AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg skal på konsultasjon for bryst implantater på fredag, og lurte på om noen vet hvor lang tid det tar fra konsultasjon til operasjon? Spør fordi jeg er nysgjerrig og klarer ikke vente.🤣 Jeg skal til Aleris hvis noen av dere har vært der. Anonymkode: bf285...b9e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal på konsultasjon for bryst implantater på fredag, og lurte på om noen vet hvor lang tid det tar fra konsultasjon til operasjon? Spør fordi jeg er nysgjerrig og klarer ikke vente.🤣 Jeg skal til Aleris hvis noen av dere har vært der. Anonymkode: bf285...b9e Umulig for oss å svare på med mindre noen sitter på booking for operasjon hos Aleris. Men… min erfaring er at jeg har fått operasjon ca 1-2 uker etter konsultasjon. Anonymkode: 74d7f...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Umulig for oss å svare på med mindre noen sitter på booking for operasjon hos Aleris. Men… min erfaring er at jeg har fått operasjon ca 1-2 uker etter konsultasjon. Anonymkode: 74d7f...f2e Takk for svar! Kan jeg få spørre om når dette var? Forandrer seg så mye gjennom årene. Det er andres erfaringer jeg er nysgjerrig på☺️ Trenger ikke noe presise svar. Anonymkode: bf285...b9e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg lest meg opp om Breast implant illness Anonymkode: 10b75...aeb 2 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Jeg fikk også time ganske fort, opererte i mai i fjor. Anonymkode: 1de3b...8d8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg lest meg opp om Breast implant illness Anonymkode: 10b75...aeb Enig. Nå er det mange som opererer ut silikonet. Les denne artikkelen https://www.nrk.no/spesial/_syk-av-silikon_-1.15726107 Anonymkode: 37c37...d58 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 Mange kirurger advarer mot brystimplantater fordi det nå i nyere tid er bevist at er linket til forskjellige kroniske autoimmune sykdommer. Før i tiden visste man ikke langtidseffekten av å ha brystimplantater, nå vet man det. Er egentlig rart det fortsatt er lov, men forsvarlige internasjonale toppkirurger som ikke trenger silikonpasienter for å tjene penger, advarer mot helserisikoen og råder interesserte til andre alternativer som brystløft uten implantat eller forstørrelse med eget fett istedet. I Norge hvor de plastiske kirurgene setter inntekt over etikk vil de sikkert fortsatt påstå det er forsvarlig men det er det ikke. Ikke risiker å ødelegge helsa di. Jeg kjenner folk som har blitt uføre pga implantater Anonymkode: 5747d...7a8 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 Mtp hvor innmari mange som angrer seg på dette inngrepet nå for tiden burde du virkelig tenke deg nøye om, TS. Har du relativt normale pupper fra før, altså ingen "skavanker", så bare la være. Anonymkode: 68cdf...a87 1
Arkin Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Anbefaler deg på det sterkeste å lese deg opp om bivirkninger.. Jeg tok for 5 år siden og angrer så sinnsykt.. Har desverre ikke råd til å ta de ut. Jeg har vondt hver eneste dag, mye mere syk enn tidligere, vondt å ligge på de.. Hver så snill å tenk deg nøye om.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 Mye skremsel her, som er langt fra det du spurte om. Jeg har hatt silikon i noen år, null komplikasjoner og superfornøyd. Bare les deg godt opp på erfaringer med klinikk og kirurg. Ift spørsmålet så går du gjerne dato ganske kjapt. Spørs kapasitet, men alt ifra et par dager til en mnd vil jeg si. Anonymkode: 27603...b9b 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 Hvorfor ikke bare svare på det TS spør om eller bare la vær? Jeg fikk operasjonen ca 2 uker etter konsultasjon Anonymkode: 5f421...b9e 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 Husk å spørre når du er på konsultasjon😄 Anonymkode: 95673...17f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mye skremsel her, som er langt fra det du spurte om. Jeg har hatt silikon i noen år, null komplikasjoner og superfornøyd. Bare les deg godt opp på erfaringer med klinikk og kirurg. Ift spørsmålet så går du gjerne dato ganske kjapt. Spørs kapasitet, men alt ifra et par dager til en mnd vil jeg si. Anonymkode: 27603...b9b Takk for svar!🥰 Jepp, mye unødvendige kommentarer her. Jeg vet godt hva BII er. Først og fremst gjør jeg dette for meg selv, og synes det er verdt å ta risken. Anonymkode: bf285...b9e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 I alle dager.. Dersom hun var åpen for synspunkter fra fremmede ang brystimplantater hadde hun kanskje spurt om dette i hovedinnlegget, jeg ser det ikke men… Anonymkode: 82c18...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #15 Skrevet 15. mars 2023 Jeg tror det var ca to uker etter konsultasjonen at jeg fikk operasjonen. Dette var i 2018 og også hos Aleris. Ingen plager etter dette, selv om tilhelingen var grusom pga den stramtsittende sports-bh-en man måtte ha på i fire uker mens det grodde. Brystvortene mine verket som besatt av det, klemt flate hardt mellom sports-bh-en og implantatene. Jeg var jo ikke vant til å gå med bh overhodet pga så små bryster fra før (derav grunnen til operasjonen). Jeg måtte gå og kjøpe en annen sports-bh enn den de hadde skviset meg inn i på operasjonsstuen (jeg våknet med den på) for den satt så forbasket hardt og stramt at jeg knapt klarte å utvide lungene for å trekke pusten! Fant en i en str større, og det var litt bedre. Anonymkode: 37886...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå