AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg skjønner at man ikke kan gå rundt å være nyforelsket hele tiden, at det tar slutt. Virkeligheten er Inge fantasi, Samtidig kan jo ikke alt gå til helvete eller? Anonymkode: a1cf7...882
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Jeg får fremdeles sommerfugler i magen over å tenke at han vil ha meg. Og jeg er definitivt forelska. Ikke hele tiden, men i sånne små bobler som stadig kommer. Vi har vært sammen i tjue år. Og samboere/gift i 18 av dem. Anonymkode: 9f047...640 6 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Absolutt, men man må passe sammen og være typen til å sette pris på et langvarig og trygg relasjon. Jeg ble sammen med eksmannen min tidlig og klarte å beholde gnisten lenge, men han ble bare mer og mer et mannebarn, så det ødela alt av følelser for meg. Hadde ikke vært noe problem om han hadde vært en vanlig, omsorgsfull fyr. Anonymkode: 51841...723 2 1
Andro Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Det kan bruse i mange tiår dersom begge partene skjønner at man aldri må ta hverandre for gitt. Den kurtiseringen du gjorde før dere ble skikkelig sammen, du må fortsette med den hele livet. Alle liker å bli sett, forstått, begjært og bli litt varta opp. Der man tar hverandre for gitt og man ikke deler på oppgaver og byrder, der er det garantert å briste. 6
Carrot Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Jeg kjenner fortsatt på "den følelsen" etter 15 år sammen med mannen selv om den ikke er der 24/7 slik den var i starten når alt bare boblet over 🤣 samtidig er det ingen som kan gjøre meg så innmari lei meg, frustrert, sinna men også glad, få meg til å le så hjertelig i dag på samme måte som da.. Jeg tror ikke følelser blir borte om man verner om den, men de endres, vokser, blir mer solid på en måte - og lett å glemme i en hektisk hverdag kanskje? 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 Ja, selv om hverdagen innhenter oss så kysser vi fremdeles om morgen før vi går på jobb og på kvelden før vi legger oss. Når vi pusser tennene gjør vi ofte ting som får den andre til å le, som å sammenligne min svære gravidmage med hans pittelille mage, eller herme på måten han står, dulte han med hofta eller han holder munnskyllevann i munnen og "truer" med å spytte det i håret mitt når jeg spytter ut. Vi sender også litt random meldinger til hverandre, enten fordi vi bare vil si "elsker deg", for å takke den andre for noe ekstra hn har gjort eller med en morsom meme/TikTok. Eller med en oppdatering på noe juicy som har skjedd med noe som er viktig for meg eller han. Har ikke så ofte sex lenger, men mye kjærtegn. Vi fremsnakker hverandre forran barna, som da jeg tok med ungen på fisketur. Da sa pappan "wow, har du og mamma fisket? Så kult, mamma er jammen kul og snill som gjør det. Fikk dere noe?". Eller da han og ungen var på butikken og ungen fikk en fiskekake i hånden som var stad som han fortalte etterpå sa jeg "det var smart, Pappa er jo veldig lur og har gode løsninger". Ellers klemmer vi, danser litt tilfeldig og er opptatt av å snakke med hverandre om det er noe. Ja, det er jobb og går ikke alltid på skinner. Men jeg er definitivt fremdeles forelska i denne mannen etter 15 år, stort huslån, en hund, en katt og to barn sammen. Masse magi og gnist, men det kommer ikke automatisk. Begge må ville det, og begge må godta kompromisser. Jeg var ikke veldig fan av fiskekakene i hånden før middag, men det kunne jeg ikke gjøre noe med da. Så jeg stolte på at pappaen tok en god vurdering i butikken og fremsnakke han forran barnet slik at vi voksne kunne snakke om det etterpå. Og ja, han tok en god vurdering. Ungen hadde ikke spist skikkelig i bhg og var veldig sliten. Han trengte en liten fiskekake for å holde blodsukkeret oppe en time til. Men det visste jeg ikke før etterpå. Anonymkode: a6bf3...a41 2 6
Blåjojo Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, selv om hverdagen innhenter oss så kysser vi fremdeles om morgen før vi går på jobb og på kvelden før vi legger oss. Når vi pusser tennene gjør vi ofte ting som får den andre til å le, som å sammenligne min svære gravidmage med hans pittelille mage, eller herme på måten han står, dulte han med hofta eller han holder munnskyllevann i munnen og "truer" med å spytte det i håret mitt når jeg spytter ut. Vi sender også litt random meldinger til hverandre, enten fordi vi bare vil si "elsker deg", for å takke den andre for noe ekstra hn har gjort eller med en morsom meme/TikTok. Eller med en oppdatering på noe juicy som har skjedd med noe som er viktig for meg eller han. Har ikke så ofte sex lenger, men mye kjærtegn. Vi fremsnakker hverandre forran barna, som da jeg tok med ungen på fisketur. Da sa pappan "wow, har du og mamma fisket? Så kult, mamma er jammen kul og snill som gjør det. Fikk dere noe?". Eller da han og ungen var på butikken og ungen fikk en fiskekake i hånden som var stad som han fortalte etterpå sa jeg "det var smart, Pappa er jo veldig lur og har gode løsninger". Ellers klemmer vi, danser litt tilfeldig og er opptatt av å snakke med hverandre om det er noe. Ja, det er jobb og går ikke alltid på skinner. Men jeg er definitivt fremdeles forelska i denne mannen etter 15 år, stort huslån, en hund, en katt og to barn sammen. Masse magi og gnist, men det kommer ikke automatisk. Begge må ville det, og begge må godta kompromisser. Jeg var ikke veldig fan av fiskekakene i hånden før middag, men det kunne jeg ikke gjøre noe med da. Så jeg stolte på at pappaen tok en god vurdering i butikken og fremsnakke han forran barnet slik at vi voksne kunne snakke om det etterpå. Og ja, han tok en god vurdering. Ungen hadde ikke spist skikkelig i bhg og var veldig sliten. Han trengte en liten fiskekake for å holde blodsukkeret oppe en time til. Men det visste jeg ikke før etterpå. Anonymkode: a6bf3...a41 Så herlig å høre. "Bare" vært sammen 5,5 år her, men håper vi har det sånn om 10 år. Ingen så gjør meg så irritert som han, og ingen som gjør meg så glad som han😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 Andro skrev (3 timer siden): Det kan bruse i mange tiår dersom begge partene skjønner at man aldri må ta hverandre for gitt. Den kurtiseringen du gjorde før dere ble skikkelig sammen, du må fortsette med den hele livet. Alle liker å bli sett, forstått, begjært og bli litt varta opp. Der man tar hverandre for gitt og man ikke deler på oppgaver og byrder, der er det garantert å briste. THIS Anonymkode: 4cca1...00d 3
Magrat Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Vi er fortsatt gale etter hverandre etter 17 år🤩🤩❤️❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 Han er den jeg fremdeles vil ha, elsker han og tenner på han seksuelt - etter over 30 år. Deilig fase i livet, er frisk og i god form med barn som har flyttet hjemmefra. Har sex når vi vil og hvor vi vil og inviterer med noen iblant🥰 Anonymkode: 98c2a...a4c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 Ja, absolutt. Det er jo flest hverdager, uten de store følelsene. Men kjenner da oftere mer en nærhet og glede over å ha han i nærheten, en klem, det å bli holdt. Så er vi ganske flinke til å gå ut og spise, ta en helgetur, og finne på ting sammen. Da kjenner jeg absolutt på "gnisten". Og jeg gleder meg absolutt til denne tiden sammen. Vi har vært sammen i 21 år, gift i 15. Anonymkode: 75bd6...88d
blåbærpai Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 Masse gnist her, 11 år sammen. Og det er så sykt deilig😝
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg får fremdeles sommerfugler i magen over å tenke at han vil ha meg. Og jeg er definitivt forelska. Ikke hele tiden, men i sånne små bobler som stadig kommer. Vi har vært sammen i tjue år. Og samboere/gift i 18 av dem. Anonymkode: 9f047...640 Ja, seff, her på kg skal jo alt kritiseres. 10 år? Neida, det er iiiingenting! Vi har vært gift i 50 år og er superdupernyforelsket og puler hveeeer eneste dag! Så lei av falske folk her på kg. Anonymkode: 40fd6...362
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 Her er det ikke sånn. Men så ryker det vel snart og. Anonymkode: d2817...2bd
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #15 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, seff, her på kg skal jo alt kritiseres. 10 år? Neida, det er iiiingenting! Vi har vært gift i 50 år og er superdupernyforelsket og puler hveeeer eneste dag! Så lei av falske folk her på kg. Anonymkode: 40fd6...362 Hæ? Jeg trodde jeg hadde god leseforståelse, men her må jeg gi tapt. Kritiserer jeg noe med mitt innlegg hvor jeg skriver at jeg har, foreløpig, hatt 20 lykkelige år med mannen min? Ja, trådstarter spør om det er uunngåelig at gnisten dør ut etter ti år. Og jeg svarer at vi enda har gnisten etter tjue (som jo er lenger tid enn ti år) . Hadde satt pris på forklaring på hva med innlegg som gjorde at du mente jeg var falsk! Anonymkode: 9f047...640 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #16 Skrevet 15. mars 2023 Selvsagt! Jeg og mannen har vært sammen i over 30 år, gift i 25, og vi har fortsatt sex minimum 1 gang hver dag. Anonymkode: 39f75...d66 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #17 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Jeg trodde jeg hadde god leseforståelse, men her må jeg gi tapt. Kritiserer jeg noe med mitt innlegg hvor jeg skriver at jeg har, foreløpig, hatt 20 lykkelige år med mannen min? Ja, trådstarter spør om det er uunngåelig at gnisten dør ut etter ti år. Og jeg svarer at vi enda har gnisten etter tjue (som jo er lenger tid enn ti år) . Hadde satt pris på forklaring på hva med innlegg som gjorde at du mente jeg var falsk! Anonymkode: 9f047...640 Bare å overse. Det er alltid noen som svarer slik, mulig for å beskytte seg selv gjennom å tro at ingen andre heller kan oppleve glede/kjærlighet/god økonomi. Du ser det samme i tråder om boligkjøp, lønn... Selv simple tråder om hvor ofte du vasker hus eller klær. Det er enkelte som har behov for å skrike ut "løgn" og "falsk". Anonymkode: 75bd6...88d 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #18 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt! Jeg og mannen har vært sammen i over 30 år, gift i 25, og vi har fortsatt sex minimum 1 gang hver dag. Anonymkode: 39f75...d66 Også har du også denne varianten. Men det bunner nok i samme som det andre ytterpunktet. Anonymkode: 75bd6...88d 1
MarianneE Skrevet 15. mars 2023 #19 Skrevet 15. mars 2023 Carrot skrev (6 timer siden): Jeg kjenner fortsatt på "den følelsen" etter 15 år sammen med mannen selv om den ikke er der 24/7 slik den var i starten når alt bare boblet over 🤣 samtidig er det ingen som kan gjøre meg så innmari lei meg, frustrert, sinna men også glad, få meg til å le så hjertelig i dag på samme måte som da.. Jeg tror ikke følelser blir borte om man verner om den, men de endres, vokser, blir mer solid på en måte - og lett å glemme i en hektisk hverdag kanskje? Akkurat slik ville jeg skrevet selv. Vi har vært sammen i 26 år, og fremdeles hopper hjertet mitt av ham.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #20 Skrevet 15. mars 2023 Vi har vært i 22 år. Er 39 nå. Vi 3 barn, hund, katt og kaos. Men jeg virkelig elsker den mannen. Han viser at at han velger oss hver eneste dag. Til og med når jeg ikke fortjener det! Sexlivet går opp og ned, men er alltid bra når vi har det! Og det blir stadig oftere nå når barna er større og overskuddet er tilbake ♡ Han er verdens beste livspartner! Anonymkode: c3322...178 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå