AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Var på ordinær ultralyd idag, 18 uker og fikk se den lille. Alt sto til men hun slet med å se hjertekammerer osv pga hvordan fosteret lå og måle magen. Fikk ny time om 14 dager men hun mente at hun så 4 hjertekammer og alt så bra ut men ville være sikker. Er det grunn til bekymring? Anonymkode: c5c5c...893
RockyRose Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Dei er super-strenge på UL, og skal gjerne dobbelt og trippelsjekke sjølv om dei ser at alt er bra. Eg var på dobbeltkontroll med begge mine, med same beskjed som deg! Alt heilt fint! ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 1 hour ago, RockyRose said: Dei er super-strenge på UL, og skal gjerne dobbelt og trippelsjekke sjølv om dei ser at alt er bra. Eg var på dobbeltkontroll med begge mine, med same beskjed som deg! Alt heilt fint! ❤️ Dette. Jeg har en bror med en alvorlig hjertefeil, og selv om alt så helt fint ut på tidlig UL (hvor denne feilen er lettest å oppdage) og OUL ble jeg likevel sendt til ekstra ultralydkontroller i uke 32 hos ultralyd-jordmor og uke 35 hos lege for sikkerhetsskyld. Bare i tilfelle de kanskje muligens hadde oversett noe bittelitt tidligere. Anonymkode: 4ea3e...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå