Gå til innhold

Hemmelige planer fra Aps kontorer eller hvordan ikke vinne velgere tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l3QlV3/intern-ap-alarm-velgerne-tror-ikke-paa-aps-loesninger

Hva kan man si ... Ap er virkelig ikke et parti for folk flest. 

Istedet for å fokusere på hva de kan føre av egen politikk for å få velgere tilbake, blir politikerne utdelt ''angrepspunkter'' mot Høyre.

Slikt vinner man ikke velgere tilbake. 

Ap ser ut til å fortsette å lide av identitetskrise og kaste alle krefter på å bekjempe ''fienden'' istedet for å faktisk føre politikk og passe sine egne saker.

Men jeg må si at jeg synes den morsomste var dette: Lokalpolitikerne blir også bedt om å skryte av Støre-regjeringens egen politikk

Ap er næringsfiendtlig og slik har det vært i mange, mange år. Det skal ta minst like mange år å endre på dette og da må Ap levere - noe Ap ikke kan fordi selve politikken til Ap er ''ta de rike, ødelegg arbeidsplasser, ødelegg muligheten å tjene penger, gjør det umulig å investere''. 

P.S. At så mange rike valgte å forlate Norge i den korte tiden Støre har vært statsminister er selve fallitterklæringen på Aps næringspolitikk. At så mange store bedrifter avlyser investeringer og permitterer/sparker folk er også en del av fallitterklæringen.

Ap bør for en gangs skyld være ærlige med velgerne, men jeg ser ingenting som kommer i nærheten i artikkelen i lenken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...