskriver. Men har det så mye bedre enn uten medisinene. Men problemet er at jeg absolutt ikke føler meg flat og likegyldig, men de nærmeste opplever noe annet. Ts Anonymkode: cd39d...856 1
flusa Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men problemet er at jeg absolutt ikke føler meg flat og likegyldig, men de nærmeste opplever noe annet. Ts Anonymkode: cd39d...856 Om de nærmeste synes det,så er det nok fordi du ER det. Men det er ikke alltid man merker dette selv. Omgivelsene legger ofte merke til slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå