Gå til innhold

Kikket ekstra på cameltoen til ei på treningssenteret.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde en veldig avslørende tights hvor du lett kunne se konturene av musa hennes. Var vanskelig å unngå å kikke litt ekstra. Men..hun så at jeg kikket ekstra. Tror dere hun synes jeg er en creep? Jeg regner med hvis man går slik så vil man ha litt oppmerksomhet? At man liker at folk kikker. 

Anonymkode: dcf12...2a0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun hadde en veldig avslørende tights hvor du lett kunne se konturene av musa hennes. Var vanskelig å unngå å kikke litt ekstra. Men..hun så at jeg kikket ekstra. Tror dere hun synes jeg er en creep? Jeg regner med hvis man går slik så vil man ha litt oppmerksomhet? At man liker at folk kikker. 

Ja hun vet du er creep. Nei man vil ikke ha oppmerksomhet fordi man bruker treningstights.

Når det er sagt, så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at du troller og bare er ute etter å skape reaksjoner 😊

Anonymkode: b80db...937

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Går man rundt slik, blir det lagt merke til.

Ferdig snakka.

Anonymkode: 9650f...ed3

• Liker 6
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Lukta det reke?

Anonymkode: aa115...f44

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja hun vet du er creep. Nei man vil ikke ha oppmerksomhet fordi man bruker treningstights.

Når det er sagt, så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at du troller og bare er ute etter å skape reaksjoner 😊

Er vel ikke creep for det om man ser to ganger på ei jente fordi hun 1) ikke kan kle seg og 2) fremhever kjønnsorganet sitt.

Skulle likt å se menn gjøre det like tydelig, da hadde de blitt kalt blottere.

Jenter som kler seg slik ER ute etter å bli sett, eller så har de jævla dårlig venner som ikke sier ifra at de bør kle seg i annet

Anonymkode: dd7c5...63d

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så ekkel du er da. Ja, hun synes du er en creep og nei, man vil ikke ha slik "oppmerksomhet". Ikke regn med det, prøv heller å tenke litt.

Anonymkode: 197ff...93b

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er hun som er creep som blotter seg.

Anonymkode: 809ae...e06

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke creep. De legger opp til det selv å bli kikket på. Jeg er kvinne og blir også dratt mot disse tights kroppene..noen tights ser ut som de går rundt nakne...og snur jeg meg for å se om det var det jeg virkelig såg. 

Anonymkode: 360ac...782

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er hun som er creep som blotter seg.

Anonymkode: 809ae...e06

Nå står det vel ganske så tydelig i hovedinnlegget at hun var påkledd. 

Anonymkode: 4832c...360

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, alle som stirrer åpenlyst på skrittet til fremmede virker litt creepy. Slutt med det. 

Anonymkode: 5a4b0...3cc

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hun så at jeg kikket ekstra. Tror dere hun synes jeg er en creep? Jeg regner med hvis man går slik så vil man ha litt oppmerksomhet?

Ja, ja og nei.

Anonymkode: 8e68b...fcb

• Nyttig 1
Skrevet

Det er mange kvinner som har det problemet i trange bukser. Det betyr ikke de vil bli glant på.

• Liker 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (1 minutt siden):

Det er mange kvinner som har det problemet i trange bukser. Det betyr ikke de vil bli glant på.

Alle går i trange bukser fordi de vil bli sett på. Sånn er det bare. Med unntak av noen toppidrettsutøvere.

Anonymkode: 5cc64...dd3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle går i trange bukser fordi de vil bli sett på. Sånn er det bare. Med unntak av noen toppidrettsutøvere.

Så du kan snakke for alle? Interessant...

Anonymkode: ab680...800

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det stemmer ikke. Men du er vel en av de som mener at kvinner som har på seg klær som er litt utringet eller lignende, ber om å bli voldtatt også? 

Ja, ts. Hun syns du er creepy. For det er ekstremt creepy. 

Anonymkode: 178e7...842

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun syns du er en creep og vi syns du er en creep. 

Anonymkode: b5c61...bd9

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så du kan snakke for alle? Interessant...

Anonymkode: ab680...800

Finnes bukser som ikke er trange. De funker like bra, bortsett fra at alle ikke kan se alle detaljer på rumpe og skritt, men det er ikke populært knapt sett en eneste jente som ikke bruker tettsittende bukse, en kan jo bare lure på hvorfor, et stort mysterium om vi bare hadde noen som visste svaret, nei vi får kanskje aldri vite svaret....

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, det stemmer ikke. Men du er vel en av de som mener at kvinner som har på seg klær som er litt utringet eller lignende, ber om å bli voldtatt også? 

Anonymkode: 178e7...842

Uhm så ikke TS nevnte at han voldtok denne frøkena, men om vi går mer relevant til saken: Ja, om du går med dyp utringning er det fordi du vil vise frem puppene og vil at folk skal se dem. Selvsagt det betyr ikke at du har lov til mer enn å se, men du må forvente at folk ser (litt) på ting du viser frem med vilje.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, alle som stirrer åpenlyst på skrittet til fremmede virker litt creepy. Slutt med det. 

Anonymkode: 5a4b0...3cc

Det kommer aldri til å opphøre.

Anonymkode: 9650f...ed3

Skrevet

Cameltoe kan definitivt være pirrende. Stirrer aldri, gløtter litt diskre, thats it. 

AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg stor tilfredstillelse å få creeps utestengt fra treningssenteret 😊

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...