AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg er så inn til beinet forelsket i en fyr. I starten når vi møttes så likte jeg han bare veldig veldig godt og han sa på en måte at han ikke likte meg på "den" måten, men at han ikke skjønte helt hvorfor han ikke gjorde det for jeg var drømmedama på alle måter. Jeg brydde meg egentlig ikke så veldig fordi jeg likte han jo bare godt, var knapt betatt og var ikke helt i den tro at jeg kom til å bli direkte forelsket i han, men hadde ikke lyst til å slippe han helt heller, så jeg har vel vært litt masete på han. Vi har møttes noen flere ganger i ettertid og det var vel sist gang vi møttes at jeg kjente virkelig at det brant i kroppen av forelskelse. Han fortalte meg etter et par øl at han måtte innrømme at han hadde hatt sommerfugler I magen i noen dager før han skulle møte meg denne gangen, han rødmet direkte både i hudfarge og blikk hver gang han så på meg og "stirrer" veldig på meg imens stryker meg i håret og sier fine ting. Skal kose og holde rundt meg hele tiden og dette fortsatte hele dagen etter når han ble edru også, var ingen forandring, egentlig bare enda mer intenst. Han kysser meg veldig lidenskapelig og jeg merker at han nesten blir sånn lammet/ør av det. Han la også igjen tannbørsten sin og noen andre ting her og har ringt meg for å snakke om helt tilfeldige ting flere ganger etter det. Er det noen menn som bare gjør sånn/er sånn? Eller er det ganske sikkert at han har fått følelser for meg nå? Jeg tør selvfølgelig ikke spørre han om det. Det er litt for tidlig og jeg er redd for å ødelegge noe/skremme han vekk. Anonymkode: 6688b...620
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Jeg hadde ikke lagt noe i det. Menn som bare er ute etter sex oppfører seg også sånn, og siden han har sagt før at han ikke liker deg på noe romantisk kjærestemåte så hadde jeg forholdt meg til dét. Du bør snakke med han om dette nøye før du begynner å få følelser og forhåpninger. Anonymkode: ad306...ae6 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke lagt noe i det. Menn som bare er ute etter sex oppfører seg også sånn, og siden han har sagt før at han ikke liker deg på noe romantisk kjærestemåte så hadde jeg forholdt meg til dét. Du bør snakke med han om dette nøye før du begynner å få følelser og forhåpninger. Anonymkode: ad306...ae6 Ute etter sex er han ihvertfall ikke 😂 han tør jo ikke ha sex med meg. Når han sa at han ikke liker meg "sånn" var etter 1 møtet. Anonymkode: 6688b...620
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ute etter sex er han ihvertfall ikke 😂 han tør jo ikke ha sex med meg. Når han sa at han ikke liker meg "sånn" var etter 1 møtet. Anonymkode: 6688b...620 Neivel så ikke hør på tipset da. Ikke spør han hva han føler og tenker. Fortsett å bli gal etter han og risiker og bli megasåra fordi du ikke ville kommunisere Anonymkode: ad306...ae6 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neivel så ikke hør på tipset da. Ikke spør han hva han føler og tenker. Fortsett å bli gal etter han og risiker og bli megasåra fordi du ikke ville kommunisere Anonymkode: ad306...ae6 Jeg sier det er for tidlig å spørre om, hvis det er noen følelser som så vidt har startet opp så vil jeg kanskje skremme han vekk ved å ta opp dette såpass tidlig. Vi har møttes sånn 6 ganger.. Anonymkode: 6688b...620
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 Ingen av dere har «fått følelser». Det du beskriver er det vi som barn eller litt blyge voksne i høflig samtale kaller å «være forelsket». Og som egentlig bare betyr at vi ser noen, liker det vi ser, liker det vi lukter, har lyst til å ha sex. Vi er kåte. Du er kåt på han. Han er kåt på deg. Det leder helt naturlig til sex. Om dere så liker det dere føler og hører når dere etter flere uker og måneder og år har tilbragt tid sammen? Det har null sammenheng med å være kåt. Et forhold der sex er en del av pakken bør ha «kåt» som en del av grunnlaget, ja. Men mye viktigere er at dere begge liker å tilbringe tid sammen. Og det vet verken du eller han eller julenissen etter noen dater. Det tar år. Og det, ts, er å elske noen. Tar år. Om du kaller dette «forelskelse» «the one» eller bare «har sex med han her» endrer ikke tiden det tar å etablere om dette er kortvarig glede eller langvarig glede. Begge er uansett like mye verdt. Anonymkode: 7e11a...cd7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sier det er for tidlig å spørre om, hvis det er noen følelser som så vidt har startet opp så vil jeg kanskje skremme han vekk ved å ta opp dette såpass tidlig. Vi har møttes sånn 6 ganger.. Anonymkode: 6688b...620 Det er ikke for tidlig å spørre om. Dere kysser og overnatter sammen. Det er sånn tankegang som du har nå at det er for tidlig å spørre om, som gjør at utallige jenter ender i fuckfriend fella hvor de tror de er på vei til å bli noe mens gutten ikke legger noe følelser i det. Så holder dere på sånn i månedsvis og du blir knust og får trustissues til menn i fremtiden. Det kan du forhindre ved å ta praten. Skremme han? HVIS han faktisk liker deg så blir han jo glad glad at du spør, ikke skremt. De som blir skremt er de som uansett ikke vil noe seriøst. Anonymkode: ad306...ae6 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen av dere har «fått følelser». Det du beskriver er det vi som barn eller litt blyge voksne i høflig samtale kaller å «være forelsket». Og som egentlig bare betyr at vi ser noen, liker det vi ser, liker det vi lukter, har lyst til å ha sex. Vi er kåte. Du er kåt på han. Han er kåt på deg. Det leder helt naturlig til sex. Om dere så liker det dere føler og hører når dere etter flere uker og måneder og år har tilbragt tid sammen? Det har null sammenheng med å være kåt. Et forhold der sex er en del av pakken bør ha «kåt» som en del av grunnlaget, ja. Men mye viktigere er at dere begge liker å tilbringe tid sammen. Og det vet verken du eller han eller julenissen etter noen dater. Det tar år. Og det, ts, er å elske noen. Tar år. Om du kaller dette «forelskelse» «the one» eller bare «har sex med han her» endrer ikke tiden det tar å etablere om dette er kortvarig glede eller langvarig glede. Begge er uansett like mye verdt. Anonymkode: 7e11a...cd7 Dette ble litt fot kompliser for meg. Jeg spurte ikke om han elsker meg, jeg spurte enkelt å greit om han er forelsket i meg..... jeg skjønte ingenting av det du sa. Anonymkode: 6688b...620
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke for tidlig å spørre om. Dere kysser og overnatter sammen. Det er sånn tankegang som du har nå at det er for tidlig å spørre om, som gjør at utallige jenter ender i fuckfriend fella hvor de tror de er på vei til å bli noe mens gutten ikke legger noe følelser i det. Så holder dere på sånn i månedsvis og du blir knust og får trustissues til menn i fremtiden. Det kan du forhindre ved å ta praten. Skremme han? HVIS han faktisk liker deg så blir han jo glad glad at du spør, ikke skremt. De som blir skremt er de som uansett ikke vil noe seriøst. Anonymkode: ad306...ae6 Nå har jeg ikke tenkt til å la det gå sånn i MÅNEDSvis da før jeg tar praten.... kan man ikke bare svare på spørsmålet liksom 😂 Anonymkode: 6688b...620
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette ble litt fot kompliser for meg. Jeg spurte ikke om han elsker meg, jeg spurte enkelt å greit om han er forelsket i meg..... jeg skjønte ingenting av det du sa. Anonymkode: 6688b...620 Ikke noe av det du skriver indikerer at han er forelsket i deg. Menn som ikke er forelsket og ikke har følelser og ikke er interessert i noe seriøst kan også oppføre seg sånn. Eneste måten å vite det er å spørre han. Anonymkode: ad306...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå har jeg ikke tenkt til å la det gå sånn i MÅNEDSvis da før jeg tar praten.... kan man ikke bare svare på spørsmålet liksom 😂 Anonymkode: 6688b...620 Folk svarer deg jo. Ok. Lykke til Anonymkode: ad306...ae6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke noe av det du skriver indikerer at han er forelsket i deg. Menn som ikke er forelsket og ikke har følelser og ikke er interessert i noe seriøst kan også oppføre seg sånn. Eneste måten å vite det er å spørre han. Anonymkode: ad306...ae6 Jaja, da regner jeg bare med at han ikke er forelsket. Jeg skal slutte å møte han, for jeg orker ikke ta den praten enda, der virker bare desperat når det er så tidlig. Jeg orker heller ikke bli såret, så får bare avslutte det. Anonymkode: 6688b...620
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 Jeg ville kanskje hatt et lite håp om at han BEGYNNER å få litt forelskelsesfølelser for deg, siden han sa at han hadde sommerfugler i magen før møtet deres, i flere dager før det. Dersom det var sant, så tyder det jo på at ting er i ferd med å endre seg fra det han sa etter første møtet deres. Og ja, folk kan endre oppfatning og følelser for en person etter hvert. Det skjer jo hele tiden. Anonymkode: e0e51...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja, da regner jeg bare med at han ikke er forelsket. Jeg skal slutte å møte han, for jeg orker ikke ta den praten enda, der virker bare desperat når det er så tidlig. Jeg orker heller ikke bli såret, så får bare avslutte det. Anonymkode: 6688b...620 Ja, det er nok det tryggeste. Hold deg unna mannfolk egentlig. Fjernadopter en katt eller noe sånt. Anonymkode: 5b1a8...dec 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #15 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville kanskje hatt et lite håp om at han BEGYNNER å få litt forelskelsesfølelser for deg, siden han sa at han hadde sommerfugler i magen før møtet deres, i flere dager før det. Dersom det var sant, så tyder det jo på at ting er i ferd med å endre seg fra det han sa etter første møtet deres. Og ja, folk kan endre oppfatning og følelser for en person etter hvert. Det skjer jo hele tiden. Anonymkode: e0e51...3d7 Jeg også har endret følelser og oppfatning etter første møtet. Jeg sa til en venninne etter første møte at jeg likte han, men kommer nok ikke til å bli forelsket i han, men at jeg kan fortsette å møte han, men at JEG er redd for å komme til å såre han 🙈 sånn var det også etter 2 møte og 3 møtet. jeg husker hvordan jeg syns han så ut da, kontra nå. Hele utseendet hans og ALT har jo endret seg på rekordtid i mine øyne. Han gikk fra å være litt rar og merkelig til å være verdens flotteste mann. Han har ikke fysisk endret utseende sitt eller hårsveis eller noe på de 2 månedene. Jeg tenker jo at han kan ha endret syn på samme måte som meg... Anonymkode: 6688b...620 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #16 Skrevet 15. mars 2023 Jeg tenker dette kan være tegn på at han liker deg, men også at han bare er en vanlig fyr som bruker deg for å dekke sine nærhetsbehov (sex eller ikke). Men skjønner ikke hvorfor du skriver at det er for tidlig å spør? Da er det vel også for tidlig å være forelsket? Anonymkode: 2beb7...c04 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #17 Skrevet 15. mars 2023 Tviler egentlig på at han er forelsket i deg. Du virker ikke som ei man blir forelsket i. Men hvis du er snill så kan det hende han vil leke litt med deg da, spør pent så kanskje. Anonymkode: 339ef...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #18 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jaja, da regner jeg bare med at han ikke er forelsket. Jeg skal slutte å møte han, for jeg orker ikke ta den praten enda, der virker bare desperat når det er så tidlig. Jeg orker heller ikke bli såret, så får bare avslutte det. Anonymkode: 6688b...620 Ooo, det lukter dramaqueen lang vei her… Anonymkode: ad625...22e 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #19 Skrevet 15. mars 2023 Du må snakke med han!!!! Vi leser ikke tankene hans. Det kan være alt fra begynnende forelskelse og ekteskap til at han bare bruker deg fordi han vet du liker han og han kjeder seg og er selskapssyk, og har deg inntil han treffer en han får følelser for Anonymkode: 0e054...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #20 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tviler egentlig på at han er forelsket i deg. Du virker ikke som ei man blir forelsket i. Men hvis du er snill så kan det hende han vil leke litt med deg da, spør pent så kanskje. Anonymkode: 339ef...1e7 Hahah... -ts Anonymkode: 6688b...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå