AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg er i et ganske ferskt forhold med en mann. Hans store hobby er dansing, og han går på kurs et par ganger i uken og deltar på andre danseevent i ny og ne. Dansen han driver med er av erotisk karakter. Selvfølgelig skal han fortsett med dansingen og jeg sier ikke noe på dette. Jeg liker selv å gå ut og danse med han eller andre, men jeg er ikke "profesjonell". For nylig fant jeg ut av at han ber om FB/Instagram/mobilnr til damer han møter på danseeventene for å kunne gå ut å danse/trene dansetrinn med dem på byen. Han har etter vi ble sammen funnet seg to damer og holdt chat gående med dem. Han snakker ellers om andre venner han har kontakt med, men disse to har han ikke fortalt om. Jeg synes dette er på kanten, og kjenner meg skuffet og ikke respektert. Tenker dere at jeg er for prippen? Anonymkode: d93f8...ead
Phoenix Heart Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Greit å danse på kurs. Men å invitere til slik dans på byen, er ikke innenfor. Jeg syns ikke du er prippen. 3 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Overhodet ikke. Han leter etter damer han kan trene med ute på byen, og det kan lett bikke over via utroskap. Hvorfor kan ikke dere danse sammen på kurs/på byen? Anonymkode: 40771...ea0 1
Glenda27 Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Jeg skjønner uroen og irritasjonen veldig godt. Det vil være slitsomt å måtte forholde seg til, men du må ikke glemme at dette er det han har en STOR lidenskap til. For at folk skal fungere har man ulike måter å bearbeide det på, for min del kommer det i form av trening. Du kan aldri vite om det er dette som gjør at han holder seg gående, og det er derfor viktig at du ikke fratar han denne gleden. Men nok en gang, jeg forstår jo at det oppleves som slitsomt. Er det en mulighet i å si ifra til han, men på en måte som ikke tråkker han på tærne? Fortell han hvordan du opplever det at han er med disse damene, og fortell at det gjør at du føler deg tilsidesatt? Så lenge du er tydelig på at du syns det er viktig at han får drive med dette, men poengterer de tingene du ikke helt trives med ved det bør han vel kanskje klare å tilpasse seg? Lykke til:) 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Overhodet ikke. Han leter etter damer han kan trene med ute på byen, og det kan lett bikke over via utroskap. Hvorfor kan ikke dere danse sammen på kurs/på byen? Anonymkode: 40771...ea0 Vi danser sammen på byen, men hender ei gang i mellom at vi ikke går ut sammen. Anonymkode: d93f8...ead
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 1 minutt siden, Glenda27 said: Jeg skjønner uroen og irritasjonen veldig godt. Det vil være slitsomt å måtte forholde seg til, men du må ikke glemme at dette er det han har en STOR lidenskap til. For at folk skal fungere har man ulike måter å bearbeide det på, for min del kommer det i form av trening. Du kan aldri vite om det er dette som gjør at han holder seg gående, og det er derfor viktig at du ikke fratar han denne gleden. Men nok en gang, jeg forstår jo at det oppleves som slitsomt. Er det en mulighet i å si ifra til han, men på en måte som ikke tråkker han på tærne? Fortell han hvordan du opplever det at han er med disse damene, og fortell at det gjør at du føler deg tilsidesatt? Så lenge du er tydelig på at du syns det er viktig at han får drive med dette, men poengterer de tingene du ikke helt trives med ved det bør han vel kanskje klare å tilpasse seg? Lykke til:) Takk. Jeg fortalte akkurat hvordan jeg følte, men nektet han selvfølgelig ikke noe. Han sa at han ikke forstod min bekymring (?!), men sa også at han 10 000 ganger heller ville ha meg enn å ha kontakte med de damene, så han slettet dem fra alt. Anonymkode: d93f8...ead
Rotehodet Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 Gjør deg selv en tjeneste, minimer sannsynligheten for å bli såret så gi beskjed hva du mener er akseptabelt. Jeg hadde også reagert på dette. Mamn 3
Glenda27 Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk. Jeg fortalte akkurat hvordan jeg følte, men nektet han selvfølgelig ikke noe. Han sa at han ikke forstod min bekymring (?!), men sa også at han 10 000 ganger heller ville ha meg enn å ha kontakte med de damene, så han slettet dem fra alt. Anonymkode: d93f8...ead Etter mitt syn virker det som du har håndtert situasjonen utrolig godt😊Håper det ikke oppstår problemer ut over det som har vært, og at han holder det han har begynt på! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå