Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har ei frøken på 4mnd som fullammes. På 3mnd kontroll hadde hun falt til vektkurven under der hun var. 

Vi tok en ekstra veiing etter to uker, og var på ny kontroll idag. Hun har vært på samme kurve de sistevtre veiingene nå, men vi skal sjekke en gang om to uker også.

Vi hadde en lang periode med brystvegring og det var da hun falt på kurven. Siden hun nå følger den nye kurven ser det jo ut til å gå bra og hs virker ikke bekymret. Baby er veldig blid, oppmerksom og sterk i kroppen, så det virker som hun har det fint da. Virker ikke som hun sulter 😄 

Men så til spørsmålet. Er det noen som har fått ammeveiledning etter 4mnd med amming? Jeg tror jeg ønsker det hvis hun faller mer på kurven. Men er litt redd det er for sent å begynne "på nytt" med amming nå? 

Mest sannsynlig trenger jeg ikke tenke på det siden hun ser ut til å følge den nye kurven.. men så tenker man jo på det ene og det andre da vet dere 😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betalte 2000kr for ammeveileder privat da ungen var nesten 6 mnd. Det har hvertfall bare tull. Han hadde sine vaner ved brystet og nektet å amme på den måten hun lærte oss 😂

Anonymkode: 76967...f1b

Skrevet

Ja det er litt det jeg også ser for meg. Jeg er jo vant til å bare legge henne til uten å styre med hverken det ene eller det andre. Ser for meg at hun blir meget utålmodig hvis jeg skal få ammehjelp og vi da skal styre med puter, forme puppen sånn og sånn, legge barnet sånn og sånn.. osv. Kommer ikke til å betale for det i allefall 😅 Føler at det blir litt som å lære en gammel hund nye triks. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...