AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Kom ut fra et langt forhold for ett år siden, har begynt å date igjen nå. Men, savner rett og slett å ligge. Er kvinne på 29. Samtidig er det noe med det å skulle reise rett hjem til en mann som jeg ikke kjenner, eller at han kommer hjem til meg. På Tinder er det ikke akkurat vanskelig å finne noen som ønsker det samme som meg. Har vært tydelig på hva jeg ønsker, men vil helst føle meg tryggere på mannen før vi møtes for det. Har foreslått for flere å først møtes for en kaffe for å sjekke at kjemien ikke er helt off - men ingen vil så langt! Også når jeg er tydelig på at jeg ikke vil date og at det er for å bare møte hverandre først, så ønsker de fremdeles ikke. Har de fleste så mange muligheter for dette, at det ikke er verdt det å ta en kaffe først? Er jeg for kravstor her? Må jeg heller finne noen som faktisk vil date, og så heller legge opp til ligging på andre eller tredje date..? Anonymkode: 79ab0...bae
visp Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Det er jo helt idiotisk å ikke ville møtes først for å kjenne på kjemien. De er sikkert bare feige og litt store i kjeften, men tør ikke når det blir reellt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Opplever motsatt, at de går veldig langt for å få seg noe. Middager, flere dater, lange samtaler osv Anonymkode: 30353...d0a 1
svartkatt Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Finner heller ingen som vil treffes nøytralt først.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Tipper de du har snakket med er de som bruker tinder for å være utro, eller for å sexchatte og legge opp til treff men egentlig aldri tør å treffes, eller de som bare er der for bekreftelser og aldri gidder å møte noen uansett, eller de idiotene som ser alle damer som sædbøtter og ikke har noe respekt for damer bare vil ha en sexdukke. Alle disse typene er det like greit å ikke møte for å si det sånn! Du er selvfølgelig ikke kravstor som vil møtes å se om dere har kjemi før det blir sex. Jeg vet ikke hvordan du går frem når du chatter med de, men jeg opplever at noen menn er rett på "Hva gjør du i kveld? Kan jeg komme over? 👅🍆" og jeg kan ikke se for meg at de har noe suksess. Jeg vil også tro at noen menn kan bli skremt av damer som er like frempå, så jeg tror det er best å småprate litt først, så spørre om hva de søker her, så svarer du hva du søker, og derfra finner ut om dere vil møtes for å bli bedre kjent eller ikke. Å møtes noen ganger før sex er nok det vanligste, uavhengig om man søker noe seriøst eller om man kun vil ligge. Bare vær ærlig med det fra starten av "Søker noe uforpliktende moro og en å ha det hyggelig med" etc. Trenger ikke skrive "rett ute av brudd og trenger ligg!" hehe Anonymkode: 3f701...672 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 Du får gjøre samme spill som mennene. Gå etter dem som vil bli kjent for et langsiktig forhold, også dumper du dem etter sex Anonymkode: 30353...d0a 2
ClausSaus Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kom ut fra et langt forhold for ett år siden, har begynt å date igjen nå. Men, savner rett og slett å ligge. Er kvinne på 29. Samtidig er det noe med det å skulle reise rett hjem til en mann som jeg ikke kjenner, eller at han kommer hjem til meg. På Tinder er det ikke akkurat vanskelig å finne noen som ønsker det samme som meg. Har vært tydelig på hva jeg ønsker, men vil helst føle meg tryggere på mannen før vi møtes for det. Har foreslått for flere å først møtes for en kaffe for å sjekke at kjemien ikke er helt off - men ingen vil så langt! Også når jeg er tydelig på at jeg ikke vil date og at det er for å bare møte hverandre først, så ønsker de fremdeles ikke. Har de fleste så mange muligheter for dette, at det ikke er verdt det å ta en kaffe først? Er jeg for kravstor her? Må jeg heller finne noen som faktisk vil date, og så heller legge opp til ligging på andre eller tredje date..? Anonymkode: 79ab0...bae Kunne aldri falle meg inn å ikke treffe dama på "nøytral grunn" for godkjenning først. For alt jeg vet kunne hun jo være batshit crazy, så det ville vært helt uaktuelt å ikke møtes uformelt før noe som helst annet kommer på bordet. Men så har jeg aldri vært på Tinder, og ikke har jeg tenkt å noen gang dukke opp der heller. Mulig jeg er blitt gammel, men jeg ser ikke hva som er så tiltalende med halvblind dating. Uansett: Dette virker ihvertfall som menn med et temmelig anstrengt forhold til å lykkes på kjøttmarkedet. Og det er jo ikke akkurat noe godt tegn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 Den overskriften skjønte jeg ingenting av Anonymkode: 691e3...c0e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Den overskriften skjønte jeg ingenting av Anonymkode: 691e3...c0e Beklager! En liten «noe» for mye der. Anonymkode: 79ab0...bae
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 Jeg skjønner ikke at folk tør å ikke møtes først. Nå er ikke jeg ute etter kun sex, men har en venninne som er det. Utrolig hvor mye merkelige menn hun har møtt på datingapper og de bare kjører på. Grenser har de ikke lært seg hva er så å dra hjem og møte en dame de ikke kjenner er visst ingen hindring for å gjøre veldig grenseoverskridende ting. Synes det hele virker skremmende og hun har også blitt mer forsiktig med hvem hun møter. Ikke så gøy møte noen som plutselig tar kvelertak på deg, er plutselig veldig hardhendt eller bare gjør ting selv om en sier nei. Så jeg ville aldri i livet ikke møtt noen på forhånd uansett hva jeg var ute etter. Anonymkode: c4525...1dc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 At voksne menn ikke gidder å møtes på en liten kaffe engang før sex er ille, æsj hadde mistet helt interessen av å treffe noen for sex i det hele tatt når de er sånn Anonymkode: 969cd...dc2 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 Fatter det ikke. Enten er dette fyrer som er så godt vant, at de slipper høflighetsfraser, eller så er det bare drømmere, som aldri ville ha møtt deg uansett. Anonymkode: 4d683...893
herzeleid Skrevet 16. mars 2023 #13 Skrevet 16. mars 2023 Skjønner at det føles rart å "bestille" noen ukjente hjem for sex uten å ha blitt litt kjent, og akkurat det er vel kanskje en indikator på hvor lite naturlig det faller for en å ha slike relasjoner. Med det sagt kan det tenkes hele settingen føles litt rar og unaturlig hvis en skal møtes på kafé for "intervju" før en går hjem til en av de to for å ha seg, eventuelt møtes senere for "annengangsintervju" og "praktisk test".
exictence Skrevet 16. mars 2023 #14 Skrevet 16. mars 2023 Du må absolutt treffe vedkommende først. Hvis han ikke går med på det, så går du nok ikke glipp av det store 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå