Gå til innhold

Analyseres urinprøver med en gang på dps?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i gang med adhd-behandling i dag. Har tatt alt av blodprøver, men fikk beskjed av fastlegen at jeg må ta urinprøven når jeg kommer på dps, forståelig nok. 

Jeg håper å få komme igang med medisiner så fort som mulig. Er det noen som vet om de bruker sticks eller lignende, og analyserer prøven der og da, eller sender de den inn, så man må vente på svar på analysen?

Anonymkode: dcc0f...4f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den blir undersøkt umiddelbart.  Bare å tisse i koppen og avlevere. Ingen hokus pokus, så sant du ikke er redd for å bli avslørt om noe rus de finner i urinen.

Anonymkode: 01a95...3b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den blir undersøkt umiddelbart.  Bare å tisse i koppen og avlevere. Ingen hokus pokus, så sant du ikke er redd for å bli avslørt om noe rus de finner i urinen.

Anonymkode: 01a95...3b2

Nei, ikke i det hele tatt! Det hadde bare vært en strek i regninga hvis jeg måtte vente på analyser av den, når jeg har alt annet klart. Takk for svar!😊

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende den sendes inn, er ikke vanlig stix men sjekk for rusmidler som skal gjøres. Men makan til utålmodighet! Passer med diagnosen da..

Anonymkode: ee04d...f41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan godt hende den sendes inn, er ikke vanlig stix men sjekk for rusmidler som skal gjøres. Men makan til utålmodighet! Passer med diagnosen da..

Anonymkode: ee04d...f41

Ja, sikkert. Men jeg har gått i ti år nå, vært utredet i mendte innen somatikken, uten å komme noe nærmere svar på hvorfor jeg har det som jeg har det. Da tror jeg ikke jeg er alene om å ville komme igang så raskt som mulig, når jeg endelig vet. Jeg har barn, og generelt høy grad av dårlig samvittighet for mye også. Hadde takket ja til høy-risiko hjernekirurg på flekken, hvis det var et alternativ.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...