Gå til innhold

Tinder vs facebook dating

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kan si noe mer? Har kun erfaring fra tinder og skal etter et brudd begynne å date igjen. 

Hva funker best? Er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: e81a4...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke store forskjellen såvidt jeg vet. Men facebook er gratis da, så det er jo bare flott sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk er folk, samme hvor du treffer dem. Jeg har hatt profil på en rekke steder, og er ikke mer eller mindre seriøs på noen av dem. FB har relativt få brukere da. 

Anonymkode: adc80...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er flere brukere på Tinder, litt mer informasjon i profilene på FB. Ellers fungerer det på samme måte. Hvor man er heldig å møte på noen er ren tilfeldighet.

Anonymkode: 132e1...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen tro på Facebook dating og er sjeldent innom. Betaler for Tinder og bruker Happn i tillegg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er flest brukere på Tinder. De du finner på FB Dating er sannsynligvis der også. Jeg ville sett på FBD og/eller de du liker best av Bumble/Happn/Hinge som supplement til Tinder, men ikke velg bort den mest populære plattformen.

Anonymkode: cfae6...d13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Noen som kan si noe mer? Har kun erfaring fra tinder og skal etter et brudd begynne å date igjen. 

Hva funker best? Er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: e81a4...41f

Facebook dating appen er det mange patetiske scammere. Sykt lett å legge merke til da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...