AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg og samboer planlegger at jeg skal bli gravid med vårt første barn i år Jeg har kommet frem til at jeg ønsker meg en bok om temaet, typ hva man bør vite før, under og etter. Jeg har naturligvis kikket på nett men blir usikker fordi det fins alternativer i alle retninger. Helt ordinær bok med utgangspunkt i helt vanlig forløp og ingen alternative retninger/råd/syn Har noen en anbefaling på slik bok? Anonymkode: 99ce7...87b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 En får ofte en bok om svangerskapet av jordmor når en begynner å gå der Anonymkode: e2978...dab
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Les Hjerteforeldre av Gottman. Handler om hvordan en bygger barns selvtillit og hvordan en får dem til å vokse sosialt, emosjonelt og intellektuelt. En viktig bok. Graviditen vil bli fulgt opp av helsestasjonen, har ikke noen gode bøker å anbefale der. Anonymkode: 19ec3...676
Regnbuefisk Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 Mamma for første gang av Gro Nylander er min favoritt. Veldig saklig og faktabasert, ikke så "sukkersøt" som jeg føler mange mammabøker er. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 Tusen takk for tips 😄 Anonymkode: 99ce7...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå