Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en venn som jeg har kjent i rundt fem år begynner å virke mer spennende og det kommer litt følelser for han. Vi har vært ganske gode venner lenge, aldri tenkt på noe mer, men nå begynner ting å blusse opp.

inviterte han ut i går på kaffe for å ta opp om vi kan gå videre med noe mer, men sjokkert over svaret at han holder på med ei og ikke han gi henne opp fordi han har lyst på knull. Hallo, han får jo det av meg?

hvordan i allverden skal jeg ta opp at jeg vil inn i forhold?

Anonymkode: c70a4...4ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ikke ut som han ser etter noe forhold med deg.

Anonymkode: b0faf...44e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke komplisert. Han vil ikke.

Anonymkode: b0faf...44e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er friendzoned 😂

Anonymkode: 1e240...216

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

en venn som jeg har kjent i rundt fem år begynner å virke mer spennende og det kommer litt følelser for han. Vi har vært ganske gode venner lenge, aldri tenkt på noe mer, men nå begynner ting å blusse opp.

inviterte han ut i går på kaffe for å ta opp om vi kan gå videre med noe mer, men sjokkert over svaret at han holder på med ei og ikke han gi henne opp fordi han har lyst på knull. Hallo, han får jo det av meg?

hvordan i allverden skal jeg ta opp at jeg vil inn i forhold?

Får han det allerede, eller skal han få?

Anonymkode: 196e7...965

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får han det allerede, eller skal han få?

han får dersom han blir sammen med meg. ts

AnonymBruker
Skrevet

Det var vel ikke komplisert. Han sier jo rett ut hva han vil.

Anonymkode: b71af...dd5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig vanskelig å forstå at han liker en annen og vil fortsette med henne? Er det så umulig for deg å akseptere at du ikke har krav på alle menn du vil ha? Du er ingen for han

Anonymkode: 5f1db...f5e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

han får dersom han blir sammen med meg. ts

Hvorfor skal han ville bli sammen med deg når han liker en annen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja tror dere har rett folkens han er kanskje ikke interessert i meg, men det kan bety at jeg er avvist. Hvordan våger han å avvise meg, vet ikke om jeg vil ha han som venn lenger. ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var vel ikke komplisert. Han sier jo rett ut hva han vil.

Anonymkode: b71af...dd5

Dette 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja tror dere har rett folkens han er kanskje ikke interessert i meg, men det kan bety at jeg er avvist. Hvordan våger han å avvise meg, vet ikke om jeg vil ha han som venn lenger. ts

Ja du er avvist. Hva så? Livet går videre. Menn har like stor rett til å avvise deg som du dem. Du høres ikke frisk i hodet ut når du sier sånt som "hvordan våger han". Seriøst.... 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men altså, dere har hengt sammen i 5 år. Og han har ikke gjort noen fremstøt eller antydet at han har vært interessert i noe mer i løpet av denne tiden? I så fall skal du få klapp på skulderen for å være breddfull av selvtillit når du nå har satt inn støtet uten noen form for oppmuntring fra fyren på 5 år.

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...