Gå til innhold

Unpopular opinion, men hvis en mann får mulighet til å være utro tar han den

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har lett litt rundt etter en elsker, jeg er 40 år, kvinne og ser mest sannsynligvis veldig bra ut. Eller noe må det være fordi jeg har hintet litt til menn i min omgivelse, på jobb, gamle exer, gamle flings.

Alle er opptatt og alle har vært helt tydelige på at de kan tenke seg å være utro med meg, uten å blinke. Særlig de yngre og nyetablerte er veldig keen.

Jeg er selv gift, så de skjønner jo at risikoen for å bli oppdaget/sykdom er minimal. Kun en som ikke viste noe særlig interesse. Så kudos til den fyren! Men dama hans var gravid så jeg er glad å hennes vegner. So just for your info, at mannen du er sammen med kan faktisk være en av de. Heldigvis har jeg ikke gjennomført, gidder ikke å ha mer dårlig samvittighet en det faktum at jeg selv ønsker å være utro!

Anonymkode: bc9d1...84d

Jeg har hatt mange muligheter i mitt 22 år lange ekteskap og ønsket ikke å bruke noen av mulighetene! Det var ikke noe jeg ønsket hverken for meg selv eller ektefellen. Ikke har jeg sansen for de som går etter menn og kvinner som allerede er i et forhold heller. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ok så hvis jeg ikke hadde vært et troll og ble møtt med mange påstander om å være et, hvordan skulle jeg reagert? 🤪 

Dette må dere snakke om på trollforumene deres.

Nå bare bekrefter du min påstand.😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mange menn er utro ja

Statistikkene og tallene viser at det ikke er så veldig stor forskjell på menn og kvinner i forhold til utroskap. Så bare bruk mange når du skal beskrive.

Anonymkode: c2df5...462

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer ikke. Jeg har et stående tilbud fra en svært flott dame. Det interesserer meg overhodet ikke, selv om jeg lever i et ekteskap uten sex. 

Anonymkode: d4cca...450

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det stemmer ikke. Jeg har et stående tilbud fra en svært flott dame. Det interesserer meg overhodet ikke, selv om jeg lever i et ekteskap uten sex. 

Men, om du er aseksuell så skjønner jeg. Dere er jo ikke interessert i sex. 

Men, alle som lever i et samliv hvor sex ikke eksisterer eller nesten ikke eksisterer, og blir møtt med en attraktiv dame/mann som man har kjemi med. Vil såklart bli nødt til å prøve å  "holde tilbake" for å unngå og gjøre et overtramp. Eller la seg rivemed og ta konsekvensene senere. 

Men, aseksuell folk har vel ikke samme triggere som resten av befolkningen. 

Anonymkode: e0e0a...439

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Heldigvis har jeg ikke gjennomført, gidder ikke å ha mer dårlig samvittighet en det faktum at jeg selv ønsker å være utro!

For en rar setning. Har ikke gjennomført noen gang, mener du? Så hvordan kan du da være så sikker på at menn ikke bare snakker, men også "har lyst" fordi de får litt...skal vi kalle det "etterlengtet" bekreftelse?
Jeg har fått tilbudet flere ganger. Javisst har kroppen skreket ja innimellom. Men hodet, lojaliteten og tanken på om hun hadde gjort det mot meg er mer enn nok til at jeg ikke vurderte det engang.

Anonymkode: 98c0d...efa

Skrevet

Kanskje mer spontane og mindre "skamløse". Kvinner blir jo ofte i forhold maaange år før de går, mens menn (oftere enn ikke) går når de har en kvinne å overlappe med.  

Men vet òg om kvinner som spiller ekstremt på psykisk uhelse og sånn sett utnytter mannen sin godhet. Så årsaker er sammensatte ❤️💔

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Menn som henger på kvinneguiden er ikke min målgruppe, dette er svært attraktive menn jeg snakker om her, glemte å nevne det da /Ts

Å herregud, det er et eller annet med måten du skrev dette på, som får meg til å nekte å tro at du er ei voksen, 40 år gammel dame🤡 Lukter troll! En guttunge i 20-årene som kjeder seg, kanskje?💩

Anonymkode: 57e26...5ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men, om du er aseksuell så skjønner jeg. Dere er jo ikke interessert i sex. 

Men, alle som lever i et samliv hvor sex ikke eksisterer eller nesten ikke eksisterer, og blir møtt med en attraktiv dame/mann som man har kjemi med. Vil såklart bli nødt til å prøve å  "holde tilbake" for å unngå og gjøre et overtramp. Eller la seg rivemed og ta konsekvensene senere. 

Men, aseksuell folk har vel ikke samme triggere som resten av befolkningen. 

Du leste ikke nøye nok. «Selv om» impliserer at jeg ikke trives med at det ikke er sex i mitt ekteskap. Jeg er svært lite tilfreds med det. Jeg er langt i fra aseksuell, tvert om, jeg er sexpositiv. Kona derimot vil ikke ha sex. Det må jeg bare respektere. Jeg elsker henne ikke noe mindre for det, og jeg ligger ikke rundt med andre damer selv om noen vil ha meg. Jeg har giftet meg, jeg holder løfter. Du kan med andre ord ikke avfeie mitt innlegg. Du tar feil. Selv menn som er misfornøyd med sexlivet i forholdet ligger ikke med andre om man får tilbud. Mange av oss i alle fall. Du har et forkvaklet syn på menn.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Tradegy skrev (2 timer siden):

Kanskje mer spontane og mindre "skamløse". Kvinner blir jo ofte i forhold maaange år før de går, mens menn (oftere enn ikke) går når de har en kvinne å overlappe med.  

Men vet òg om kvinner som spiller ekstremt på psykisk uhelse og sånn sett utnytter mannen sin godhet. Så årsaker er sammensatte ❤️💔

Fire kjønnsstereotype forestillinger på to svært korte avsnitt uten noe forsøk på argumentasjon eller dokumentasjon.

En kraftprestasjon!👏👏👏

AnonymBruker
Skrevet

Du leste ikke nøye nok. «Selv om» impliserer at jeg ikke trives med at det ikke er sex i mitt ekteskap. Jeg er svært lite tilfreds med det. Jeg er langt i fra aseksuell, tvert om, jeg er sexpositiv. Kona derimot vil ikke ha sex. Det må jeg bare respektere. Jeg elsker henne ikke noe mindre for det, og jeg ligger ikke rundt med andre damer selv om noen vil ha meg. Jeg har giftet meg, jeg holder løfter. Du kan med andre ord ikke avfeie mitt innlegg. Du tar feil. Selv menn som er misfornøyd med sexlivet i forholdet ligger ikke med andre om man får tilbud. Mange av oss i alle fall. Du har et forkvaklet syn på menn.

Det jeg skreiv  var ikke direkte rettet mot menn. 

Jeg har selv vært i et forhold som endte opp med å bli platonisk. For det er jo det, det er når man ikke har sex lengere. Jeg var ikke utro, jeg hadde også en jeg ble forelsket i. 

Men, jeg valgte såklart å dra. Ganske utrolig at du respekterer deg selv så lite at du ofrer deg selv for henne. På grunn av et løfte? 

Har ikke hun gitt deg et løfte også, eller går det kun den ene veien ? 

Da mener jeg ikke at man har "sexplikt" såklart. Men, når man ikke har sex på noen år, så er man jo ikke kjærester lengere, og dermed ikke i et fungerende forhold. 

Det er jo isåfall noe man burde jobbe med, eller så må man være innforstått med at den andre drar. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 16.57):

Menn hopper på slike muligheter i omtrent like stor / liten grad som kvinner.

Mange er menn er 100% trofaste uansett hva de blir tilbydd. Jeg er blant de. 

Anonymkode: e33ab...6dd

Det er en mye høyere andel menn som er utro enn kvinner. Jeg tror veldig mange menn ville vært utro dersom de var sikre på at de ikke ville bli oppdaget.

Er selv på et swingers-forum. Det er så ekstremt mange menn i forhold og gifte som tar kontakt, også for bi-sex. Jeg ante ikke at det var sånn, er faktisk helt sjokkert.

Anonymkode: dd39f...ba8

AnonymBruker
Skrevet

Jupp. Alle menn er griser. Uansett hvor snille de er

Anonymkode: bc3d6...b8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er en mye høyere andel menn som er utro enn kvinner. Jeg tror veldig mange menn ville vært utro dersom de var sikre på at de ikke ville bli oppdaget.

Er selv på et swingers-forum. Det er så ekstremt mange menn i forhold og gifte som tar kontakt, også for bi-sex. Jeg ante ikke at det var sånn, er faktisk helt sjokkert.

Det ville vært veldig RART om du ikke ble tilbudt sex av gifte menn på et swingers-forum. Hvis ikke ville det jo bare vært single som ville mingle.

Anonymkode: 3a1ce...f09

• Nyttig 1
Gjest Karoline___
Skrevet

Så hyggelig at så mange menn er interessert i deg! Bekreftelse føles jo alltid fint. Jeg vil likevel være forsiktig med å ta dine egne opplevelser for en objektiv sannhet. Jeg kjenner mange menn som har vært utro, men jeg kjenner enda flere som er tro mot sin utvalgte. Uansett hvor mange kvinner som slenger seg etter dem. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det jeg skreiv  var ikke direkte rettet mot menn. 

Jeg har selv vært i et forhold som endte opp med å bli platonisk. For det er jo det, det er når man ikke har sex lengere. Jeg var ikke utro, jeg hadde også en jeg ble forelsket i. 

Men, jeg valgte såklart å dra. Ganske utrolig at du respekterer deg selv så lite at du ofrer deg selv for henne. På grunn av et løfte? 

Har ikke hun gitt deg et løfte også, eller går det kun den ene veien ? 

Da mener jeg ikke at man har "sexplikt" såklart. Men, når man ikke har sex på noen år, så er man jo ikke kjærester lengere, og dermed ikke i et fungerende forhold. 

Det er jo isåfall noe man burde jobbe med, eller så må man være innforstått med at den andre drar. 

Det er da ikke gitt at man «drar» selv om man har forskjellig lyst på sex? Et forhold er da mer enn et, et ekteskap er i alle fall veldig mye mer enn det. Men det er uansett å bytte tema. Poenget var at jeg er en mann som opplever jevnlig interesse fra kvinner, men jeg er gift (til og med sexløst), men er ikke utro. Det er et spørsmål om karakter. Din påstand er tilbakevist.

AnonymBruker
Skrevet

Det ville vært veldig RART om du ikke ble tilbudt sex av gifte menn på et swingers-forum. Hvis ikke ville det jo bare vært single som ville mingle.

Altså, gifte menn som ikke er der med dama si. Det er en del par som tar kontakt, også er det veldig mange «single» menn..

Det er skammelig at det er så mange utro menn der ute. Jeg tror jo selvsagt det finnes bra menn også, men viktig at man som kvinne ikke er naiv heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså, gifte menn som ikke er der med dama si. Det er en del par som tar kontakt, også er det veldig mange «single» menn..

Joda. Det sier vel seg selv at ikke alle er åpenheten selv på et sånt sted. Eller på nett generelt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 16.55):

Ser bra ut er ikke det samme som at du tenner meg seksuelt.. 

Nemlig !   VELDIG viktig point. Å knulle en "fotomodell" er ikke nødvendigvis så veldig spennende.  Det er helt andre ting som avgjør om det blir full tenning.  Hva det er, gidder jeg ikke å ramse opp her og nå.  Dessuten varierer det fra mann til mann. Men hun må være sexy i mine øyne, og skape begjær og attrå.  Hun må rett og slett appellere til det minste hodet, og ikke det som sitter på skuldrene.  

Anonymkode: 070c1...907

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 16.55):

de forventer at mannen er den som har ansvaret osv. 

Mange kvinner tror at menn ønsker å være den maskuline som handler, tar ansvar. Mye om det på some, at kvinner som trer inn i den maskuline rollen blir for maskuline for å være attraktive for mennene. Feks en kvinne som alltid betaler, eller alltid støtter mannen i det emosjonelle, eller ikke lar mannen få føle seg nyttig og maskulin, får han til å føle seg feminin og pysete. Altså at mannen ønsker å opprettholde ovenfor omverdenen et image av at han er en mann som greier mannsrollen. Er det ikke noe i det da? At en mann ønsker en kvinne som får han til å føle seg maskulin? 

Anonymkode: 61f5a...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...