queenbii Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Alt jeg ønsker meg er en mann og barn 🥺 men alle guttene jeg dater vil bare ligge med meg. Hvordan får man en gutt forelska egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Ja mange menn vil bare ligge. Derfor møt de minst 10 ganger på seriøse dates, altså middag på restaurant for eksempel før du ligger med de. Da får du silt vekk mange av de som kun er ute etter sex. Du må også lære deg å gjenkjenne og reagere på røde flagg, trekke deg vekk fra menn som gir deg tegn i starten på at de er playere f eks og ikke tro at de er anderledes med akuratt deg selvom de er flinke på å sjarmere. Du har skrevet før her at du er deprimert og da bør du få profesjonell hjelp med dette og fokusere på deg selv før du fokuserer på dating. En mann og barn vil ikke kurere depresjonen din, men depresjonen din kan stå i veien for mann og barn ❤️ Anonymkode: 1461e...28f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 queenbii skrev (10 minutter siden): Alt jeg ønsker meg er en mann og barn 🥺 men alle guttene jeg dater vil bare ligge med meg. Hvordan får man en gutt forelska egentlig? knip beina sammen og vær direkte hva du ønsker, de som ønsker noe annet forsvinner på et blunk. Anonymkode: 7756d...032 3
Jeg-er-anonym Skrevet 16. mars 2023 #5 Skrevet 16. mars 2023 queenbii skrev (6 timer siden): Alt jeg ønsker meg er en mann og barn 🥺 men alle guttene jeg dater vil bare ligge med meg. Hvordan får man en gutt forelska egentlig? Kommer vel ann på verdiene til dem du dater. For min del er ligging som et giftemål mellom to personer (Bryllup er mer for å vise det i offentlig at du er gift). Slik at jeg har lyst på en dame fordi jeg har lyst på en partner for livet. Jeg går ikke og tenker på ligging selv om det en gang fram i tid vil falle seg naturlig. - Viktig å finne noen med samme verdier så ikke gi slipp på verdiene dine😉
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Skrevet 16. mars 2023 queenbii skrev (11 timer siden): Alt jeg ønsker meg er en mann og barn 🥺 men alle guttene jeg dater vil bare ligge med meg. Hvordan får man en gutt forelska egentlig? Du må snu tankegangen din. Først må du finne ut hva som er viktig for deg i et fremtidig forhold. Hva vil du ha? Hva er viktige verdier for deg? Utover det at han må ønske seg barn. Fokuser mer på personlige egenskaper enn felles interesser. Interesser kan endre seg, personligheten gjør sjeldent det. Så må du være tydelig fra dag en på hva du søker. Aty du er klar for å slå deg til ro og starte familie. Da vil du tiltrekke deg dem som er klar for det samme, og slippe å bruke tid på useriøse menn. Og når du møter deg så skla du fokusere på hva du føler, om DU liker han, framfor om han liker deg. Hvordan føler du deg sammen med han? Gjør han deg glad og trygg? DET er det du skal lete etter. En man som gir deg den følelsen er en som ønsker deg det beste, og da høyst sannsynlig forelsket i deg.😉 Anonymkode: 292c9...d37
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må snu tankegangen din. Først må du finne ut hva som er viktig for deg i et fremtidig forhold. Hva vil du ha? Hva er viktige verdier for deg? Utover det at han må ønske seg barn. Fokuser mer på personlige egenskaper enn felles interesser. Interesser kan endre seg, personligheten gjør sjeldent det. Så må du være tydelig fra dag en på hva du søker. Aty du er klar for å slå deg til ro og starte familie. Da vil du tiltrekke deg dem som er klar for det samme, og slippe å bruke tid på useriøse menn. Og når du møter deg så skla du fokusere på hva du føler, om DU liker han, framfor om han liker deg. Hvordan føler du deg sammen med han? Gjør han deg glad og trygg? DET er det du skal lete etter. En man som gir deg den følelsen er en som ønsker deg det beste, og da høyst sannsynlig forelsket i deg.😉 Anonymkode: 292c9...d37 Beklager mye tastefeil, gikk litt fort. 😅 Skal bare føye til en ting: ikke ligg med dem før du har møtt dem minst 2-3 ganger. Det vil vise dem at du er seriøs også. Å sette grenser er viktig i et forhold. Så vis at du klarer det. Anonymkode: 292c9...d37 2
Einus Skrevet 16. mars 2023 #8 Skrevet 16. mars 2023 queenbii skrev (11 timer siden): Alt jeg ønsker meg er en mann og barn 🥺 men alle guttene jeg dater vil bare ligge med meg. Hvordan får man en gutt forelska egentlig? Du gjør deg KOSTBAR og vanskelig, da kommer dem. Vi gutter elsker å jakte, legge ned byttet..😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå