hjelpmegheh Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33 jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer jente 2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake) jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla
Rhodiola Skrevet 16. mars 2023 #3 Skrevet 16. mars 2023 Flyttet tråden fra underforumet Sosial prat og humor. Vennlig hilsen Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 hjelpmegheh skrev (På 15.3.2023 den 21.18): jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33 jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer jente 2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake) jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla Jente 1 - Snusmumrikken Anonymkode: 6f12e...a4d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #5 Skrevet 19. mars 2023 hjelpmegheh skrev (På 15.3.2023 den 21.18): jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33 jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer jente 2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake) jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla 1. Lille My 2. Snøhvit 3. Funkygine 4. Miley Cyrus Anonymkode: f995d...0b5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Dust 1, dust 2, dust 3, dust 4 Anonymkode: ce768...de4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå