AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Skrevet 15. mars 2023 Jeg jobber i en butikk, det kommer ofte kunder innom ganske mange faste har vi. Det er en ganske hyggelig mann som ofte kommer innom. Han er rundt 44-45, jeg er i midten av 20-årene. Før har jeg lagt merke til at han flørter med meg. Jeg er ikke interessert i han. Men han gir lange blikk og slår alltid av en prat og spør hvordan jeg har det. Siden jeg har fått litt betennelse i øyet noe jeg har hatt ganske lenge, kommenterte han det. "Jeg ser at øyet ditt ikke er helt friskt enda , føler du det går litt bedre med øyet ditt eller"? Deretter svarte jeg; jo da går mye bedre, øyelegen sa at det ikke var noe farlig, var hos øyelegen idag, jeg syns ikke det ser så særlig fint ut hehe, og ganske så ubehagelig, men takk som spør". Deretter sa han sånn strengt: men det er ikke det vi snakker om her da! Så sa jeg bare: hehe. Men jeg tenker i ettertid, sa jeg noe feil her? Følte det var en litt sånn rar kommentar å komme med d han gjorde. Jeg svarte han utdypende og ga han svaret på en måte. Men han har alltid vært hyggelig og nå kom han med den ene kommentaren, jeg ble litt smålig sjokkert. Eller er det jeg som er hårsår? Jeg skal slutte til sommeren i denne jobben, og hadde tenkt å invitere han ute på kaffe. Han har ikke kone heller. Så veit han ikke er gift, men føler han har en litt mørk side ved seg selv på en måte😊 Anonymkode: d1cec...fc4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Skrevet 15. mars 2023 Hvorfor skal du invitere han på kaffe når du ikke er interessert? Skjønte overhodet ikke kommentaren hans. Hva mente han? Anonymkode: 5de8d...a89 22 2 6
Rødstrupa Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg jobber i en butikk, det kommer ofte kunder innom ganske mange faste har vi. Det er en ganske hyggelig mann som ofte kommer innom. Han er rundt 44-45, jeg er i midten av 20-årene. Før har jeg lagt merke til at han flørter med meg. Jeg er ikke interessert i han. Men han gir lange blikk og slår alltid av en prat og spør hvordan jeg har det. Siden jeg har fått litt betennelse i øyet noe jeg har hatt ganske lenge, kommenterte han det. "Jeg ser at øyet ditt ikke er helt friskt enda , føler du det går litt bedre med øyet ditt eller"? Deretter svarte jeg; jo da går mye bedre, øyelegen sa at det ikke var noe farlig, var hos øyelegen idag, jeg syns ikke det ser så særlig fint ut hehe, og ganske så ubehagelig, men takk som spør". Deretter sa han sånn strengt: men det er ikke det vi snakker om her da! Så sa jeg bare: hehe. Men jeg tenker i ettertid, sa jeg noe feil her? Følte det var en litt sånn rar kommentar å komme med d han gjorde. Jeg svarte han utdypende og ga han svaret på en måte. Men han har alltid vært hyggelig og nå kom han med den ene kommentaren, jeg ble litt smålig sjokkert. Eller er det jeg som er hårsår? Jeg skal slutte til sommeren i denne jobben, og hadde tenkt å invitere han ute på kaffe. Han har ikke kone heller. Så veit han ikke er gift, men føler han har en litt mørk side ved seg selv på en måte😊 Anonymkode: d1cec...fc4 Ja, da synes jeg du skal lytte til magefølelsen din.., med andre ord styr unna! Endret 15. mars 2023 av Rødstrupa 3 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Skrevet 15. mars 2023 Syns du skrev at du ikke var interessert i han? Hvorfor skal du da be han ut på kaffe til sommeren? Dette skjønte jeg ikke. Anonymkode: 6498d...62e 18 1 8
Trish Skrevet 15. mars 2023 #5 Skrevet 15. mars 2023 Det var en veldig rar kommentar når du bare svarte på det han spurte om 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Skrevet 15. mars 2023 Hva skal du med en snål fyr uten sosiale antenner? Som også er så gammel at jeg som er mye eldre enn deg aldri hadde giddet date han? En 45 år gammel mann som følger med på unge kvinner i butikker? Æsj, bare æsj. Anonymkode: 7b812...1e9 9 3
K.B. Skrevet 15. mars 2023 #7 Skrevet 15. mars 2023 Han kan jo ha oppfattet dette på en annen måte. Jeg er i førtiårene selv og det er ikke uvanlig at jeg småsnakker litt, det betyr jo ingen ting, bare for å være høflig, 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Skrevet 15. mars 2023 Han virker å være i ubalanse. Ville ha styrt unna, og i tillegg unngått ham i butikken (om mulig). Sånne folk kan bli ufine, og du fikk en forsmak på det i dag. Det var ingen grunn til at han skulle bli aggressiv i den situasjonen. Anonymkode: 2f13e...6c4 8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Skrevet 15. mars 2023 Ble litt overrasket over hvor mange som konkluderer med at hun bør holde seg unna han. Jeg tolket det som om han var beskymret for henne / øyet. Hun begynte å snakker om at hun ikke følte seg fin pga dette, og han svarte litt alvorlig at det er ikke det de snakker om. Altså det er viktigere hvordan det faktisk går med øyet, enn at det hemmer utsende. Enig med K.B. selv om han ''småflørter'' og snakker med deg trenger han ikke være interessert. Anonymkode: 0b8b0...f24 6 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ble litt overrasket over hvor mange som konkluderer med at hun bør holde seg unna han. Jeg tolket det som om han var beskymret for henne / øyet. Hun begynte å snakker om at hun ikke følte seg fin pga dette, og han svarte litt alvorlig at det er ikke det de snakker om. Altså det er viktigere hvordan det faktisk går med øyet, enn at det hemmer utsende. Anonymkode: 0b8b0...f24 Enig, det var det jeg også tenkte. At han ikke likte at TS snakket negativt om sitt eget utseende. Anonymkode: a3e08...e78 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Skrevet 15. mars 2023 Jeg tenker at det var en merkelig reaksjon fra hans side. Greit nok at han kanskje ikke likte at du snakket negativt om eget utseende, men man trenger ikke å svare sånn allikevel. Det er også svært merkelig å invitere en fyr du ikke er interessert i på kaffe. Han vil jo da tro at du er interessert i han. Så hvis du ikke er interessert i han så ville jeg latt det ligge. Det er ikke sånn at du må være hyggelig mot han og be han ut kun fordi han har flørtet og vært hyggelig tidligere. Anonymkode: a3a01...71a 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #12 Skrevet 15. mars 2023 Jeg tenker: han spurte om det gikk bedre med øyet, og i svarer ditt tok du opp at det ikke så noe fint ut. Tenker at kanskje han mente at det ikke var om det så fint ut dere snakket om, men om det var bedre. Kanskje han syntes du fokuserte på utseende og ville vise deg at han fokuserer på bedring... Det er det eneste jeg kan se som forklaring. Mulig han ikke var irritert, men at det hørtes slik ut. Kanskje han bare syntes det var teit eller irriterende å høre at du nevnte at det ikke så fint ut. Anonymkode: e3fb9...cbb 1
Lt.Dan Skrevet 15. mars 2023 #13 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva skal du med en snål fyr uten sosiale antenner? Som også er så gammel at jeg som er mye eldre enn deg aldri hadde giddet date han? En 45 år gammel mann som følger med på unge kvinner i butikker? Æsj, bare æsj. Anonymkode: 7b812...1e9 Hva er æsj med det? At han tross sin egen alder fortsatt dras mot det som er ungt og fruktbart? Det er rett og slett helt naturlig. Om denne 45 år gamle mannen har generel " akseptabel status" (sunn fysikk, riktige ansiktstrekk, hår på hode/evt maskulin nok til å kle hårløshet, høyde, karisma og økonomisk ståsted) er det jo ingen som vet. Om fyren synlig har dårlige gener i en alder av 45, og ikke har fått noe håndfast ut av livet hittil, så er det selvsagt latterlig om han ikke vet bedre enn å openlyst gå for det han egentlig vil ha, og det er derfor mange menn glaner i smug.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #14 Skrevet 15. mars 2023 Lt.Dan skrev (5 minutter siden): Hva er æsj med det? At han tross sin egen alder fortsatt dras mot det som er ungt og fruktbart? Det er rett og slett helt naturlig. Om denne 45 år gamle mannen har generel " akseptabel status" (sunn fysikk, riktige ansiktstrekk, hår på hode/evt maskulin nok til å kle hårløshet, høyde, karisma og økonomisk ståsted) er det jo ingen som vet. Om fyren synlig har dårlige gener i en alder av 45, og ikke har fått noe håndfast ut av livet hittil, så er det selvsagt latterlig om han ikke vet bedre enn å openlyst gå for det han egentlig vil ha, og det er derfor mange menn glaner i smug. sunn akseptabel status inkluderer sosiale antenner som også betyr å ikke legge opp til noe med tjuefemårige kvinner. Sterkt tegn på umodenhet. Så ja, æsj. Leave youth to the young. Anonymkode: bdd65...bd4 3
Lt.Dan Skrevet 15. mars 2023 #15 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): sunn akseptabel status inkluderer sosiale antenner som også betyr å ikke legge opp til noe med tjuefemårige kvinner. Sterkt tegn på umodenhet. Så ja, æsj. Leave youth to the young. Anonymkode: bdd65...bd4 sosiale antenner er å vite hvor man står i hirarkiet, en manns alder alene betyr lite sånn sett.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #16 Skrevet 15. mars 2023 Lt.Dan skrev (Akkurat nå): sosiale antenner er å vite hvor man står i hirarkiet, en manns alder alene betyr lite sånn sett. Nei. En manns alder teller. Det er bare dere som fornekter at dere selv eldes og at populariteten deres hos yngre kvinner, som neste alltid vil ha jevnaldrende pluss 2-3 år, faller. But keep on flattering yourself. Det er bare at det ikke blir noe mer sant for det. Anonymkode: bdd65...bd4 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #17 Skrevet 15. mars 2023 invitere en mann 20 år eldre som du ikke er interessert i på kaffe om halvt år? tja dagens... ts virker mer i ubalanse enn selve mannen hun skriver om Anonymkode: 5b105...14f 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #18 Skrevet 17. mars 2023 Hei jeg syns mannen virket hyggelig før, og var litt interessert. Men nå er han så merkelig. Hilsen TS Anonymkode: d1cec...fc4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #19 Skrevet 17. mars 2023 Da jeg jobbet igår, så var han innom igjen. Og da spurte han om prisen på en vare. Han hadde ikke med seg varen i hånda. Men han spurte vet du prisen eller på den varen?. Da sa jeg: nei, men skal sjekke nå. Da sa han: huff, hvorfor vet du ikke prisen. Da sa jeg ingenting til han. Hilsen TS Anonymkode: d1cec...fc4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #20 Skrevet 17. mars 2023 On 3/15/2023 at 4:12 AM, AnonymBruker said: Ble litt overrasket over hvor mange som konkluderer med at hun bør holde seg unna han. Jeg tolket det som om han var beskymret for henne / øyet. Hun begynte å snakker om at hun ikke følte seg fin pga dette, og han svarte litt alvorlig at det er ikke det de snakker om. Altså det er viktigere hvordan det faktisk går med øyet, enn at det hemmer utsende. Enig med K.B. selv om han ''småflørter'' og snakker med deg trenger han ikke være interessert. Anonymkode: 0b8b0...f24 Hun sa jo også at det er ubehagelig? Jeg hadde blitt litt satt ut om fremmede snakket så mye om min øyebetennelse altså! Det er ikke et vanlig småprat-tema synes jeg 😳 Anonymkode: 69cc3...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå