AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Hei, jeg er gravid i uke 14 og har de siste dagene hatt mageknip om morgenen og jeg må på do. Er dette vanlig? Jeg blør ingenting. Grunnen til at det bekymrer meg er fordi at jeg har hatt flere spontanaborter og de startet alltid med mageknip, men dette var alltid i uke 5. Anonymkode: d9f26...61d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Ikke uvanlig med magesmerter fordi livmor strekker og utvider seg. Men sikkert lurt å sjekke med jordmor/lege. Lykke til! ❤️ Anonymkode: ac415...e2f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke uvanlig med magesmerter fordi livmor strekker og utvider seg. Men sikkert lurt å sjekke med jordmor/lege. Lykke til! ❤️ Anonymkode: ac415...e2f Takk, men dette er ikke samme jeg kjenner når det strekker seg, dette er god gammeldags mageknip. Anonymkode: d9f26...61d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Må du bæsje liksom? Hadde litt mageknip jevnt og trutt gjennom svangerskapet fordi jeg var forstoppa, og når det først løsnet så var det gjerne med mageknip og toalettbesøk. Hvis du er bekymret så er det lov til å ringe legen❤️ Anonymkode: 750ce...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Må du bæsje liksom? Hadde litt mageknip jevnt og trutt gjennom svangerskapet fordi jeg var forstoppa, og når det først løsnet så var det gjerne med mageknip og toalettbesøk. Hvis du er bekymret så er det lov til å ringe legen❤️ Anonymkode: 750ce...b9d Ja, må bæsje også. Ok, da roer jeg meg litt med det. Jeg blør jo tross alt ikke. Ble som sagt litt bekymret fordi det var alltid sånn en spontanabort startet hos meg med mageknip og at jeg måtte på do. Nå skal vi på UL idag så da får vi jo også sett at alt er i orden. Setter pris på tilbakemeldingen din❤️ Anonymkode: d9f26...61d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå