Epictetus Skrevet 15. mars 2023 #41 Skrevet 15. mars 2023 En av de tingene jeg liker med Norge er vår kulturhistorie. Helt fra nyere historier om Amundsen og Nansen, til eldre sagn og eventyr. Det beskriver et land og et folk som er glad i naturen, men med respekt, og et ønske om å utforske det ukjente og litt skumle. En stor del av dette er selvfølgelig knyttet til våre myteomspunnede skapninger, som nøkken, eller huldra. Eller det klassiske trollet. Finnes det noe mer norskt enn et bra troll? 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #42 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lett litt rundt etter en elsker, jeg er 40 år, kvinne og ser mest sannsynligvis veldig bra ut. Eller noe må det være fordi jeg har hintet litt til menn i min omgivelse, på jobb, gamle exer, gamle flings. Alle er opptatt og alle har vært helt tydelige på at de kan tenke seg å være utro med meg, uten å blinke. Særlig de yngre og nyetablerte er veldig keen. Jeg er selv gift, så de skjønner jo at risikoen for å bli oppdaget/sykdom er minimal. Kun en som ikke viste noe særlig interesse. Så kudos til den fyren! Men dama hans var gravid så jeg er glad å hennes vegner. So just for your info, at mannen du er sammen med kan faktisk være en av de. Heldigvis har jeg ikke gjennomført, gidder ikke å ha mer dårlig samvittighet en det faktum at jeg selv ønsker å være utro! Anonymkode: bc9d1...84d Du høres ikke veldig interessant eller attraktiv ut for å si det forsiktig …. Anonymkode: 8d813...e71 1
Fremmed fugl Skrevet 15. mars 2023 #43 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lett litt rundt etter en elsker, jeg er 40 år, kvinne og ser mest sannsynligvis veldig bra ut. Eller noe må det være fordi jeg har hintet litt til menn i min omgivelse, på jobb, gamle exer, gamle flings. Alle er opptatt og alle har vært helt tydelige på at de kan tenke seg å være utro med meg, uten å blinke. Særlig de yngre og nyetablerte er veldig keen. Jeg er selv gift, så de skjønner jo at risikoen for å bli oppdaget/sykdom er minimal. Kun en som ikke viste noe særlig interesse. Så kudos til den fyren! Men dama hans var gravid så jeg er glad å hennes vegner. So just for your info, at mannen du er sammen med kan faktisk være en av de. Heldigvis har jeg ikke gjennomført, gidder ikke å ha mer dårlig samvittighet en det faktum at jeg selv ønsker å være utro! Anonymkode: bc9d1...84d Forslag. Du tester skikkelig. Send melding til 100 helt tilfeldige menn med direkte spørsmål om dem vil komme til deg kl 1800 neste kveld å ha sex med deg. Meld ifra når du har hatt sex med alle som sa faktisk møter opp og gjennomfører. Da vet vi litt mer om hvor vanlig det er at tilfeldige menn vil ha sex med deg. 3
norw Skrevet 15. mars 2023 #44 Skrevet 15. mars 2023 Mange ville benyttet seg av muligheten, men jeg vet ikke om det er under eller over halvparten. Kanskje under.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #45 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Feil, jeg hadde ikke falt for deg. Men du virker vel som en easy come, easy go for noen. Anonymkode: ac920...249 Ja, men er hun ute etter noe mer da? 😅 Ts, her får du nok svar fra mange som utgir seg for å være menn. Jeg har lest noe av det samme, og sett der ute Anonymkode: 3759e...de6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #46 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lett litt rundt etter en elsker, jeg er 40 år, kvinne og ser mest sannsynligvis veldig bra ut. Eller noe må det være fordi jeg har hintet litt til menn i min omgivelse, på jobb, gamle exer, gamle flings. Alle er opptatt og alle har vært helt tydelige på at de kan tenke seg å være utro med meg, uten å blinke. Særlig de yngre og nyetablerte er veldig keen. Jeg er selv gift, så de skjønner jo at risikoen for å bli oppdaget/sykdom er minimal. Kun en som ikke viste noe særlig interesse. Så kudos til den fyren! Men dama hans var gravid så jeg er glad å hennes vegner. So just for your info, at mannen du er sammen med kan faktisk være en av de. Heldigvis har jeg ikke gjennomført, gidder ikke å ha mer dårlig samvittighet en det faktum at jeg selv ønsker å være utro! Anonymkode: bc9d1...84d Du er 40 år, gift og i full jobb - samtidig har du en skrivemåte helt lik en 17-åring. 🤓🥳 Anonymkode: bc07d...dbc 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #47 Skrevet 15. mars 2023 Ja, dessverre. Nesten alle hadde vært utro om de var garantert å ikke bli tatt. Anonymkode: 49b34...991 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #48 Skrevet 15. mars 2023 De som sier alle menn ville vært utro, puler dere bare fuckboysa på tinder eller? Det stemmer bare med realiteten. Anonymkode: 29f85...dd6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #49 Skrevet 15. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: De som sier alle menn ville vært utro, puler dere bare fuckboysa på tinder eller? Det stemmer bare med realiteten. Anonymkode: 29f85...dd6 ikke* Anonymkode: 29f85...dd6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #50 Skrevet 15. mars 2023 Ny lærdom fra kvinneguiden. Alle menn er like. Det er notert. Anonymkode: c6ea9...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #51 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er 40 år, gift og i full jobb - samtidig har du en skrivemåte helt lik en 17-åring. 🤓🥳 Anonymkode: bc07d...dbc Ja, både alder og kjønn er feil. Anonymkode: 8d813...e71
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #52 Skrevet 15. mars 2023 2 hours ago, Epictetus said: En stor del av dette er selvfølgelig knyttet til våre myteomspunnede skapninger, som nøkken, eller huldra. Eller det klassiske trollet. Finnes det noe mer norskt enn et bra troll? Et bra troll ser jeg nesten aldri. Men dårlige er det mange av. Anonymkode: f1cd3...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #53 Skrevet 15. mars 2023 Før, eller siden, ja Anonymkode: 6556b...619
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #54 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som sier alle menn ville vært utro, puler dere bare fuckboysa på tinder eller? Det stemmer bare med realiteten. Anonymkode: 29f85...dd6 Kan garantere at det stemmer, og det har ingenting med fuckboys å gjøre. Finnes ikke den mann som hadde sagt nei til en vakker dame hvis han visste han ikke ble tatt for det. Men veldig søtt å se hvor mange da er som tror at den stødige familiemannen deres aldri kunne gjort noe sånt da. Veldig søtt. Anonymkode: 9abec...f7f 1
Fremmed fugl Skrevet 16. mars 2023 #55 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan garantere at det stemmer, og det har ingenting med fuckboys å gjøre. Finnes ikke den mann som hadde sagt nei til en vakker dame hvis han visste han ikke ble tatt for det. Men veldig søtt å se hvor mange da er som tror at den stødige familiemannen deres aldri kunne gjort noe sånt da. Veldig søtt. Anonymkode: 9abec...f7f Så si at jeg skulle hatt uforpliktende sex med en utrolig vakker kvinne som ikke er min kone ikveld istedenfor å trene på SATS. Hva hadde blitt bedre i livet mitt etterpå? Kommer ikke på noenting. Hva hadde blitt dårligere? Kommer på mye. Så hvorfor tror du at jeg skulle gjøre noe slikt meningsløst uten verdi? Tror du virkelig at alle menn har så dårlig selvtillit at dem trenger å bli bekreftet av "enn vakker kvinne vil ha sex med meg". 1 1
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #56 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 2/10 Anonymkode: 97e52...534 Jeg vil faktisk gi den 6/10. Jeg var ikke sikker før her: AnonymBruker skrev (13 timer siden): Menn som henger på kvinneguiden er ikke min målgruppe, dette er svært attraktive menn jeg snakker om her, glemte å nevne det da /Ts Anonymkode: bc9d1...84d Men jeg liker den påtatt selvsikre tonen. Bra jobba, TS. Håper vi får lese noen som er enda bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #57 Skrevet 16. mars 2023 Dette er åpenbart trolling da historien endres hele tiden. TS skriver først at hun "heldigvis ikke har gjennomført". Deretter skriver vedkommende at hun har stoppet det, men de har ofte rukket å sende meldinger om sex og dickpics. Når hun blir konfrontert på at de faktisk ikke har vært utro skriver hun at det har vært klining, fingring og masse sexchatting. Typisk en som vil fyre opp litt. Til tross for dette synes jeg det generelt er en spennende diskusjon. Stereotypen er at menn skal være klare "når som helst" og kaste seg over det meste. Det er noe av grunnen til at jeg ble overrasket første gang jeg skulle ligge med min nåværende samboer, og han fortalte at han sliter med å få den opp på grunn av stress/prestasjonsangst. Dette er en godt utdannet, sosialt oppegående og kjekk mann, men som kom litt "dårlig ut" i starten av sexlivet. Det tok mange dates og mye fortrolighet og nærhet før det problemet ble borte. Jeg tror ikke dette er et unikt tilfelle, og jeg tror mange menn ser på sex som noe intimt de bare vil dele med en de er komfortabel med. Jeg håper jo at samboeren min ikke har interesse av å være utro, men om han så hadde hatt lyst er jeg ganske sikker på at han har selvinnsikten nok til å vite at han ikke er laget for one night stands. Mange, både menn og kvinner, er utro, men mange er ikke det. Vil også tro mange er villige til å flørte litt ( for eksempel på fylla) uten at det betyr noe. Anonymkode: 11ab2...f24 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #58 Skrevet 16. mars 2023 Snok1 skrev (22 minutter siden): Jeg vil faktisk gi den 6/10. Jeg var ikke sikker før her: Men jeg liker den påtatt selvsikre tonen. Bra jobba, TS. Håper vi får lese noen som er enda bedre! Svært mye fokus på at jeg er et troll her. Så jeg skjønner at jeg skapt mye uro i heimen. Er det ikke bedre at fokusere på det jeg skriver da. Ja selvsagt er ikke alle menn utro, skjønner jo det. Men jeg ble bare veldig sjokkert over at det faktisk var veldig lite hinting som skulle til, så er de fleste menn (jeg snakket med, som sagt går for over gjennomsnitt attraktive (nå tror vel alle jeg er incel her)) klare. Hvert fall det de sier. Til tross at de har damer som ikke født barn (som jeg) og er 10 år yngre. Anonymkode: bc9d1...84d
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #59 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Svært mye fokus på at jeg er et troll her. Så jeg skjønner at jeg skapt mye uro i heimen. Er det ikke bedre at fokusere på det jeg skriver da. Ja selvsagt er ikke alle menn utro, skjønner jo det. Men jeg ble bare veldig sjokkert over at det faktisk var veldig lite hinting som skulle til, så er de fleste menn (jeg snakket med, som sagt går for over gjennomsnitt attraktive (nå tror vel alle jeg er incel her)) klare. Hvert fall det de sier. Til tross at de har damer som ikke født barn (som jeg) og er 10 år yngre. Anonymkode: bc9d1...84d Det er jo nettopp denne insisteringen som avslører et ellers fint anslag. Jeg vet du klarer enda bedre og gleder meg allerede til neste gang! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #60 Skrevet 16. mars 2023 Snok1 skrev (11 minutter siden): Det er jo nettopp denne insisteringen som avslører et ellers fint anslag. Jeg vet du klarer enda bedre og gleder meg allerede til neste gang! Ok så hvis jeg ikke hadde vært et troll og ble møtt med mange påstander om å være et, hvordan skulle jeg reagert? 🤪 Anonymkode: bc9d1...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå