AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg har lett litt rundt etter en elsker, jeg er 40 år, kvinne og ser mest sannsynligvis veldig bra ut. Eller noe må det være fordi jeg har hintet litt til menn i min omgivelse, på jobb, gamle exer, gamle flings. Alle er opptatt og alle har vært helt tydelige på at de kan tenke seg å være utro med meg, uten å blinke. Særlig de yngre og nyetablerte er veldig keen. Jeg er selv gift, så de skjønner jo at risikoen for å bli oppdaget/sykdom er minimal. Kun en som ikke viste noe særlig interesse. Så kudos til den fyren! Men dama hans var gravid så jeg er glad å hennes vegner. So just for your info, at mannen du er sammen med kan faktisk være en av de. Heldigvis har jeg ikke gjennomført, gidder ikke å ha mer dårlig samvittighet en det faktum at jeg selv ønsker å være utro! Anonymkode: bc9d1...84d 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): So just for your info, at mannen du er sammen med kan faktisk være en av de. Feil, jeg hadde ikke falt for deg. Men du virker vel som en easy come, easy go for noen. Anonymkode: ac920...249 11 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Mange menn er utro ja. Men er ikke enig i at alle menn griper sjansen. Like mange er ikke interessert i å være utro, og mange av de som gir uttrykk for å ville være utro holder det til sexchat og fantasi og utfører ikke treffene de avtaler. Anonymkode: d450c...b5f 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feil, jeg hadde ikke falt for deg. Men du virker vel som en easy come, easy go for noen. Anonymkode: ac920...249 Menn som henger på kvinneguiden er ikke min målgruppe, dette er svært attraktive menn jeg snakker om her, glemte å nevne det da /Ts Anonymkode: bc9d1...84d 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 De fleste ihvertfall tror jeg også. Anonymkode: 0e339...c2b 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange menn er utro ja. Men er ikke enig i at alle menn griper sjansen. Like mange er ikke interessert i å være utro, og mange av de som gir uttrykk for å ville være utro holder det til sexchat og fantasi og utfører ikke treffene de avtaler. Anonymkode: d450c...b5f Ja enig mange vil det også, men er ikke det tillitsbrudd da? Anonymkode: bc9d1...84d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 Det sier dessverre langt mer om omgangskretsen din enn om menn generelt 😅 Anonymkode: 5924a...c56 11 2 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Jeg har gitt mannen min grønt lys til å være utro fordi jeg ikke føler jeg gir nok, men han tar ikke den muligheten, just for your info. Noen menn liker å bare ha en å forholde seg til. Anonymkode: 0cd75...0d6 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sier dessverre langt mer om omgangskretsen din enn om menn generelt 😅 Anonymkode: 5924a...c56 Bor i Oslo og går for de attraktive Anonymkode: bc9d1...84d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gitt mannen min grønt lys til å være utro fordi jeg ikke føler jeg gir nok, men han tar ikke den muligheten, just for your info. Noen menn liker å bare ha en å forholde seg til. Anonymkode: 0cd75...0d6 Han har ikke møtt meg da Anonymkode: bc9d1...84d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 Helt feil. Nå har jeg ikke hatt noen mulighet heller, men er jeg i et forhold anser jeg andre kvinner enn hun jeg er sammen med på lik linje med menn. Jeg vurderer dem ikke seksuelt i det hele tatt, det er uinteressant. Anonymkode: b1921...a8b 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lett litt rundt etter en elsker, jeg er 40 år, kvinne og ser mest sannsynligvis veldig bra ut. Eller noe må det være fordi jeg har hintet litt til menn i min omgivelse, på jobb, gamle exer, gamle flings. Alle er opptatt og alle har vært helt tydelige på at de kan tenke seg å være utro med meg, uten å blinke. Særlig de yngre og nyetablerte er veldig keen. Jeg er selv gift, så de skjønner jo at risikoen for å bli oppdaget/sykdom er minimal. Kun en som ikke viste noe særlig interesse. Så kudos til den fyren! Men dama hans var gravid så jeg er glad å hennes vegner. So just for your info, at mannen du er sammen med kan faktisk være en av de. Heldigvis har jeg ikke gjennomført, gidder ikke å ha mer dårlig samvittighet en det faktum at jeg selv ønsker å være utro! Anonymkode: bc9d1...84d Nei, det gjør ikke jeg, og jeg er mann. Og joda, muligheten har vært der, både en og tre ganger, vi er begge glad i fest og moro, så da blir det fort sånn. Anonymkode: 2320a...a21 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 Alle menn er ikke like. Noen kunne vært utro, andre verdsetter tillit og monogami. Noen liker fisking, andre liker sminke. Noen er tiltrukket til kvinner, noen er tiltrukket til menn. Å tro at alle menn er like, tenker likt eller ønsker det samme er... mindre intelligent. Anonymkode: 8b22d...16f 2 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #15 Skrevet 15. mars 2023 Men, om det er noe vits å si dette til noen som virker såpass bestemt i sin mening er et annet spørsmål. Der vil jeg tro svaret er nei, for løpet er nok kjørt for vedkommende.. Litt snever og lite opplyst tankemåte, men jaja. Anonymkode: 2320a...a21
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #16 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle menn er ikke like. Noen kunne vært utro, andre verdsetter tillit og monogami. Noen liker fisking, andre liker sminke. Noen er tiltrukket til kvinner, noen er tiltrukket til menn. Å tro at alle menn er like, tenker likt eller ønsker det samme er... mindre intelligent. Anonymkode: 8b22d...16f Nei det var jo 1 av 20 som ikke var interessert , men heller ikke avisende vel å merke Anonymkode: bc9d1...84d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #17 Skrevet 15. mars 2023 Ser bra ut er ikke det samme som at du tenner meg seksuelt.. Hva er dine fantasier, hva slags seksuelt forhold kunne du tenke deg osv osv. Jeg ville nok ha takket nei til 7/8 av 10 kvinner nettopp fordi de fleste kvinner kjeder meg. De er passive, de har ingen egen drive, de har lite med ønsker, de er repsonsive, de forventer at mannen er den som har ansvaret osv. Er du derimot blant de 2/3 av 10 kvinnne med høy sex drive, spennende fantasier og kinks samt evne til å gjøre ord til handling så ville der vært vanskeligere å takke nei. Anonymkode: 0c5d5...3b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #18 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser bra ut er ikke det samme som at du tenner meg seksuelt.. Hva er dine fantasier, hva slags seksuelt forhold kunne du tenke deg osv osv. Jeg ville nok ha takket nei til 7/8 av 10 kvinner nettopp fordi de fleste kvinner kjeder meg. De er passive, de har ingen egen drive, de har lite med ønsker, de er repsonsive, de forventer at mannen er den som har ansvaret osv. Er du derimot blant de 2/3 av 10 kvinnne med høy sex drive, spennende fantasier og kinks samt evne til å gjøre ord til handling så ville der vært vanskeligere å takke nei. Anonymkode: 0c5d5...3b2 Jeg er i den kategorien Anonymkode: bc9d1...84d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #19 Skrevet 15. mars 2023 Menn hopper på slike muligheter i omtrent like stor / liten grad som kvinner. Mange er menn er 100% trofaste uansett hva de blir tilbydd. Jeg er blant de. Anonymkode: e33ab...6dd 4 1 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #20 Skrevet 15. mars 2023 Nei, jeg hadde ikke vært villig til å ofre kone, barn og alt som hører med for et tilfeldig ligg. Aldri. Anonymkode: 626e4...637 6 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå