AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg vet at kvalitet er viktigere enn antall, men hvor mange ville dere fryst ned? Er 3 eller 4 nok? Anonymkode: 59a5b...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg ville fryst ned så mange egg som mulig.. Ingen garanti for at det blir vellykket uavhengig av antall.. Noen trenger bare 1, andre trenger 10.. Noen lykkes aldri.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Helene90 skrev (På 14.3.2023 den 23.56): Jeg ville fryst ned så mange egg som mulig.. Ingen garanti for at det blir vellykket uavhengig av antall.. Noen trenger bare 1, andre trenger 10.. Noen lykkes aldri.. Jeg har vært gravid og født før Anonymkode: 59a5b...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Del Skrevet 16. mars 2023 Det klinikken bestemmer, maks antall. Om det er destruksjon fordi du lykkes på første forsøk du tenker på, så gjør du jo akkurat det samme med de befruktede eggene som ikke legges på frys? Om det er kostnad har det ingen betydning når man går gjennom akkurat dette. Anonymkode: 582b6...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Del Skrevet 16. mars 2023 Du fryser jo ned de eggene som er gode, og ikke settes inn? Anonymkode: 5d885...fa8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 16. mars 2023 #6 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har vært gravid og født før Anonymkode: 59a5b...28f Det har jeg også, men det gir dessverre ingen garanti for at det blir like enkelt neste gang 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det klinikken bestemmer, maks antall. Om det er destruksjon fordi du lykkes på første forsøk du tenker på, så gjør du jo akkurat det samme med de befruktede eggene som ikke legges på frys? Om det er kostnad har det ingen betydning når man går gjennom akkurat dette. Anonymkode: 582b6...830 Nei, jeg fikk første naturlig. 🙂 Er 34 og vil vente noen år med neste Anonymkode: 59a5b...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det klinikken bestemmer, maks antall. Om det er destruksjon fordi du lykkes på første forsøk du tenker på, så gjør du jo akkurat det samme med de befruktede eggene som ikke legges på frys? Om det er kostnad har det ingen betydning når man går gjennom akkurat dette. Anonymkode: 582b6...830 Så la oss si at 4 stk klarer seg i 5 dager da burde jeg ta enda et uttak? Anonymkode: 59a5b...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #9 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så la oss si at 4 stk klarer seg i 5 dager da burde jeg ta enda et uttak? Anonymkode: 59a5b...28f Åja, du skal fryse ned befruktede egg. Da er sjansen større for å lykkes og du bør en god sjanse med 4 blastocyster. Anonymkode: bef0a...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg fikk første naturlig. 🙂 Er 34 og vil vente noen år med neste Anonymkode: 59a5b...28f Det er jo ganske relevant info i HI 😅 Selv om du fryser 50 er det mulig det ikke går. Og 1 kan være nok. Så det blir jo en lek med tall. Om du er sikker på at du vil ha en til er jo eneste svaret at du må starte nå. Om du vil vente, og det ikke er så farlig om du lyktes, kan du jo velge et tall mellom 1 og et eller annet. Anonymkode: 582b6...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #11 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo ganske relevant info i HI 😅 Selv om du fryser 50 er det mulig det ikke går. Og 1 kan være nok. Så det blir jo en lek med tall. Om du er sikker på at du vil ha en til er jo eneste svaret at du må starte nå. Om du vil vente, og det ikke er så farlig om du lyktes, kan du jo velge et tall mellom 1 og et eller annet. Anonymkode: 582b6...830 Ble nettopp slutt mellom meg og eksen, så tenker jeg eventuelt må være i et nytt og stabilt forhold. Anonymkode: 59a5b...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #12 Del Skrevet 17. mars 2023 Da er det ikke befruktede egg du skal fryse ned vil jeg anta, og prosjektet blir mye mer usikkert. Jeg har tatt ut ca 30 egg der ett ble til baby. AMH på 12 faktisk. Dette i starten av 30 åra, hadde en ma uke 8 før det så trodde jeg hadde bedre sjanser. Frosne ubefruktede egg har dårligere kvalitet en ferske egg i tillegg. Så det er umulig å svare på hvor mange egg du trenger. Anonymkode: bef0a...a4f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå