Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #1 Skrevet 29. desember 2005 Bestillte en god del klær i midten av desember, slik at jeg skulle ha klærne i god til før nyttårsaften. De lovet levering i forrige uke, men det har enda ikke kommet. Hva skal jeg nå ha på meg til nyttårsaften? Ringte de i dag, og lurte på hvor pakken ble av, som skulle ha kommet allerede i uke 51. Ikke særlig hjelp å få av den første jeg snakket med, ble så satt over til en annen, da jeg ba om tlf. til privpack, for så selv å ordne opp i dette. Følte at alle sjøv ansvaret over på hverandre, og jeg ikke fikk den hjelpen jeg skulle ha, for å få varene. Den andre personen skulle se hva hun fikk gjort, men det hørtes ikke ut som heller hun var så interessert i å bry seg om problemet mitt. Hun lovet å ringe meg tilbake, for å gi bekskjed om hva som skjer. har enda ikke hørt noe. Blir litt fortvilet, er god kunde av de og har alltid bet. i tide. Når jeg først trenger den servicen jeg bateler for, så får jkeg den ikke. Hva kan jeg kreve i en slik situasjon? Hvis jeg ikke får den før nyttårsaften, skulle jo fått den i forrige uke allerede, har jeg jo ikke det antrekket jeg beregnet å bruke. Kan jeg kreve rabatt på det jeg har kjøpt, evt. kreve å slippe å bet. frakt? Hva mener dere, jeg kan forvente å få i kompangsasjon av dem?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #2 Skrevet 29. desember 2005 Dette var ikke jo ikke særlig morsomt for deg. Har vært borti lignende, men har dessverre ingen gode tips. Lykke til!
Gjest gjest Skrevet 29. desember 2005 #3 Skrevet 29. desember 2005 Kanskje du kan be dem om å ikke sende likevel. Det gikk på mao en gang, jeg skulle kjøpe en bok i bursdagsgave. Det var sudokubok, som ble utsolgt med en gang den kom inn, så det tok flere uker uten at noe skjedde. Jeg skrev en mail og forklarte at det skulle være en gave og at jeg fikk dårlig tid, om de kunne slette orderen. Det var helt i orden. Men er kanksje opp til firma å avgjøre. Hvis du ikke vil ha klærne om du ikke får brukt dem nyttår, kan du jo prøve på dette. Litt forsinkelse kan skje, men de hadde ikke trengt å sette leveringsdato så tidlig om det var tvil om de ville rekke å få sendt det innen da. Rabatt tviler jeg på du har rett på, kanksje de gir deg gratis forsendelse som plaster på såret, men det er vel ikke noe krav. Ring opp igjen i morgen og fortell du ringte i dag. Om noen skal ringe deg opp igjen, kan du be om navnet på personen du snakker med. Et pressmiddel for å få den personen til å følge opp, tror hun vil gjøre mer for deg om hun vet det kan komme klage på henne personlig i ettertid.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #4 Skrevet 30. desember 2005 Takk for svar! Ringte litt senere på kvelden, og forklarte situasjonen på nytt, og at jeg hadde snakket med en annen tidligere på dagen og at hun hadde lovet å ringe tilbake. Den nye personen kunne heller ikke gi meg noe mere info., men hun tilbød seg å ta ut de varene de hadde inne, slik at jeg kunne hente dem oppe hos dem i morgen. Dette synes jo jeg var fint, for da får jeg hvertfall noe av antrekket på plass. Så det var jo en viss grad av service der. Hun mente at den kanskje hadde blitt sendt pr. postgang, og ikke via privpack/linjegods som de bruker, for å sende det til andre utleveringssteder enn posten. Og at dewn dermed ble sendt i retur, når man oppdaget at den hadde blitt sendt på feil vis. Men dette spekulerte hun bare i, hun var jo ikke sikker på om det var dette som hadde skjedd. Men siden jeg må opp dit selv imorgen, og bet. for bensin og bomring, synes jeg det er på sin plass å slippe å bet. porto, for resten av varene som kommer senere. Syens ikke dere at jeg burde få en viss kompensasjon for at jeg ikke fikk alle varene som lovet, i tillegg til at jeg kjøre opp selv for å få dem i tide!?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #5 Skrevet 30. desember 2005 Herregud, er det ikke ganske vanlig at H&M ikke holder leveringstider da? Tviler på at du får noe som helst kompensasjon.
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2005 #6 Skrevet 30. desember 2005 Det kan ikke være posten som er sen da? Bergensbanen var jo f.eks. stengt noen dager - og det skapte problemer for posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå