Gå til innhold

Hva tenker du

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv vært sammen med en latino, en asiat og en halv araber, så hvis jeg stirrer er det sikkert bare fordi jeg har lyst på en neger selv. :ler: Jeg har tydeligvis litt sansen for gutter som er mørkere enn meg. Neida. Men jeg synes faktisk det ser pent ut, eller hva jeg skal si, med en mørk og en lys. Og av en eller annen grunn er det mange sånne blandingsbarn som er utrolig nydelige.

Skrevet (endret)

Jeg synes til tider litt synd på jenten (dog kommer det an på hvordan mannen ser ut), men jeg bryr meg ikke så veldig mye. Det er ikke akkurat noe jeg ser ofte heller.

Jeg er 17.

Endret av Christiane
Skrevet

Tenker vel egentlig at jeg er glad jeg har funnet en som er like hvit som meg. Da slipper vi blikk og nysgjerrige blikk.

Skrevet

Jeg må si at jeg legger godt merke til det, iallfall ute på landsbygda.

Grunnen er sikkert at i min ungdom var dette nesten unikt, og jeg vet at slike par kunne bli nærmest utstøtt av familie og venner, spesielt i den første tiden de var sammen. Noen ble også intervjuet av lokalavisene, og fortalte hvordan de hadde det. Et temmelig tøft liv.

Så når jeg ser slike par i dag, så tenker jeg at det må ligge noe mer til grunn enn bare en forelskelse. Men jeg tenker også på om de har tenkt over hvilke konsekvenser dette kan få. For det finnes mange fallgruver også i dag. Spesielt når det dreier seg om forskjellige religioner. Dette har vi sett en del av.

Jeg har også snakket med norske jenter som har blitt igjen alene med et mørkt barn, etter at barnefaren har vendt tilbake til sitt eget land.

Men vi er alle skapt likeverdige for Gud, så det er ingen grunn til å være negative pga. hudfargen.

Skrevet

Så fint for han/henne tenker jeg. Kunne godt vært sammen med en neger selv, hvis jeg hadde truffet en da jeg var singel.

Og tenk så nydelige barn de får.

Er 26 år.

Gjest Jalileh
Skrevet
jeg er 21 år og bryr meg ikke.

hva hadde alderen din med saken å gjøre? :ler:

Skrevet
hva hadde alderen din med saken å gjøre?  :ler:

Trådstarter lurte på alderen vår

Skrevet

Tenker som regel ingenting, men hvis jeg gjør det er det som regel pga andre ytre egenskaper f.eks. veldig pen, veldig høy osv. eller veldig stoore ører :ler: det synes jeg er litt morsomt da... :icon_neutral: vel ikke for de som eier ørene kanskje

Skrevet

Jeg er 24, tenker litt over det og legger merke til det, men ikke på en negativ måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...