Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun valgt å ha personer jeg er god venn med, eller som har fått en betydning i livet mitt, i tillegg til familie da. Dette utgjør litt over 180 stk totalt. Jeg ser flere av mine venner har over 1000 mer eller mindre liksom.. 

er det bare meg som er selektiv der? Eller flere?

Anonymkode: 6c416...dc1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er relativt -  jeg synes 180 venner på fb er mange... 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du har 180 ekte venner? Wow..

Selv har jeg ingen venner på Fb, da jeg kun bruker den pga jobb (vaktlister osv), og har sperret venneliste og profilen.

Syns absolutt ikke 180 venner er lite.

Anonymkode: dfacb...c15

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Har 50 venner på fb jeg. Er nesten bare familie .

Skrevet

Har ca 50 på min fb 😅

• Liker 3
Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Alt er relativt -  jeg synes 180 venner på fb er mange... 

Ja det synes jeg også, men jeg bruker fb så sjeldent så har bare de nærmeste der

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har litt over 200 jeg. Det er familie, venner og bekjente. Og med bekjente mener jeg de som jeg faktisk hilser på når jeg møter de på butikken o.l. Er ikke interessert i å ha folk som "å ja, deg har jeg møtt en gang, men husker ikke no ner enn fjes og navn". Så jeg forstår meg ikke på de som har over 1000. Legger til alt mulig da, bare for å virke populær og ha stort nettverk. Det blir for teit. 

Anonymkode: 31d16...cea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca 100 venner på facebook, er familie, venner og bekjente. Og da ikke en person jeg kun har møtt en gang, eller en venn av en venn jeg aldri har møtt.

Anonymkode: 4147c...607

Skrevet (endret)

Jeg har rundt 100 venner på fb og det er vel ikke mange 😀

Endret av hulder69
Skrevet

Nå måtte jeg sjekke hvor mange FB venner jeg har. Det er 215. Jeg aksepterer bare venneforespørsler fra folk jeg kjenner. Så tar jeg en pprydning av og til, og fjerner folk jeg ikke lenger husker hvem er. Jeg ser ingen grunn til å ha «venner» på FB som ikke betyr noe for meg, eller som jeg ikke har noen interesse i å vite om. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er rart med få, men 100+ er ikke få. Jeg har skjult venneliste siden folk alltid skal mene noe om alt, hvor mange venner man har, hvem osv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er forresten ikke selektiv i det hele tatt. I dag aksepterte jeg en mann som jeg møtte for første gang sist fredag, på et vors, og som jeg knapt utvekslet noen ord med. "Eneste" koblingen er en dame som han har en greie med, som er venninna til en dame jeg kjenner.

Skrevet

Hadde som ambisjon å ha få venner på fb da jeg etablerte kontoen. Kan si det skar seg da jeg fikk mange forespørsler fra tidligere medelever, medstudenter, kollegaer, tidligere kollegaer osv. og ikke så grunn til å gjøre forskjell på dem. Har endt opp med 5-600 personer.
Folk jeg ikke kjenner legger jeg ikke til.

Jeg har valgt å dele vennelista i kategorier, slik at ikke alle ser alt jeg legger ut. Noen ser bare det som er offentlig.
Dessuten har jeg flere hemmelige grupper, der en gjeng på 10-15 er medlem. Da blir det brukt på en annen måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel rundt 300 venner. Disse er det kun jeg som ser. Du kan ordne det på innstillinger. Da ser ikke andre hvor mange venner du har, bare de felles vennene 

Anonymkode: b3a97...f96

Skrevet

De som har over 1000 venner sletter aldri og har nok lagt til klassekamerater fra 1. klasse opp til høyskolen, folk fra fest, folk fra reiser.

• Liker 2
Skrevet
saltvann skrev (1 minutt siden):

De som har over 1000 venner sletter aldri og har nok lagt til klassekamerater fra 1. klasse opp til høyskolen, folk fra fest, folk fra reiser.

Han som jeg nevnte ovenfor har 1200+ 😆

Skrevet

Syns det er rarere å ha flere hundre eller over tusen.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

180 er akseptabelt. Men ikke mye, 3-4hundre er normalt for en oppegående person. Greit å være selektiv men ikke sær. 

Det er slik jeg ser på det. 

Anonymkode: b601c...bce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

180 er akseptabelt. Men ikke mye, 3-4hundre er normalt for en oppegående person. Greit å være selektiv men ikke sær. 

Det er slik jeg ser på det. 

Anonymkode: b601c...bce

Så alt som ikke er slikt er unormalt da? 😆

Anonymkode: 6c416...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke det var noen igjen på fb i 2023, men dere er jo mange her :)

Anonymkode: 38ea2...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...