AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Har opprettet en tråd for litt siden, og var veldig skeptisk på å gjøre det da jeg er sårbar nå, og trengte støtte. Her inne kan en jo få litt av hvert. Jeg fikk god støtte i tråden som jeg tok til meg og som hjalp ❤️ tusen takk til dere fine mennesker her inne som tar dere tid til å svare i en tråd med ønske om det beste og med empati. Anonymkode: 1c48d...ccb 1 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Så bra 🥰 det er KG på sitt beste! Hvorfor ikke skrive det direkte i tråden? 🤔 ikke at det har noe å si, jeg er bare nysgjerrig 😂 Anonymkode: 4f11e...7e7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra 🥰 det er KG på sitt beste! Hvorfor ikke skrive det direkte i tråden? 🤔 ikke at det har noe å si, jeg er bare nysgjerrig 😂 Anonymkode: 4f11e...7e7 Finner ikke igjen tråden og orker ikke bla så langt bak. Men synes generelt det er et behov for å takke de som gir gode støttende svar her på KG. For det er mange fine folk her. Det ser jeg også i andre tråder at folk ønsker å hjelpe, og gir gode empatiske svar ❤️ Anonymkode: 1c48d...ccb
flusa Skrevet 16. mars 2023 #4 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har opprettet en tråd for litt siden, og var veldig skeptisk på å gjøre det da jeg er sårbar nå, og trengte støtte. Her inne kan en jo få litt av hvert. Jeg fikk god støtte i tråden som jeg tok til meg og som hjalp ❤️ tusen takk til dere fine mennesker her inne som tar dere tid til å svare i en tråd med ønske om det beste og med empati. Anonymkode: 1c48d...ccb Det er slik det skal være,at man støtter hverandre istedenfor å rakke ned på andre❤️ Ønsker deg en fin dag🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå