Gå til innhold

Trenger hjelp til russedåp!!!

hjelpmegheh

Anbefalte innlegg

jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33

jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer 

jente  2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake)

jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest

jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
hjelpmegheh skrev (På 15.3.2023 den 21.18):

jeg trenger noen morsomme russenavn til dåpen som ikke er altfor klisje og som passer til de siste i gruppa jeg trenger å finne på navn til. Setter stooor pris på alle forslag<33

jente 1 - elsker alt med mumidalen, har holdt mye (drøye, morsomme) historier skjult, mystisk, har sterke meninger og er vegetarianer 

jente  2 - ganske uskyldig, alltid glad, ubesluttsom, mange gutter er veldig keen på henne (hun er ikke keen tilbake)

jente 3 - god sosial, har mange venner og godt likt, vil heller gå en tur med en venninne enn å være på fest

jente 4 - ganske dum, gjør mye dumt og lærer aldri, går bare i slaskeklær på skolen og uten sminke, liker fylla

Jente 1 - Snusmumrikken

Anonymkode: 6f12e...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hjelpmegheh skrev (På 15.3.2023 den 21.18):

1. Lille My

2. Snøhvit 

3. Funkygine

4. Miley Cyrus

Anonymkode: f995d...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...