AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Hei! Jeg trenger en ny jobbveske. Hvilken bruker du? Eventuelt om noen har tips til en som er romslig, men pen? Ønsker å kunne ha den over skulderen. 🤗 Anonymkode: b0cb8...00c
Nikea Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Har tipset om denne i en annen tråd og, men jeg har denne:
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! Jeg trenger en ny jobbveske. Hvilken bruker du? Eventuelt om noen har tips til en som er romslig, men pen? Ønsker å kunne ha den over skulderen. 🤗 Anonymkode: b0cb8...00c Hva skal du ha i den, da? Matpakken? Laptop? Klesbytte? Dokumenter? Og i hvilken sektor arbeider du? Man kan ha med seg mye på jobb i en sektor som man ikke kan vise seg med på jobb i andre sektorer. Anonymkode: 232aa...a9c 1
Søgni Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Adele jobbveske fra Arv! Jeg har den i fargen under, men de har også svart, mørk blå og brun. Den finnes også i en mindre variant. Jeg har skrevet såpass mange ganger om denne veska på KG at man skulle tro jeg var sponsa, men er bare veldig fornøyd Skulle ønske den fantes med sølvdetaljer i stedet for gulldetaljer. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal du ha i den, da? Matpakken? Laptop? Klesbytte? Dokumenter? Og i hvilken sektor arbeider du? Man kan ha med seg mye på jobb i en sektor som man ikke kan vise seg med på jobb i andre sektorer. Anonymkode: 232aa...a9c Det burde jeg skrevet! Ønsker å ha plass til laptop + f.eks. matpakke, treningstøy + litt ekstra småting. Jobber i offentlig sektor. Ønsker også at den skal ha innvendige lommer, liker å ha orden på ting og at alt ikke bare flyter rundt. 🥰 Anonymkode: b0cb8...00c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 Søgni skrev (2 timer siden): Adele jobbveske fra Arv! Jeg har den i fargen under, men de har også svart, mørk blå og brun. Den finnes også i en mindre variant. Jeg har skrevet såpass mange ganger om denne veska på KG at man skulle tro jeg var sponsa, men er bare veldig fornøyd Skulle ønske den fantes med sølvdetaljer i stedet for gulldetaljer. Den var fin! Er det stropper til å ha den over skulderen? Anonymkode: b0cb8...00c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 Nikea skrev (2 timer siden): Har tipset om denne i en annen tråd og, men jeg har denne: Denne var også fin, takk for tips! Rommer den mye? Anonymkode: b0cb8...00c
Søgni Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den var fin! Er det stropper til å ha den over skulderen? Anonymkode: b0cb8...00c Jepp, avtagbar, og en kan velge lengde https://www.arvdesign.no/collections/jobbveske/products/adele-jobbveske-large-brun
Nikea Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne var også fin, takk for tips! Rommer den mye? Anonymkode: b0cb8...00c Jeg synes det, den er bred nok til å romme en laptop liggende. Men ser du vil ha både laptop og treningstøy, det kan bli knapt med plass til det. Jeg hadde matpakke, laptop, lommebok, sminkepung, børste, brilleetui og et par sneakers her en dag, og det gikk, men da var den stappa.
KatteLatte Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 Søgni skrev (19 minutter siden): Jepp, avtagbar, og en kan velge lengde https://www.arvdesign.no/collections/jobbveske/products/adele-jobbveske-large-brun Jeg har kikket en del på denne veska, men den koster jo litt (de som er opptatt av vesker synes sikkert den er billig), så jeg er litt usikker. Kunne du fortalt litt om hvorfor du liker den så godt? Hvilken lengde har du på reima, og hvor høyt henger den da?
esmer Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 Cala Jade Misu L https://mostuelillestrom.no/products/4139320-veske-misu-l-black
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg trenger en ny jobbveske. Hvilken bruker du? Eventuelt om noen har tips til en som er romslig, men pen? Ønsker å kunne ha den over skulderen. 🤗 Anonymkode: b0cb8...00c Budsjett? Anonymkode: 5c1e2...0a9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #13 Skrevet 23. september 2023 Jeg ser også etter ny jobbveske. Må ha plass til laptop og litt småting. Har lagt min elsk på Louis Vuitton sin Onthego MM, i Black empriente. Den koster jo litt, men så utrolig lekker! Anonymkode: 271fc...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå