hjelpmegheh Skrevet 15. mars 2023 #1 Del Skrevet 15. mars 2023 jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33 jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer jente 2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake) jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mars 2023 #2 Del Skrevet 15. mars 2023 Uskyldig Sminka Mummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Flyttet tråden fra underforumet Sosial prat og humor. Vennlig hilsen Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Del Skrevet 19. mars 2023 hjelpmegheh skrev (På 15.3.2023 den 21.18): jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33 jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer jente 2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake) jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla Jente 1 - Snusmumrikken Anonymkode: 6f12e...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #5 Del Skrevet 19. mars 2023 hjelpmegheh skrev (På 15.3.2023 den 21.18): jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33 jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer jente 2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake) jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla 1. Lille My 2. Snøhvit 3. Funkygine 4. Miley Cyrus Anonymkode: f995d...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #6 Del Skrevet 19. mars 2023 Dust 1, dust 2, dust 3, dust 4 Anonymkode: ce768...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå