AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Meg og samboer leier et hus. Samboer jobber mye borte, så jeg er som regel alltid alene hjemme. Helt siden vi flyttet inn har huseieren startet å gi meg mye blikk. Når han prater med meg, er han veldig tullete og kommer med mye humor, i motsetning til det han er med samboer. Når vi begge prater med huseier, ser han mye på meg. Tar det litt ubehagelig. Han ser ofte inn i vinduene her hvis han går forbi. Vet ikke helt hva dette skal bety. Men kan jo ikke være normalt? Virker skremmende. Hva tolker dere dette som? Anonymkode: 36715...087
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Du reagerer på at han visstnok ser på deg og tøyser med det? Ikke overtenk… Anonymkode: a28d4...500 10
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du reagerer på at han visstnok ser på deg og tøyser med det? Ikke overtenk… Anonymkode: a28d4...500 Og å glo inn vinduet hver gang? Virker jo som han pønsker på noe Anonymkode: 36715...087
Akryl Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Meg og samboer leier et hus. Samboer jobber mye borte, så jeg er som regel alltid alene hjemme. Helt siden vi flyttet inn har huseieren startet å gi meg mye blikk. Når han prater med meg, er han veldig tullete og kommer med mye humor, i motsetning til det han er med samboer. Når vi begge prater med huseier, ser han mye på meg. Tar det litt ubehagelig. Han ser ofte inn i vinduene her hvis han går forbi. Vet ikke helt hva dette skal bety. Men kan jo ikke være normalt? Virker skremmende. Hva tolker dere dette som? Anonymkode: 36715...087 Ikke anstendig oppførsel. Si opp leieforhold. Finn på en unnskyldning. Din veninne eller søster må flytte inn.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Går han bort til vinduet og kikker inn? Eller ser han bare bort mot huset fra avstand når han passerer? Anonymkode: 1b9b5...cd1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Og å glo inn vinduet hver gang? Virker jo som han pønsker på noe Anonymkode: 36715...087 Ser han hvis han går forbi, som du skrev i første innlegg? Eller glor han? Stor forskjell Uansett en enkel løsning - sett opp innsynsskjerming Anonymkode: a28d4...500 1
Anonym2203 Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går han bort til vinduet og kikker inn? Eller ser han bare bort mot huset fra avstand når han passerer? Anonymkode: 1b9b5...cd1 Hender han har gått forbi for å se inn, og snu og gå tilbake. Har fulgt med på han…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 Har du vurdert innsynsskjerming, TS? Anonymkode: 6f213...b2a 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Anonym2203 skrev (2 minutter siden): Hender han har gått forbi for å se inn, og snu og gå tilbake. Har fulgt med på han… Du tror ikke at det finnes noen naturlig grunn for å snu og gå tilbake når han har gått forbi? Jeg selv snur og går tilbake ofte, både fordi jeg har glemt noe, eller fordi jeg glemte hva jeg skulle (og da er startpunkt beste sted for å prøve og huske igjen) Jeg tror fremdeles du overtenker. slutt og ‘følg med på han’. Det du fokuserer på, det ser du mest… Anonymkode: a28d4...500 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tror ikke at det finnes noen naturlig grunn for å snu og gå tilbake når han har gått forbi? Jeg selv snur og går tilbake ofte, både fordi jeg har glemt noe, eller fordi jeg glemte hva jeg skulle (og da er startpunkt beste sted for å prøve og huske igjen) Jeg tror fremdeles du overtenker. slutt og ‘følg med på han’. Det du fokuserer på, det ser du mest… Anonymkode: a28d4...500 Ikke normalt å snu så ofte? Vi bor i en liten bygd. Vi har siste huset i veien. Det er ingenting forbi huset vårt… Man legger også som regel merke til det fordi det skjer ofte…. Anonymkode: 36715...087
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 Grisete kåt huseier som garantert vil pule deg om sjangsen tilbyr seg. Før du vet det så prøver han seg på mere og mere, han vet at du er alene og da er det lettere for han å prøve. Anonymkode: 31307...61d 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 Akryl skrev (9 minutter siden): Ikke anstendig oppførsel. Si opp leieforhold. Finn på en unnskyldning. Din veninne eller søster må flytte inn. ??? Skal ts si opp leieforholdet og flytte ut, for så be søsteren eller venninnen flytte inn dit? Eller skal venninnen eller søsteren flytte inn hvis ts blir boende? Det er ikke sikkert at samboeren til ts har så lyst til at søster eller venninne flytter inn, det kan bli trangt når han er hjemme. Anonymkode: a1f7c...5f4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke normalt å snu så ofte? Vi bor i en liten bygd. Vi har siste huset i veien. Det er ingenting forbi huset vårt… Man legger også som regel merke til det fordi det skjer ofte…. Anonymkode: 36715...087 Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene om innsysskjerming? Om dere får opp dette så vil jo huseier også bli klar over at den creepy oppførselen blir merket… Anonymkode: 6f213...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene om innsysskjerming? Om dere får opp dette så vil jo huseier også bli klar over at den creepy oppførselen blir merket… Anonymkode: 6f213...b2a Akkurat nå har vi ikke penger til dette… Det vil da også si vi må ha dette i ALLE vinduene i stua.. vi har 2 ganske store vinduer og et mindre. Anonymkode: 36715...087
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #15 Skrevet 15. mars 2023 Jeg ville flyttet. Hadde også en slik husvert en gang. Det blir ikke bedre. Siden huset ligger slik til at andre ikke ser det, er du ikke trygg der, ts. Anonymkode: 65e0d...f60
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #16 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Akkurat nå har vi ikke penger til dette… Det vil da også si vi må ha dette i ALLE vinduene i stua.. vi har 2 ganske store vinduer og et mindre. Anonymkode: 36715...087 Dere får kjøpt sykt billige gardiner eller plisségardiner flere steder da Jeg hadde aldri orket å bo med fullt innsyn i mitt eget hjem hele døgnet… Anonymkode: 6f213...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #17 Skrevet 17. mars 2023 Går du til Princess eller Kid får du kjøpt rimelige, ferdigsydde gardiner, til rundt 500,- når de har tilbud. Har jo sett studenter henge opp laken som midlertidige gardiner, så det går an å finne noe å henge for vinduene. Ellers så mistenker jeg også at du overtenker. Husverten tøyser med deg, og prøver å holde en god tone. Hadde vel vært verre om han var en surpomp. Det er bare å unngå ham hvis du føler deg ukomfortabel. Anonymkode: db434...096
lillevill Skrevet 17. mars 2023 #18 Skrevet 17. mars 2023 Jobber du ikke da ts? Han vil sikkert snakke med deg fordi han liker deg og vet du går hjemme?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #19 Skrevet 17. mars 2023 Jeg hadde gått ut og spurt han om det var noe jeg kunne hjelpe han med. Mest sannsynlig overtenker du dette, men jeg tror ikke det skader å konfrontere han på en høflig måte. Anonymkode: 27dd9...781
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #20 Skrevet 17. mars 2023 Dette er enkelt. Han vil pule. Anonymkode: 4ce17...b8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå