Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange vippestoler der ute, hva er best?? Spekulerer på babybjørn eller easygrow. Liker babybjørn for den er renn og enkel, men easygrow ser bedre ut for nyfødte🫣 hva hadde dere valgt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men jeg vil bare si at jeg har elsket babybjørn sin. Har brukt den til tre barn. 

Anonymkode: 820e8...8b8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker babybjørn. Den kan legges ganske langt ned 

Anonymkode: 2cc64...df5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En nyfødt skal uansett ikke sitte noe særlig i vippestol, så tenk heller på hvilken som vil passe dere bedre når babyen er litt eldre 

AnonymBruker
Skrevet

Likte Babybjörn sin :)

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

En nyfødt skal uansett ikke sitte noe særlig i vippestol, så tenk heller på hvilken som vil passe dere bedre når babyen er litt eldre 

Noen må ha det for å i det hele tatt få dusjet eller gått på do, så greit å være forberedt da :)

Anonymkode: cec3b...d8c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Likte Babybjörn sin :)

Noen må ha det for å i det hele tatt få dusjet eller gått på do, så greit å være forberedt da :)

Bæretøy, legge baby på håndkle på gulvet eller holde baby mens man er på do? :)

Anonymkode: ba7e8...0ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bæretøy i dusjen? Håndkle på gulvet fungerte ikke, det var bare hyling. Det kunne til nød gå å holde mens jeg satt på do, men dusj ble vanskelig. Vaske hår osv. med baby i armene fikk i hvert fall ikke jeg til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bæretøy i dusjen? Håndkle på gulvet fungerte ikke, det var bare hyling. Det kunne til nød gå å holde mens jeg satt på do, men dusj ble vanskelig. Vaske hår osv. med baby i armene fikk i hvert fall ikke jeg til. 

Funker både på do og i dusj. Finnes egne badeslynger, men de fleste bæreseler tåler nok vann så ingen krise om man MÅ ha bæretøy i dusjen nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva tror du kan skje med en baby som sitter i vippestol under en dusj etc.? 😄

Anonymkode: 5edc3...ca7

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Holde baby mens man er på do…? Holder du en nyfødt i ene hånden mens du tørker deg med andre?

Babyen dør ikke av noen minutter i vippestol.

Vi har babybjörn forresten og mini ELSKER den! Kjøpte brukt på finn for en 200-lapp, og har vært verdt hvert øre. Da hun var veldig liten så var det jo mest for min del, men den hjalp også veldig med å få ut luft og bæsj. Nå er hun 4 måneder og vipper til den store gullmedalje, ler og koser seg. Hun får sikkert ut mer energi på noen minutter i den stolen enn jeg hadde gjort på en times joggetur 🤣

Anonymkode: 2000c...493

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Funker både på do og i dusj. Finnes egne badeslynger, men de fleste bæreseler tåler nok vann så ingen krise om man MÅ ha bæretøy i dusjen nei.

Er ikke poenget med en dusj at man skal vaske seg…? Hvordan får du vasket der bæretøyet er? For ikke å snakke om at temperaturen på vannet er mye høyere på min dusj enn det en liten baby er komfortabel med.

Anonymkode: 2000c...493

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke klart meg uten babybjørn-vippestolen ❤️ Fortsatt mye i bruk.

Anonymkode: 74614...b4d

• Liker 1
Skrevet

For en tullete diskusjon! Baby kan fint sitte i vippestol de minuttene en dusj tar - synes man det er ubehagelig plasserer man baby hos pappaen mens man dusjer helt i starten 😊

for å svare ts er vi ekstremt fornøyd med babybjørn med tilhørende leke! 😄

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (19 minutter siden):

For en tullete diskusjon! Baby kan fint sitte i vippestol de minuttene en dusj tar - synes man det er ubehagelig plasserer man baby hos pappaen mens man dusjer helt i starten 😊

for å svare ts er vi ekstremt fornøyd med babybjørn med tilhørende leke! 😄

Og de som ikke har pappa tilgjengelig er det i hvert fall gull verdt :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte en brukt babybjørn og var fornøyd med den, men har jo ikke testet noen andre :)

Vi brukte den ikke de første 2 mnd da la vi bare baby på et teppe eller håndkle på gulvet, på sofaen osv. Det funket fint for vår baby en liten stund iallfall (enten ville hun bli holdt eller så kunne hun legges ned, om det var i en vippestol ville ikke magisk gjort at hun da ville bli lagt ned om hun var i et vil-bli-holdt-humør 😄)

Syntes selv det var enklest å bare legge baby på gulvet og ikke måtte ha med stol rundt.

Anonymkode: 7561e...a33

AnonymBruker
Skrevet

Min rullet fra rygg til mage ganske tidlig, men tok lang tid før hun lærte seg å slappe av når hun lå på magen. Har brukt vippestol når jeg dusjer osv for å ikke måtte fly inn og ut av dusjen for å snu ungen over på ryggen igjen. Hun nekter fortsatt ligge på ryggen og nå kommer hun seg for mye rundt til at jeg er komfortabel med å dusje når hun ligger på gulvet også, så vippestolen er flittig i bruk. 

Anonymkode: 74614...b4d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hysteriet er underholdende 😅 selvfølgelig kan babyen ligge i vippestol mens jeg går på do og tørker meg i ræva 👌🏻

Anonymkode: 321d0...f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte babybjørn til begge mine. Reddet dagen ass, vippestol for president sier jeg bare.

Anonymkode: 8cd63...691

AnonymBruker
Skrevet

Vippestol er gull. Vi har babybjørn med leke og han elsker den. 

Anonymkode: 9b07b...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...