Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du at det er greit å fise på første daten om man må? 

Anonymkode: a1280...bea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må man så må man.

Anonymkode: 1c8ea...811

Skrevet

Hadde jeg hatt en date hadde jeg taklet at. Han feis på første date, men da måtte han slått en spøk om det eller noe, ikke bare fist og ikke brydd seg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei da får man reise seg opp og fise på do. Manerer er viktig 

Anonymkode: 15bab...a31

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ærlig talt. Forventer en minsteinnsats altså. 

Anonymkode: bf46a...99a

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva om det er et uhell?

Anonymkode: a1280...bea

AnonymBruker
Skrevet

Forventer minsteinnsats og at han i det minste blir litt flau, som betyr at han har sosiale antenner.

Anonymkode: 776c9...3d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forventer minsteinnsats og at han i det minste blir litt flau, som betyr at han har sosiale antenner.

Anonymkode: 776c9...3d6

Haha ja. Jeg hadde trengt en med bedre sosiale antenner enn meg, jeg fiser overalt,  selv om jeg prøver å la være i enkelte situasjoner

Anonymkode: f8764...e49

Skrevet

Noen ganger er det umulig å holde tilbake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min feis på første date. Han var ikke flau engang. Jeg var sjokkert. Vi har nå vært sammen i 26 år, så det var ingen dealbreaker. Men jeg ble ikke sjarmert av det heller. Godt for han at han hadde mange andre gode kvaliteter

Anonymkode: 6a9c1...b97

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Noen ganger er det umulig å holde tilbake.

Da går man et annet sted

Anonymkode: a5d86...6ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min feis på første date. Han var ikke flau engang. Jeg var sjokkert. Vi har nå vært sammen i 26 år, så det var ingen dealbreaker. Men jeg ble ikke sjarmert av det heller. Godt for han at han hadde mange andre gode kvaliteter

Anonymkode: 6a9c1...b97

… men en windbreaker.

Anonymkode: 8f8bc...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Minsteinnsats😂😂😂

Anonymkode: ae908...6b9

AnonymBruker
Skrevet

Husker en jeg datet som sov over hos meg etter han hadde vært på fylla, så kom det den brakfisen i søvne. Han sov seg gjennom det.

Hadde jeg ikke vært dødsforelsket i han så hadde jeg sikkert syns det var verre, men ble jo ganske sjokkert! Vi mistet kontakten etter hvert og i ettertid har han slitt med rusproblemer, så regner med det var noe rus inn i bildet og at han ikke var «tilregnelig i gjerningsøyeblikket.»

En annen jeg var på en første date med skulle hente meg i bilen sin, og presterte å sleppe ei høylytt bombe. Han var like sjokkert som meg og åpnet vinduet på impuls for å lufte ut. Jeg pratet det bare vekk. Så han aldri igjen.

Som andre her sier, forventer at man oppfører seg på date. Også når man er i et forhold, selv om man selvsagt skal bli tryggere på hverandre etter hvert.

Anonymkode: 74102...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Minsteinnsats😂😂😂

Anonymkode: ae908...6b9

😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husker en jeg datet som sov over hos meg etter han hadde vært på fylla, så kom det den brakfisen i søvne. Han sov seg gjennom det.

Hadde jeg ikke vært dødsforelsket i han så hadde jeg sikkert syns det var verre, men ble jo ganske sjokkert! Vi mistet kontakten etter hvert og i ettertid har han slitt med rusproblemer, så regner med det var noe rus inn i bildet og at han ikke var «tilregnelig i gjerningsøyeblikket.»

En annen jeg var på en første date med skulle hente meg i bilen sin, og presterte å sleppe ei høylytt bombe. Han var like sjokkert som meg og åpnet vinduet på impuls for å lufte ut. Jeg pratet det bare vekk. Så han aldri igjen.

Som andre her sier, forventer at man oppfører seg på date. Også når man er i et forhold, selv om man selvsagt skal bli tryggere på hverandre etter hvert.

Tja den første der kan jo skje hvem som helst. Trenger ikke være rusa for å sove seg igjennom en braker 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Personlig ville jeg ikke gjort det, men det får være opp til en hver hvor "naturlig" man vil fremstå og hvilket førsteinntrykk man vil gi.

Jeg hadde sagt jeg må tisse, og så gått på toalettet og fist ut den som presset på i en neve dopapir trykket mot rumpehullet (det demper). 

Hadde en mann sluppet en brakfis eller en stinkbombe på første date, er jeg neimen ikke sikker på om det hadde blitt noen date nummer to... Da skulle han jamen meg vært et sjarmtroll uten like for å kompensere for den! 😂

Endret av Million
stavefeil rettet
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂😂dagens!

Anonymkode: 5c393...b52

• Liker 1
Skrevet

Uff, dette er slik som gjør at jeg ikke tør å date :ler: Engstelig av meg :Sciurus:

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i over tre år, og det ok nok omtrent et halvt år før han turte å fise i nærheten av meg. :) Han var redd jeg skulle "rømme" som han sa, om han feis så jeg hørte det i starten av forholdet. Veldig søtt at han brydde seg, synes jeg. :)

Anonymkode: 5bb10...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...