Gå til innhold

Har dere "familiebilder" på veggene? Altså av dere selv, barn, annen familie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser ofte(?) at noen absolutt ikke vil ha slike bilder på veggene, mens andre ikke kan tenke seg å ikke ha det. Så har dere bilder på veggene?  Hvorfor/hvorfor ikke?

Selv har vi det, mest av datteren, men også av oss alle tre. Har også gamle bilder av foreldre og besteforeldre.  Både i stuen og gangen.

Anonymkode: e9f64...bee

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg leser ofte(?) at noen absolutt ikke vil ha slike bilder på veggene, mens andre ikke kan tenke seg å ikke ha det. Så har dere bilder på veggene?  Hvorfor/hvorfor ikke?

Selv har vi det, mest av datteren, men også av oss alle tre. Har også gamle bilder av foreldre og besteforeldre.  Både i stuen og gangen.

Anonymkode: e9f64...bee

Vi har bilde av meg og samboer sammen, og et av mine besteforeldre. Vi har ingen barn. 

Skrevet

Det har vært "ut" med slike bilder interiør messig. Men begynner å bli på vei inn igjen. 

Jeg har noen bilder, men ikke klassiske portretter. Mer alle i familien på ski og et stort fjellandskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei 😅

Anonymkode: 7a999...e44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har et brudebilde av oss på veggen (i svart hvitt), og et barnebilde av hvert av barna stående på en skjenk i stua. På loftstua har vi et 1. klassebilde av ene barnet, og 10. klassebilde av andre barnet. 

Anonymkode: 2f132...f4c

Skrevet

Ja, av barna etc. Dessverre alt for få av oss selv.

Skrevet

Vi har bilder av oss i husstanden ja. Noen veldig store 50*75, og andre 10*15cm. Har bildevegg på kjøkkenet, men ikke rammet inn, bare klistret på veggen 😂 Veldig tennåringsjente rom vibes. Men ikke portrettbilder nei, mer fra skitur, syden, eller dagligdagse bilder. Og klart bilder av katten og hamsteret også. Bildene på kjøkkenet snakker vi om daglig når vi spiser middag. «Ååå husker du den båt turen da pappa datt på sjøen» etc. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et bilde av sønnen min stående på et skap, og et bilde (fått i gave) av foreldrene mine, det står inne i et glasskap. Ingen familiebilder som henger på veggen.

Jeg synes du skal ha det akkurat slik om dere synes det er fint. Hva andre gjør, eller hva som er moderne eller ikke, skal du ikke tenke på. Det blir bare kjedelig om alle skal ha det likt.

Anonymkode: c5d3e...b4f

• Liker 2
Skrevet

Jeg har noen få bilder. Men ingen av meg selv. Tror med årene så blir det ikke så viktig. Har noen få av alle tre av mine barn. Eller ikke noen flere. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har en sånn bilderamme som bytter bilde hvert 20 sek eller så men har puttet den vekk. Har jo alle bilder tilgjengelig i sky på telefon 24/7. 

Anonymkode: 048c6...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Har kunst på veggene, men har bilder av oss og barna stående på kommoder og i vinduskarmer og sånt. Gjorde det mest for ungenes skyld, men nå synes jeg det er utrolig koselig å ha bildene rundt meg. Mimrer lettere tilbake til gode minner og historier. 

Anonymkode: 8a924...131

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bilder av barna, men ikke i stua, der har vi bare kunst.

Anonymkode: 78013...5cb

• Liker 1
Skrevet

Ikke. Har ikke lyst på. Vi ser hverandre uansett.. har ett portrettbilde på veggen. Det er en tegning av en gammel byoriginal. 

AnonymBruker
Skrevet

Har bilder av hele slekta på veggene, overalt! Det gir meg styrke å ha de der og de blir der så lenge jeg er sjef i huset. 

Anonymkode: ca859...72b

AnonymBruker
Skrevet

Har bilder av ungene i en gang mellom stue og trapp :) synes det er koselig.

Anonymkode: bbc1b...1fd

Annonse
Skrevet

Et bilde av barna i stua.
Driver og pusser opp en trappeoppgang, og planlegger å lage en fotovegg med slektninger der.
Har mange kule gamle bilder, som skal inn i like gamle rammer, som jeg har kjøpt på FInn.

AnonymBruker
Skrevet

Har et maleri av meg og mine barn ellers har jeg ikke bilder men tenker å henge opp noen på de små sine rom 

Anonymkode: 834ee...9dc

Gjest Chicchi
Skrevet

Familiebilder på kjøleskapet, kunst på veggene.

AnonymBruker
Skrevet

Har et lite bilde av barna. Ellers, nei.

men har lyst å dedikere en vegg til familie og evt nære venner. Liker ikke sånne store bilder, heller litt flere men små bilder 😊

Anonymkode: e811d...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker generelt ikke familiebilder på veggene, men vi har et brudebilde (på avstand, i silhuett mot solnedgangen, så ikke sånn kleint opp i ansiktet bilde).

Anonymkode: 0cb56...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...