AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Del Skrevet 15. mars 2023 Hei 🥰 vi skal nå i gang med søskenforsøk, fikk tilbake mensen denne mnd, og hadde eggeløsning på søndag (12.03). Har siden da hatt mye stikkninger i begge sidene (eggstokkene?) ganske mye og kraftig. Hadde også helt tydelig eggeløsningslim 2 dager etter eggeløsning. Vi håper og håper på at vi bare klarer det selv!! Selv om mulighetene kanskje er små med dårlige svømmere og endometriose på meg.. er det noen her som bare plutselig har blitt gravide etter ivf?😊 Anonymkode: c766f...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg ble det, og vi har et vennepar som opplevde det samme. Da jeg fikk tilbake mensen etter fødsel, var den først svært uregelmessig, og kom med 14 dagers mellomrom, så da hadde jeg nok ikke eggløsning. Men så nærmet det seg fem uker uten mens, og jeg tok en test, som var positiv. Det endte med SA, men jeg ble gravid igjen syklusen etter, og vi fikk lillesøster. Vi hadde diagnosen uforklarlig infertilitet, men en gynekolog jeg var i i andre svangerskap nevnte at nettopp noen kvinner med endometriose blir raskt gravide etter et IVF-svangerskap fordi tilstanden blir midlertidig bedre i svangerskap. Lykke til med søskenforsøk! Anonymkode: b5567...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Del Skrevet 15. mars 2023 Hadde ivf i fjor og har nå ei lita jente pga dette. Fikk positiv graviditetstest forrige uke, men dette var en kjemisk. Aldri opplevd noe sånt før (bare blendahvite tester ila 2års prøving) så det ga meg hvertfall trua på at det kan gå nå. Men er allerede igang med å søke om søskenforsøk da det er så lang ventetid uansett....men håper det går av seg selv i mellomtiden!! Uforklarlig barnløshet her... Anonymkode: 0c271...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zappelin Skrevet 15. mars 2023 #4 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg ble det, og vi har et vennepar som opplevde det samme. Da jeg fikk tilbake mensen etter fødsel, var den først svært uregelmessig, og kom med 14 dagers mellomrom, så da hadde jeg nok ikke eggløsning. Men så nærmet det seg fem uker uten mens, og jeg tok en test, som var positiv. Det endte med SA, men jeg ble gravid igjen syklusen etter, og vi fikk lillesøster. Vi hadde diagnosen uforklarlig infertilitet, men en gynekolog jeg var i i andre svangerskap nevnte at nettopp noen kvinner med endometriose blir raskt gravide etter et IVF-svangerskap fordi tilstanden blir midlertidig bedre i svangerskap. Lykke til med søskenforsøk! Anonymkode: b5567...357 Så fantastisk at dere ble gravide 2 ganger!! Oj, da kan det faktisk gå på egenhånd! Svømmere kan jo også bli bedre av seg selv. 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hadde ivf i fjor og har nå ei lita jente pga dette. Fikk positiv graviditetstest forrige uke, men dette var en kjemisk. Aldri opplevd noe sånt før (bare blendahvite tester ila 2års prøving) så det ga meg hvertfall trua på at det kan gå nå. Men er allerede igang med å søke om søskenforsøk da det er så lang ventetid uansett....men håper det går av seg selv i mellomtiden!! Uforklarlig barnløshet her... Anonymkode: 0c271...fb7 Så bra med en positiv test hvertfall, selv om det ble kjemisk.. lykke til videre✨ Anonymkode: c766f...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå