AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Noen her som har erfaring i forhold med personer som er emosjonelt unnvikende? Hvordan forstå den type utfordring på best mulig måte? Selv er jeg god til å uttrykke meg selv og vise omtanke og følelser. Jeg tror dette ble for mye for min eks å håndtere. Selv var jeg bare «meg selv» i relasjonen, og syns ikke jeg la noe veldig spesielt i det, men han derimot sa at han aldri hadde møtt noen som var så kjærlig som meg før. Vi har akkurat fått litt kontakt igjen etter en periode uten. Det virker som at han ønsker å ha meg i livet sitt, samtidig som han er redd osv. Må ærlig si at jeg syns det er litt vanskelig, og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det på en god måte. Merker at jeg raskt begynner å tenke at han er en player osv, men han sitter mye for seg selv når han ikke har barna, og er vel en einstøing sånn sett.. Hvordan forholder man seg til mennesker som ikke tåler at man «kommer for nært»? Anonymkode: d8c24...85a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Man går videre og finner noen som er emosjonelt og psykisk klar for å gi og få kjærlighet Anonymkode: 2d7ce...754 3 2
Hjelpsom Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Noen her som har erfaring i forhold med personer som er emosjonelt unnvikende? Hvordan forstå den type utfordring på best mulig måte? Selv er jeg god til å uttrykke meg selv og vise omtanke og følelser. Jeg tror dette ble for mye for min eks å håndtere. Selv var jeg bare «meg selv» i relasjonen, og syns ikke jeg la noe veldig spesielt i det, men han derimot sa at han aldri hadde møtt noen som var så kjærlig som meg før. Vi har akkurat fått litt kontakt igjen etter en periode uten. Det virker som at han ønsker å ha meg i livet sitt, samtidig som han er redd osv. Må ærlig si at jeg syns det er litt vanskelig, og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det på en god måte. Merker at jeg raskt begynner å tenke at han er en player osv, men han sitter mye for seg selv når han ikke har barna, og er vel en einstøing sånn sett.. Hvordan forholder man seg til mennesker som ikke tåler at man «kommer for nært»? Anonymkode: d8c24...85a Vet du om han har spesielle grunner til å ikke slippe noen for nær? Det kan jo hende at han har tidligere dårlig erfaring med å slippe noen for nært og "brent" seg. Hvordan du eventuelt skal håndtere han er vel veldig avhengig av hvorfor han er/har blitt emosjonelt unnvikende. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Har bodd med en slik i 4-5 år, kom deg bort og ikke se deg tilbake er mitt råd. Det er psykisk nedbrytende å være under forhold der du ikke blir sett eller validert. Det er flere år siden det ble slutt og jeg sliter enda med ettervirkninger av å gi og gi og ikke få noe tilbake. Anonymkode: c11ee...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Les på bloggen baggage reclaimed, mye bra om tema Anonymkode: c11ee...fb9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 Det bare går ikke i lengda, det er som å alltid få for lite luft, for lite vann, for lite mat, men akkurat nok til at man ikke dør, bare liksom aldri får slukket tørst eller sult, og det føles alltid kaldt. Anonymkode: e1d45...35d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå