Gå til innhold

Vil takke de som svarte meg i tråden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har opprettet en tråd for litt siden, og var veldig skeptisk på å gjøre det da jeg er sårbar nå, og trengte støtte. Her inne kan en jo få litt av hvert. 
Jeg fikk god støtte i tråden som jeg tok til meg og som hjalp ❤️ 

tusen takk til dere fine mennesker her inne som tar dere tid til å svare i en tråd med ønske om det beste og med empati. 

Anonymkode: 1c48d...ccb

• Liker 1
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bra 🥰 det er KG på sitt beste!

Hvorfor ikke skrive det direkte i tråden? 🤔 ikke at det har noe å si, jeg er bare nysgjerrig 😂

Anonymkode: 4f11e...7e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra 🥰 det er KG på sitt beste!

Hvorfor ikke skrive det direkte i tråden? 🤔 ikke at det har noe å si, jeg er bare nysgjerrig 😂

Anonymkode: 4f11e...7e7

Finner ikke igjen tråden og orker ikke bla så langt bak. 
Men synes generelt det er et behov for å takke de som gir gode støttende svar her på KG. For det er mange fine folk her. Det ser jeg også i andre tråder at folk ønsker å hjelpe, og gir gode empatiske svar ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har opprettet en tråd for litt siden, og var veldig skeptisk på å gjøre det da jeg er sårbar nå, og trengte støtte. Her inne kan en jo få litt av hvert. 
Jeg fikk god støtte i tråden som jeg tok til meg og som hjalp ❤️ 

tusen takk til dere fine mennesker her inne som tar dere tid til å svare i en tråd med ønske om det beste og med empati. 

Det er slik det skal være,at man støtter hverandre istedenfor å rakke ned på andre❤️

Ønsker deg en fin dag🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...