AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Hei! Jeg er gravid i uke 23 og ingen av treningstightsene mine passer lenger. Har bestilt en Adidas-tights for gravide på nett, men den er forsinket i posten. Trenger tights til i morgen når vi skal ha aktivitetsdag med jobb. Noen som vet om butikker i Oslo som selger? Trenger ikke nødvendigvis være en treningstights i tech-stoff, kan gjerne være bomull så lenge den ikke er gjennomsiktig. Takk for alle tips!😊 Anonymkode: 575e7...6db
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Linex har en som er veldig god, I tech stoff. Kan se på nett hvilke butikker som har den inne nå, jeg kjøpte i sentrum for noen måneder siden. Anonymkode: c381a...610 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Sydenkupp skrev (3 minutter siden): Finn? Vanligvis et veldig bra tips, men er dessverre i tidsklemme i dag og har ikke tid til å bruke tid på Finn og deretter avtale og gjennomføre henting/levering. Har bare tid nå umiddelbart etter jobb😅 Anonymkode: 575e7...6db
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Linex har en som er veldig god, I tech stoff. Kan se på nett hvilke butikker som har den inne nå, jeg kjøpte i sentrum for noen måneder siden. Anonymkode: c381a...610 Fant på Lindex!👍👍 Anonymkode: 575e7...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå