Gå til innhold

Hva tenker du

Fremhevede innlegg

Skrevet
tror ikke helt på folk når de sier at de ikke tenker over det.

vi er ikke så integrert akkurat.

jeg bryr meg ikke. Å som sagt over her så kommer det sikkert ann å hva folk er vandt med. Selv har jeg en negresse til stemor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger nok merke til at en av dem er afrikaner, rett og slett fordi jeg ikke er så vant til å se afrikanere. Men jeg synes ikke det er noe negativt med det.

Skrevet

Kan faktisk ikke huske å ha sett en svart fyr sammen med ei hvit dame. Men jeg bor i byen, så det må jeg jo ha gjort.

Jeg konkluderer dermed med at jeg tenker særs lite over det om jeg ser en hvit dame sammen med en svart mann.

Skrevet

Ikke tenkt noe spesielt! (snart 40)

Kansje tittet litt på han da.Afrikanere er ofte veldig pene!

Skrevet (endret)

"Skulle ønske jeg var henne!" :sexy: hadde jeg tenkt.

Synes generelt sorte/mørkhudede er veldig vakre mennesker.

Endret av NullHull
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg tenker: "Å! Jeg må oppføre meg som vanlig, jeg må ikke kikke for det er uhøflig! Oj, kikket jeg nå? Tenk om de syntes jeg stirret? Hvor skal jeg sette blikket? Blir de fornærmet om jeg ikke ser på dem? Eller om jeg ser på dem?" :ler: Det er egentlig litt plagsomt, fordi jeg prøver å være høflig, også vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. 

Sånn tror jeg at jeg er også.

Min amerikanske venn er sort, og da han var i Norge og han og jeg var ute, på kino eller restaurant eller hva som helst, tenkte jeg at folk sikkert så på oss og hadde tanker om meg som var sammen med ham. Men han var jo en fin fyr, så..

Nå har jeg Liten på sytten som synes negere er penere og mer spennende enn folk flest, og jeg kjenner jeg er litt skeptisk. Hadde hun kommet hjem med en norsk eller en amerikansk eller engelsk neger f.eks. ville jeg ikke reagert, men jeg er skeptisk til de afrikanske. Det har noe å gjøre med dårlige erfaringer da. Min svigerinne har to barn med en gambier, og han er totalt analfabet og har aldri behandlet henne bra. Nå vet jeg også at AIDS er det som tar livet av flest gambiere i dag, og det også skremmer meg.... så når Liten da er litt betatt av en gambier hun møtte i sommer blir jeg skeptisk og håper han forsvinner ut av bildet før hun rekker å bli bedre kjent med ham. Det skal også sies at han ikke er rusfri selv om hun påstår det...

Heldigvis er Liten litt skjermet fra virkeligheten der hun sitter i et ruskollektiv.

Skrevet (endret)

Hvis jeg i det hele tatt ladde lagt merke til det, så hadde jeg kanskje tenkt "de får sikkert pene barn"

Kanskje jeg hadde tenkt på denne "myten" om at negere har større:::::::::::D :klø:

Fnis

Endret av Tigernøff
Skrevet

Jeg vet at noen tenker at det er bare smellfeite stygge damer som er sammen med negre eller at damen blir rundlurt og utnyttet, men det er ikke tilfelle her.

:hakeslepp::overrasket:

Hva jeg tenker? Det egner seg ikke på trykk. Kanskje like greit at du opplever fordommer mot deg, som tydeligvis har såpass mange selv.

Skrevet

Er 24.

Bryr meg like lite som å se et norsk par sammen, et utelandsk par sammen, homofile/lesbiske sammen osv osv...

Med andre ord, bryr meg ikke.

Skrevet

Men jeg må innrømme at dersom jeg ser ei thai-dame sammen med en eldre, hvit mann, tenker jeg ofte at dette må være en mann som ikke klarer å få seg dame på normal måte, og derfor har henta seg ei fra f.eks Thailand.. Så ja, jeg har nok noen fordommer.

:Nikke:

Skrevet

Jeg tenker ikke spesielt over det jeg.

Bestevenninna mi kan jeg ikke huske når var sammen med en hvit nordmann sist, så blandingsforhold er jeg vant med om man kan si det sånn.

Eneste unntaket er som skrevet før, unge thai damer og gamle gubber, da tenker jeg "kjøpt kone".

Gjest Embla s
Skrevet
en dame som er sammen med en neger? Eller en norsk mann som er sammen med en negresse? Og hvor gammel er du?

Så spørsmålet mitt til dere er: Hva tenker dere?

Min første tanke tror jeg er "de kommer til å få pene barn" ;)

En i familien min er gift med ei fra Afrika, og i fht til de er jeg nysgjerrig på hvordan hun trives her, hvilke forskjeller hun opplever osv. Er det noen jeg ikke kjenner, kan jeg tenke på hvor de møttes, om de opplever store kulturforskjeller, om familiene syntes det var problematisk osv.

Har nok ingen store fordommer i fht dette, men vet jo at de finnes og tenker kanskje på om de opplever dette. Når det gjelder kulturforskjeller kan de være veldig store, eller de kan være nærmest ikke-eksisterende, og det tenker jeg kanskje litt på? (er generelt nysgjerrig på andre).

Skrevet (endret)

Hvis jeg ville ha tenkt noe i det hele tatt, ville jeg kanskje tenkt at du var heldig (hvis han er så kjekke som du sier da.) ;) Jeg synes pfte mennesker med afrikanske røtter er utrolig pene.

Endret av Malou
Gjest lilletroll
Skrevet
en dame som er sammen med en neger? Eller en norsk mann som er sammen med en negresse? Og hvor gammel er du?

Så spørsmålet mitt til dere er: Hva tenker dere?

Jeg er 26, og tenker ikke noe mer over sånne par enn andre par..

Gjest lilletroll
Skrevet

Og så ville jeg tenkt : Å de kommer til å få pene barn :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Tenker ingenting. Hadde sikkert ikke lagt merke til det en gang.

Koselig for dere uansett. :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Og så ville jeg tenkt : Å de kommer til å få pene barn :)

Jaa...dèt ville jeg også tenkt. ;)

Skrevet (endret)
Nå vet jeg også at AIDS er det som tar livet av flest gambiere i dag, og det også skremmer meg....

er du sikker på det?

har selv gambiansk stefar, og vi snakket om nettop det for litt siden, og han påstår at malaria tar mange flere liv hver dag en hiv er i nærheten av.

aner ikke om han tar feil, men kunne vært interessant å sett tall på det om du har link?

(Så etterpå at du hadde svart Sissan, med prosent.) :)

og må jo bare få legge til, når det kommer til de gambianerne jeg kjenner, så er de både smarte (faglig sett og ellers), oppegående og behandler kvinnene i livet sitt minst like bra som norske menn.

tror det kommer mye an på hvem du er, hvor du kommer fra og hva du har opplevd både i barndom og oppvekst. være seg om man er svart eller hvit.

uansett, tenker ikke spesiellt mye over det når jeg ser par der en er svart/farget og en er hvit.

og om jeg titter, så er det mer av nysgjerrighet og interesse en noe annet.

om jeg har en drømmemann, så er han høy og svart/farget, så jeg kan nok titte også dersom han er fin. ;)

men kulturforskjellen ER gjerne stor om mannen er fra feks afrika, og forhold i seg selv er vel ikke akkurat lett, så forskjellene kommer jo bare i tillegg til alt alle andre har å "stri" med. Så man skal være både åpen og sterk tror jeg.

Endret av aline
Skrevet
...hvis det var en feit norsk dame med en afrikaner f.eks.ville jeg tenkt:

jaja,hun får vel ikke noe annet.og han får forplante seg,og samtidig leve

livet med kompiser...

Det var da fælt da, gjest... :overrasket:

Vet du ikke at det du ser på som ekkelt (feit kjerring i dette tilfellet)

sees på som noe svært attraktivt i enkelte Afrikanske land...?

Tykk kone, gir status. Blir "til og med" sett på som vakkert.

Slå den du ! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...