AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg får helt noia innvendig, jeg rekker ham servietter, så er det på'n igjen. Når vi lager mat og spiser, ute også, så kan han ta mat med fingrene og slikke av de, før han spiser videre, i stede for serviett eller papir. Jeg mister helt lysten på å kysse ham, tenker på alle bakteriene bare. Er det bare meg? Er jeg helt post-covid skadd, gjorde vi dette alle før? Anonymkode: e18a9...728 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Okey det er ekkelt. Si til han at han er for stor til å holde på som i barnehagen!! Anonymkode: e5189...0f7 6 1
veslemms Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Nei, det er ikke bare deg. Synes det høres veldig ekkelt ut. 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Nå ble jeg usikker på om jeg burde føle meg ekkel, for jeg kan godt finne på å slikke noe av fingrene. Men man vasker seg jo på hendene før et måltid? Jeg skjønner ikke helt oppstyret. Anonymkode: 0c600...fba 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg usikker på om jeg burde føle meg ekkel, for jeg kan godt finne på å slikke noe av fingrene. Men man vasker seg jo på hendene før et måltid? Jeg skjønner ikke helt oppstyret. Anonymkode: 0c600...fba Ja vi gjør jo det, men han tar på andre ting etter det. Jeg hadde ikke reagert på deg om jeg visste du hadde vaska hendene. Han vasker hendene, så tar han på skuffer og skap, bestikk, flytter på ting på benken, maten, osv. Ute på restaurant tar han på bord og stoler, ting på bordet, mobilen (det er eklest for den er med på do!!) Før vi spiser , da faller jo hele vitsen bort Anonymkode: e18a9...728 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nå ble jeg usikker på om jeg burde føle meg ekkel, for jeg kan godt finne på å slikke noe av fingrene. Men man vasker seg jo på hendene før et måltid? Jeg skjønner ikke helt oppstyret. Anonymkode: 0c600...fba Samme det, man oppfører seg ikke som et barnehage barn på date! Anonymkode: e5189...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja vi gjør jo det, men han tar på andre ting etter det. Jeg hadde ikke reagert på deg om jeg visste du hadde vaska hendene. Han vasker hendene, så tar han på skuffer og skap, bestikk, flytter på ting på benken, maten, osv. Ute på restaurant tar han på bord og stoler, ting på bordet, mobilen (det er eklest for den er med på do!!) Før vi spiser , da faller jo hele vitsen bort Anonymkode: e18a9...728 Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg kan fort få oppheng på bakterier, i den grad at jeg skrubber og skrubber det aldri blir rent "nok", og jeg klarer ikke holde oversikt på rekkefølgen på hvordan alt kan bli rent nok uten at noe blir skittent underveis av klut og svamp og i det hele tatt, så jeg har måttet trene tankene mine til å gi slipp på det meste av slike tanker. Så mobilen har jeg bare bestemt meg for å overse 🤦♀️ er jo greit når man begynner et måltid med rene hender, men så tar man i bestikket, fjernkontrollen, ketchupflaska, stuebordet, stolputen osv. vasker over mobildekselet med zoflora med gjevne mellomrom, da. Men jeg synes det er grisete at han sleiker seg på fingrene ute blant folk. De vil vel ikke ha slevet hans rundt om kring. Da kunne han like gjerne flydd rundt i butikken og hostet på alle skillingsbollene. Anonymkode: 0c600...fba 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå ble jeg usikker på om jeg burde føle meg ekkel, for jeg kan godt finne på å slikke noe av fingrene. Men man vasker seg jo på hendene før et måltid? Jeg skjønner ikke helt oppstyret. Anonymkode: 0c600...fba De fleste mennesker gjør dette. Etter flere års ferier i Spania etc er dette noe man gjør uten å vie det en tanke. Ts; det du velger å beskrive som «ekkelt» er vanlig bordskikk i flere detaljer av verden, land i Europa inkludert. Hvorfor velger du å få noia? Det kan ikke være bakterier - dette utgjør ikke et reellt helsemessig problem. (Om altså, du ikke velger å la det påvirke din mentale helse). Anonymkode: d9682...1b3 6
svartkatt Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Tenker det er litt variabelt.. men når det er en av de første gangene man treffes og han spiser kyllingvinger, slikker på fingre og tørker seg på buksa... Bleh. Jeg hadde gjort det sjøl om jeg var hjemme alene, men... Tror ikke jeg ville gjort det etterhvert som man ble bedre kjent, jeg ville hvertfall ha litt høyere standard enn når jeg er alene.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De fleste mennesker gjør dette. Etter flere års ferier i Spania etc er dette noe man gjør uten å vie det en tanke. Ts; det du velger å beskrive som «ekkelt» er vanlig bordskikk i flere detaljer av verden, land i Europa inkludert. Hvorfor velger du å få noia? Det kan ikke være bakterier - dette utgjør ikke et reellt helsemessig problem. (Om altså, du ikke velger å la det påvirke din mentale helse). Anonymkode: d9682...1b3 Jo det er bakterier jeg tenker, derfor jeg stiller spørsmål om jeg er skadd etter korona og alt det der, eller hva Anonymkode: e18a9...728 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 Så lenge han slikker fitte i tillegg, er det greit. Anonymkode: 4ff12...c79 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så lenge han slikker fitte i tillegg, er det greit. Anonymkode: 4ff12...c79 Ja, der kan man snakke om bakterier! Anonymkode: 0c600...fba 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 Jeg kan også finne på å gjøre dette en sjelden gang, men det er definitivt en uvane, og jeg skjønner at man kan reagere på dette på samme måte som smatting (som jeg hater intenst). Si tydelig ifra til ham at du hater det, men gi ham samtidig rom til å forbedre seg. Dette lar seg fint vende av med hvis man bare anstrenger seg litt og får nok påminnelser. Anonymkode: 5b903...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #14 Skrevet 16. mars 2023 I gamle dager sa vi at menn som slikker smør av fingrene er gode elskere, og så langt har det vist seg å stemme. Det er jo logisk, det betyr at han er litt avslappet, og prioriterer kos og nytelse, på tross av litt griseri. Og god sex er gjerne grisete. Anonymkode: 4c26e...567 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #15 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 16.43): Jeg får helt noia innvendig, jeg rekker ham servietter, så er det på'n igjen. Når vi lager mat og spiser, ute også, så kan han ta mat med fingrene og slikke av de, før han spiser videre, i stede for serviett eller papir. Jeg mister helt lysten på å kysse ham, tenker på alle bakteriene bare. Er det bare meg? Er jeg helt post-covid skadd, gjorde vi dette alle før? Anonymkode: e18a9...728 Enig dette er helt grusomt. Eksen min og svigermor holdt på sånn, og høylydt smatting når fingrene skulle slukkes hele tiden under måltider. Altså katta mi holder på sånn men han er et dyr. Mennesker burde ha manerer.. Anonymkode: 6b36a...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #16 Skrevet 17. mars 2023 Syntes det er ekkelt. Ikke pga bakterier og sånt, er bare ekkelt. Anonymkode: 07123...429 2
Norja Skrevet 17. mars 2023 #17 Skrevet 17. mars 2023 Ekstremt ekkelt. Hadde en kollega som holdt på sånn, og til slutt måtte jeg finne en annen gruppe å spise lunsj med. Jeg orket ikke mer. Bare sympati herfra, TS 💕 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #18 Skrevet 17. mars 2023 Bakterier er ingen trussel her, men manglende bordskikk er - det kan irritere noe innmari. Anonymkode: 9d240...03e 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #19 Skrevet 17. mars 2023 Haha og her sitter jeg med verdens beste ektefelle som spiser det beste med fingrene. Men jeg syns ikke det hører hjemme på restaurant og det syns ikke mannen min heller. Er han vokst opp med at restaurant er McDonald's? Jeg tenker du fint kan si til han at du ikke syns det er noe trivelig og spise sammen med han når han gjør sånn. Å rekke han en serviett er et hint, og menn er dårlige på hint. Anonymkode: 3020a...796 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #20 Skrevet 17. mars 2023 Si fra at du ønsker å være sammen med en voksen. Anonymkode: f6c27...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå